Gå til innhold

Si hva som helst om Robbie...

Anbefalte innlegg

Gjest græpakar
Skrevet

Han er nok ikke omvendt, men PR-folkene hans har i lengre tid droppet en hetero-nyhet om han hver 3'dje uke, for at ikke homse-legningen skal bli kjent. Proffe folk.

Skrevet

Tja - det er vel ikke noen mannfolk som ikke syns ho der var en lekkerbisken? - Han ville vel vært gal om han syns hun var ekkel....

Jeg syns han ser litt gal ut - ekkel mann....

Skrevet

Han er nok ikke omvendt, men PR-folkene hans har i lengre tid droppet en hetero-nyhet om han hver 3'dje uke, for at ikke homse-legningen skal bli kjent. Proffe folk.

Hva ville han tapt på å være homo?

Skrevet

Hva ville han tapt på å være homo?

Alle små-babene ville slutte å drømme om ham, og kanskje platesalget vil gå ned?

Skrevet

Alle små-babene ville slutte å drømme om ham, og kanskje platesalget vil gå ned?

tror jeg ikke - da ville alle de litt større babene overgå hverandre i å prøve å få han konvertert....

mil1365380270
Skrevet

tror jeg ikke - da ville alle de litt større babene overgå hverandre i å prøve å få han konvertert....

Nja, se hva som skjedde med George Michael etter seansen på det toalettet. Tror ikke han sliter med damene :-)

Skrevet

Jeg synes faktisk, helt ærlig, at denne damen ikke har noe spesielt fin kropp. Jeg synes folk som har en mer "normal" kropp er penere. Men folk har forskjellig smak heldigvis.

Skrevet

Nja, se hva som skjedde med George Michael etter seansen på det toalettet. Tror ikke han sliter med damene :-)

George Michael er heeeeerlig :-) I think you're amazing.. la la la....

Skrevet

George Michael er heeeeerlig :-) I think you're amazing.. la la la....

Dessuten er han gresk :-)

George Michael altså.. han er søt han.

Skrevet

Dessuten er han gresk :-)

George Michael altså.. han er søt han.

Søt, gresk, men like fullt homo! :-)

Skrevet

Søt, gresk, men like fullt homo! :-)

Jaja, men det gjør liksom ingenting.. Han synger kjempebra! Enten han har kanll lilla dress eller ikke :-)

Skrevet

Jaja, men det gjør liksom ingenting.. Han synger kjempebra! Enten han har kanll lilla dress eller ikke :-)

Jeg klarer visst ikke stave i dag..

Skrevet

Jeg klarer visst ikke stave i dag..

Så lenge du skriver mer på norsk enn på gresk så skjønner vi nok hva du mener... ;-)

Skrevet

Tatoveringen på brystet er kul. Det er det jeg vil si om Robbie.

Skrevet

Så lenge du skriver mer på norsk enn på gresk så skjønner vi nok hva du mener... ;-)

Nåh? Har du blitt en dreven pizzakokk?

;)

Skrevet

Nåh? Har du blitt en dreven pizzakokk?

;)

DET er vel å overdrive...

Sleit med å få pizzaen over på steinen uten masse klin og styr... Så neste gang blir det enten å kjevle ut på bakepapir og få elegant over på steinen, eller bakeplate-varianten... :-)

Heldigvis smakte min godt da, om ikke annet, med dolmio, mozzarella (ekte, som hadde vært fryst ned), hvitløksskinke (fra boks, rester), noen biter grillet kylling (rester), rødløk, paprika og ananas :-) Og litt basilikum på etter steking.

Men baking og utkjevling, og ikke minst "fra bord til ovn"-prosessen må det nok øves litt mer på ja... :-)

Skrevet

DET er vel å overdrive...

Sleit med å få pizzaen over på steinen uten masse klin og styr... Så neste gang blir det enten å kjevle ut på bakepapir og få elegant over på steinen, eller bakeplate-varianten... :-)

Heldigvis smakte min godt da, om ikke annet, med dolmio, mozzarella (ekte, som hadde vært fryst ned), hvitløksskinke (fra boks, rester), noen biter grillet kylling (rester), rødløk, paprika og ananas :-) Og litt basilikum på etter steking.

Men baking og utkjevling, og ikke minst "fra bord til ovn"-prosessen må det nok øves litt mer på ja... :-)

Anbefaler "min" oppskrift neste gang. Deigen der er ganske grei å jobbe med. :) Hørtes ut som pizzaen din blei god, dah! :)

Skrevet

Anbefaler "min" oppskrift neste gang. Deigen der er ganske grei å jobbe med. :) Hørtes ut som pizzaen din blei god, dah! :)

Var jo din oppskrift jeg brukte jo, hadde lagret den på pc-en... hehe

Men jeg jobbet ikke mye med deigen før (eller etter) heving, vet ikke om det gjorde noe?

Og så brukte jeg nok ikke MASSE mel, sikkert for lite...

Men men, øvelse gjør mester...!

Skrevet

Var jo din oppskrift jeg brukte jo, hadde lagret den på pc-en... hehe

Men jeg jobbet ikke mye med deigen før (eller etter) heving, vet ikke om det gjorde noe?

Og så brukte jeg nok ikke MASSE mel, sikkert for lite...

Men men, øvelse gjør mester...!

MASSE mel er nok mye av clouet, ja! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...