Gå til innhold

michael jackson ?

Anbefalte innlegg

Gjest han er uskyldig
Skrevet

hva tror du ??

skyldig eller uskyldig

jeg tror at

Gjest jeg vet nok om den saken til å uttale meg
Skrevet

Jeg tror ikke at

Gjest Vinteren
Skrevet

Etter virkelig å satt meg inn i saken, etter å ha lest om all jævelskapene moren til "offeret" har satt i gang tidligere, så er jeg sikker på at han er uskyldig! Bare tenk på å plante "bevis" hos ham - det er jo helt sinnsykt!

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hadde han ikke betalt seg ut av en tidligere situasjon som ligner veldig på denne ville jeg sagt uskyldig. Men nå er jeg neigu ikke så sikker på det, nei. Mannen virker psyk, men jeg vet bare ikke *hvor* psyk.

Gjest Vinteren
Skrevet

Hadde han ikke betalt seg ut av en tidligere situasjon som ligner veldig på denne ville jeg sagt uskyldig. Men nå er jeg neigu ikke så sikker på det, nei. Mannen virker psyk, men jeg vet bare ikke *hvor* psyk.

Han gjorde jo det for å komme seg ut av saken....det var jo nettopp det foreldrene til gutten i 1993 ville --> ha penger. Ingen som setter spørsmålstegn ved at foreldrene faktisk godtok å få penger, men brydde seg ikke om å få ham dømt.

Skrevet

Etter virkelig å satt meg inn i saken, etter å ha lest om all jævelskapene moren til "offeret" har satt i gang tidligere, så er jeg sikker på at han er uskyldig! Bare tenk på å plante "bevis" hos ham - det er jo helt sinnsykt!

Jeg finner også historiene til foreldrene til disse barnas fortid som særdeles "misstenkeliggjørende".

Deres troverdighet er ikke mye høy - for å si det slik.

For så vidt jeg kan huske så gjelder det ikke bare denne moren - men også andre tidligere såkalte "ofre".

Det behøver jo ikke bety at Jackson bare er en "snill kar", men så langt kan det virke som om mange er ute etter å få sin del av "kaka"....

Gjest Vinteren
Skrevet

Jeg finner også historiene til foreldrene til disse barnas fortid som særdeles "misstenkeliggjørende".

Deres troverdighet er ikke mye høy - for å si det slik.

For så vidt jeg kan huske så gjelder det ikke bare denne moren - men også andre tidligere såkalte "ofre".

Det behøver jo ikke bety at Jackson bare er en "snill kar", men så langt kan det virke som om mange er ute etter å få sin del av "kaka"....

Ja, de fant jo opptak hvor faren til gutten i 1993 sa til en venn at "if go through with this, there is no way that we`re gonna lose, and that will mean a whole lot of money".

Skrevet

Jeg vet sannelig ikke jeg. At han ikke er helt frisk i hodet sitt, er det vel ikke mye tvil om (er vel ikke mange som ville vært det med den oppveksten). Og at han har gjort ting med barn som folk flest ser på som uakseptabelt, har han jo selv sagt i intervjuer (sovet i samme seng osv). Det betyr jo ikke nødvendigvis at han ønsker å gjøre barna noe vondt.

Så jeg vet sannelig ikke jeg. Noe rart er det nå uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Jeg ville ikke latt ungene mine ligge over hos ham, for å si det sånn...

Synes det er litt sykt av skoleungdommer skulker skolen og at voksne skulker jobben for å være der og støtte ham også jeg da...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Ja, de fant jo opptak hvor faren til gutten i 1993 sa til en venn at "if go through with this, there is no way that we`re gonna lose, and that will mean a whole lot of money".

Det at noen vil ha penger av en riking for noe han har gjort betyr ikke at rikingen er uskyldig.

Skrevet

At man "betaler seg ut" av en rettssak er slett ikke uvanlig. Det trenger ikke å bety at man er skyldig; det kan bety at man ikke ønsker å gå gjennom rettssaken, at man frykter en dom på tross av manglende skyld, etc.

I tillegg er det en klar sprekk i troverdigheten av en anmeldelse for overgrep når familien heller tar penger enn en dom. Det trenger ikke være det, men det er absolutt en mulighet.

