Gå til innhold

Selvmordstanker.


Gjest ønsker å dø?

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker å dø?

Får stadig lyst til å ta livet av meg. Kommer helt plutselig, virker det som. Klarer ikke bli kvitt tankene, stoppe dem fra å komme. Skulle så gjerne brukt energi på noe annet enn å bekjempe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg, har hatt det mye sånn selv også,til og fra i mange år. Det er tungt,men d er viktig å dele d med noen som har vært med på d selv. Du må gjøre ditt beste for at det ikke styrer din tilværelse. Snakk med noen om d, vis du tar selvmord, er d en feig løsning, som mange vil bli preget av. Du "slipper" unna, mens alle andre bli sittende igjen med sorgen og spørsmålene. Du er verdifull. Klem fra en som bryr seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vært der jeg og..

Jeg har det også litt sånn. Jeg prøvde det også, men ble funnet i siste liten. Når min søster fikk vite om dette snakket vi sammen en del, og først da skjønte jeg skjønte jeg hvor mye smerte jeg ville påføre familien min hvis jeg gjorde ne sånt.

Jeg plages fortsatt med slike tanker i ny og ne. Jeg vet det hadde vært en enkel utvei for meg når livet føles kjipt. Men prøv å tenk på dine nærmeste. Vil du dem så vondt? Vær så snill å tenk på dem når du er nede. Snakk med noen om det. Ikke nødvendigvis en psykolog(hvis du ikke ønsker det), men en i familein eller bare en venn! det hjelper, tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NonStopp

kjære deg, har hatt det mye sånn selv også,til og fra i mange år. Det er tungt,men d er viktig å dele d med noen som har vært med på d selv. Du må gjøre ditt beste for at det ikke styrer din tilværelse. Snakk med noen om d, vis du tar selvmord, er d en feig løsning, som mange vil bli preget av. Du "slipper" unna, mens alle andre bli sittende igjen med sorgen og spørsmålene. Du er verdifull. Klem fra en som bryr seg

Ingen tvil om at ALLE er verdifulle! Ei heller ingen tvil om at familien har det KJEMMPEVONDT hvis en tar livet ut av seg!

Men altså, holde seg i live bare pga andre? I don't think so! En bør finne noe som en liker, finne en grunn til å leve. En kan ikke leve for at alle andre vil det! Er min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...