Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, ikke alle - bare de som Kahn er uenige i, og de han mener truer han og guds utvalgte folk...

"............................."

Pøh - han hadde blitt like opprørt over bønnerom for kristne eller jøder.

Skrevet

Det er helt på trynet. Like tullete som om kristne sjåfører skulle forlange et lite kapell. Man kan ikke forlange at samfunnet rundt tilpasser seg til ens egen religion - har man religionsfrihet, så er religionen noe man må ta ansvar for selv.

Problemet kan evt. oppstå hvis alle muslimske sjåfører streker p.g.a dette - hvem skal kjøre taxiene da? :-)

"............................"

enig med deg.

Skrevet

Pøh - han hadde blitt like opprørt over bønnerom for kristne eller jøder.

Men det er ikke sikkert han hadde gitt det like mye oppmerksomhet :-)

Skrevet

Men det er ikke sikkert han hadde gitt det like mye oppmerksomhet :-)

nei, sikkert bare til meg....*sukk* :)

Skrevet

nei, sikkert bare til meg....*sukk* :)

Man har sine kjepphester :-)

"........................."

Skrevet

Man har sine kjepphester :-)

"........................."

*nikker*

Skrevet

"Men som du sier - da bør vi kunne kreve å få den første drosjen i køen som IKKE kjøres av muslimer. Det finnes sikkert noen argumenter vi kan bruke der vi kan hevde våre "særnorske rettigheter" vi også."

Det blir jo fordømmende, og det samme som om en muslimsk drosjesjåfør nekter å ta opp en vestlig kvinne med kort skjørt og kortermet overdel. Det er ingen grunn til å synke ned på samme nivået som de man kritiserer.

".........................."

Det har du rett i.

Men i mangel av fornuft og logikk blant våre folkevalgte, så er det vel ikke så merkelig om "grasrota" reagerer med litt følelser også?

Skrevet

Husker da jeg var i Malaysia for noen år tilbake. Vi tok taxi og plutselig stoppa sjåføren midt på gata og så skikkelig stressa ut. Han stotra fram "I have to pay (pray)" på sitt "malaysiskengelsk" og vekk var'n. Så satt vi der da, mannen min og jeg, i taxien og venta i ca 10 minutter før sjåføren kom hastende tilbake, småløpende ut fra moskeen på den andre sida av gata. Skikkelig eksotisk. Vi hadde nok hatt godt av slike eksotiske tilstander her i Norge også ;o)

Skrevet

Galskap. Ikke gi dem en finger - da tar de hele hånden.

Jeg tror det er på tide for alle å tenke seg meget godt om NÅ neste gang man skal stemme, og ikke bare tenke på hva som er best for seg og sitt - innenfor deres fire husvegger. Det er det Ola og Kari har gjort, og ikke tenkt på helheten i samfunnet.

For meg personlig vil det ikke være til det beste om jeg stemmer det jeg nå vurderer, men for helheten - og det er den og fremtiden jeg tenker på.

Jeg tenker med gru på hvordan det skal bli for våre barn og deres barn igjen, om dette fortsetter.

Denne idiotiske snillismen som skal virke så fint utad, samt at folk flest stemmer på det som er best for SIN lille familie - bærer helt galt av sted.

Det må snart la seg gjøre for folk flest å klare å se helheten - hvis ikke kommer dette bare til å bli verre og verre.

Mulig det ikke går an å få stoppet de verste fanatikerne uansett, men man må i det minste prøve. Og det snarest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...