Og omstendigheten rundt penger i forhold til Jackson og denne ungenes foreldre (den forrige saken) var suspekte nok til at ingenting kan konkluderes.

"..........................."

Gjest Vinteren
Skrevet

At man "betaler seg ut" av en rettssak er slett ikke uvanlig. Det trenger ikke å bety at man er skyldig; det kan bety at man ikke ønsker å gå gjennom rettssaken, at man frykter en dom på tross av manglende skyld, etc.

I tillegg er det en klar sprekk i troverdigheten av en anmeldelse for overgrep når familien heller tar penger enn en dom. Det trenger ikke være det, men det er absolutt en mulighet.

Og omstendigheten rundt penger i forhold til Jackson og denne ungenes foreldre (den forrige saken) var suspekte nok til at ingenting kan konkluderes.

"..........................."

AMEN! Enig. Mange er så enkle i konklusjonene sine (ikke det at jeg angriper folk i denne disksjonen, men mer generelt).

Gjest mener jeg her
Skrevet

Jeg tror at han er uskyldig. Han er nok som et barn inni seg. Men jeg tror ikke at han gjør noe han ikke skal...

Skrevet

Dette kan man ikke vite NOE som helst om på DOL. Det syns ikke utenpå at man er overgriper - hadde det enda vært så enkelt.

Skrevet

Det at noen vil ha penger av en riking for noe han har gjort betyr ikke at rikingen er uskyldig.

Hvis en person, rikting eller ei, har forgrepet seg på barnet ditt, så er det tvilsomt om penger er det første du tenker på. Selv i USA - jeg regner med at amerikanere er like glade i barna sine som resten av verden.

".............................."

Gjest Vinteren
Skrevet

Hvis en person, rikting eller ei, har forgrepet seg på barnet ditt, så er det tvilsomt om penger er det første du tenker på. Selv i USA - jeg regner med at amerikanere er like glade i barna sine som resten av verden.

".............................."

Jeg ville nå tenkt først og fremst på å få en skyldig dømt, slik at det han fikk sin straff, at han ikke fikk gjøre det igjen. Jeg hadde ALDRI synes det var greit med penger!

Gjest Gammel  MJ-fan
Skrevet

Usikker!

Men han er ikke helt 'normal' da. Det her med hudfargingen som han fornekter. Alle operasjonene. Det tegner et bilde av en forstyrret personlighet. Har visst vært litt av hvert i barndommen også.

Synes litt synd på fyren jeg. Sikkert ikke noe lykkelig liv han har. Får håpe han er uskyldig. Det ville glede meg. Også fordi jeg liker musikken hans, men har fått imot den pga 'rare' saker i mediene. Og DET er synd og urettferdig, siden mange sikkert reagerer som meg.

Gjest Vinteren
Skrevet

Usikker!

Men han er ikke helt 'normal' da. Det her med hudfargingen som han fornekter. Alle operasjonene. Det tegner et bilde av en forstyrret personlighet. Har visst vært litt av hvert i barndommen også.

Synes litt synd på fyren jeg. Sikkert ikke noe lykkelig liv han har. Får håpe han er uskyldig. Det ville glede meg. Også fordi jeg liker musikken hans, men har fått imot den pga 'rare' saker i mediene. Og DET er synd og urettferdig, siden mange sikkert reagerer som meg.

Operasjonene kan han ikke nekte for, men det da kjent at han har den derre hudsykdommen? Det er jo flere i familien på faren sin side (som sikkert er gamle eller døde nå) som har hatt det samme. Og det var tvilsomt apparater av noe slag den gang som kunne GJØRE dem hvite...

Gjest balamba
Skrevet

Usikker!

Dette med hudfargen. Det er faktisk en sykdom. Tror den heter virtiligo eller noe lignende. Moren min er lege. Svarte mennesker får mer og mer hvite flekker. Til kan hele huden bli hvit. Og det er jo nesten bedre det, enn når halve er svart og halve hvitt. Så en mann med dette på bussen. De sa jo i en dokumentar da han begynte å få denne sykdommen at det ble etterhvert lettere å sminke han hvit for å skjule det svarte enn å sminke han mørk for å skjule det hvite, for nå var det mest av det hvite.

Skrevet

Aner ikke. Men at mannen ikke er helt i vater, hersker det vel liten tvil om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...