Gjest Lærerinne en gang Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Lurer på om det er mange lærere her, eventuelt studenter? Jeg er student 0 Siter
org Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg er 2. års lærerstudent, og koser meg med det! Dette halve året har vi ufattelig mange oppgaver, både i tilknytting til praksis og "vanlige" innleveringsoppgaver. Jeg vet ikke sikkert hvilke fag jeg skal fordype meg i, men tipper det blir norsk 2 iallefall. 0 Siter
Gjest klage klage Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg er 2. års lærerstudent, og koser meg med det! Dette halve året har vi ufattelig mange oppgaver, både i tilknytting til praksis og "vanlige" innleveringsoppgaver. Jeg vet ikke sikkert hvilke fag jeg skal fordype meg i, men tipper det blir norsk 2 iallefall. Hvor går du på lærerskole? Sør, Nord, midt i landet, eller.. Jeg går også andre året, midt norge. Ufattelig mye å gjøre! Elevtekstanalyse på gang nå, hjelp! 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg er 2. års lærerstudent, og koser meg med det! Dette halve året har vi ufattelig mange oppgaver, både i tilknytting til praksis og "vanlige" innleveringsoppgaver. Jeg vet ikke sikkert hvilke fag jeg skal fordype meg i, men tipper det blir norsk 2 iallefall. Fordype deg? Trodde at det når var to grunnfag, hvor man på en måde fordyper seg,og så 2 år med fellesfag. Men det begynte kanskje sånn først etter du begynte? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Fordype deg? Trodde at det når var to grunnfag, hvor man på en måde fordyper seg,og så 2 år med fellesfag. Men det begynte kanskje sånn først etter du begynte? Det kommer ann på om det er grunnskolelærer eller vgslærer man skal bli. 0 Siter
org Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Fordype deg? Trodde at det når var to grunnfag, hvor man på en måde fordyper seg,og så 2 år med fellesfag. Men det begynte kanskje sånn først etter du begynte? Vi hadde 1. året felles fag: norsk, matematikk og ped. I år har vi felles fag: matematikk, glsm, ped og krl. De to siste årene er det fordypning i skolefag (3. året) og skolerelatert fag (4. året). Det er allmenlærer jeg går på (grunnskole, ungdomsskole). 0 Siter
org Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hvor går du på lærerskole? Sør, Nord, midt i landet, eller.. Jeg går også andre året, midt norge. Ufattelig mye å gjøre! Elevtekstanalyse på gang nå, hjelp! Les "Elevens tekst", den vil jeg anbefale. Du går vel 1. året, du da? 0 Siter
Gjest Rykter om Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vi hadde 1. året felles fag: norsk, matematikk og ped. I år har vi felles fag: matematikk, glsm, ped og krl. De to siste årene er det fordypning i skolefag (3. året) og skolerelatert fag (4. året). Det er allmenlærer jeg går på (grunnskole, ungdomsskole). Høres ut som Trondheim.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.