Gå til innhold

michael jackson ?

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hvis en person, rikting eller ei, har forgrepet seg på barnet ditt, så er det tvilsomt om penger er det første du tenker på. Selv i USA - jeg regner med at amerikanere er like glade i barna sine som resten av verden.

".............................."

Mitt inntrykk er at amerikanere stort sett går til sak for å få penger. Og penger får de også for de mest banale ting ser det ut til. Barn eller ikke barn.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

At man "betaler seg ut" av en rettssak er slett ikke uvanlig. Det trenger ikke å bety at man er skyldig; det kan bety at man ikke ønsker å gå gjennom rettssaken, at man frykter en dom på tross av manglende skyld, etc.

I tillegg er det en klar sprekk i troverdigheten av en anmeldelse for overgrep når familien heller tar penger enn en dom. Det trenger ikke være det, men det er absolutt en mulighet.

Og omstendigheten rundt penger i forhold til Jackson og denne ungenes foreldre (den forrige saken) var suspekte nok til at ingenting kan konkluderes.

"..........................."

Mange vil nok se det at en saksøkt er villig til å betale som innrømmelse av skyld, og det kan jo være det disse foreldrene ønsker for barna sine; AT MJ skal innrømme skyld og at han skal betale for det han har gjort..

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg tror at han er uskyldig. Han er nok som et barn inni seg. Men jeg tror ikke at han gjør noe han ikke skal...

Barn tukler da med hverandre, det er ikke noe nytt under solen. At mannen er barn i hodet sitt og har andres unger med i senga og "kjenner litt" er overgrep selv om han ikke skjønner at det er galt.

Gjest Vinteren
Skrevet

Barn tukler da med hverandre, det er ikke noe nytt under solen. At mannen er barn i hodet sitt og har andres unger med i senga og "kjenner litt" er overgrep selv om han ikke skjønner at det er galt.

Men han skal visstnok skjenket dem fulle også - gjør barn det også med hverandre?

Skrevet

Mange vil nok se det at en saksøkt er villig til å betale som innrømmelse av skyld, og det kan jo være det disse foreldrene ønsker for barna sine; AT MJ skal innrømme skyld og at han skal betale for det han har gjort..

Eller det kan være ren og skjer, ondsinnet griskhet :-)

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...