Gå til innhold

Si hva som helst om Robbie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes faktisk, helt ærlig, at denne damen ikke har noe spesielt fin kropp. Jeg synes folk som har en mer "normal" kropp er penere. Men folk har forskjellig smak heldigvis.

Hun har en kropp som er direkte sinnsykt bra!

Er ikke helt sikker på hvordan det blir med skatt dersom du kommer fra et annet land. Det kommer vel an på om du er norsk statsborger. I så fall tror jeg ikke du slipper unna.

Gjest græpakar
Skrevet

Hva ville han tapt på å være homo?

Det lurer jeg også på. På et tidspunkt vil både han og PR-folkene framstå som idioter pga dette desperate hetero-tøyset de driver med.

mil1365380270
Skrevet

George Michael er heeeeerlig :-) I think you're amazing.. la la la....

Balladen med Elton John er bra :-)

Skrevet

Jeg synes faktisk, helt ærlig, at denne damen ikke har noe spesielt fin kropp. Jeg synes folk som har en mer "normal" kropp er penere. Men folk har forskjellig smak heldigvis.

At folk har forskjellig smak er jeg enig med deg i at er bra.

At denne dama ikke har spesielt fin kropp er jeg veeeldig uenig med deg i:-)

mil1365380270
Skrevet

Synes hun har utrolig bra kropp, jeg. Hvis puppene er ekte. Nesten så jeg kjøper abonnement på et helsestudio fordi jeg også vil bli sånn ;-)

Skrevet

Homo? Det er mer enn jeg har fått med meg..Men så følger jeg nå ikke så mye med på underholdningsnyheter heller. Oppdater meg, noen. Når skal han ha "blitt" homofil? (altså når begynte de ryktene å virke sanne?)

Skrevet

Homo? Det er mer enn jeg har fått med meg..Men så følger jeg nå ikke så mye med på underholdningsnyheter heller. Oppdater meg, noen. Når skal han ha "blitt" homofil? (altså når begynte de ryktene å virke sanne?)

Det ble omtalt en god del (blant annet her på DOL) sist han var i Norge - vilket ikke er mange ukene siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...