Gå til innhold

hva er en slogan??

Anbefalte innlegg

Gjest slogana
Skrevet

Hvis en blir bedt om å skrive en slogan om hvorfor en skal vinne et eller annet, hva vil det si?

Rim/rytme? Komisk? Eller bare en bønnfallelse?

Skrevet

Et slagord.

Som feks Rimis "Det enkle er ofte det beste" og denslags.

Det kan gjerne være på rim, men trenger ikke. Det må være fengende og lett å huske.

Gjest philippa
Skrevet

Et slagord.

Det kan gjerne være på rim, men trenger ikke. Det må være fengende og lett å huske.

Hehe så en reklame der slagordet var "too good to be true" synes det var et dårlig valg..

Skrevet

Hehe så en reklame der slagordet var "too good to be true" synes det var et dårlig valg..

Det er helt sikkert!

;o)

Skrevet

Det er helt sikkert!

;o)

Næææææ-ææææi, det er Rema 1000 som har "det enkle er ofte det beste" :-) Så det så!

Skrevet

Næææææ-ææææi, det er Rema 1000 som har "det enkle er ofte det beste" :-) Så det så!

Åja, pokker. Jeg skrev visst Rimi, jeg?

Handler ikke på noen av dem, men reklamen er ofte morsom.

Skrevet

Åja, pokker. Jeg skrev visst Rimi, jeg?

Handler ikke på noen av dem, men reklamen er ofte morsom.

I know :-) "Er det pule du mener, mamma?" *smil*

Gjest slogana
Skrevet

Et slagord.

Ja, det var det jeg trodde også, men det står at det skal være på ca 30 ord, så det kan jo ikke være så kort og fengende da...? Også skal det være om hvorfor akkurat jeg skal vinne denne tingen.. Skjønte ikke helt hva de mente med det.

Gjest øøøøyy
Skrevet

Ja, det var det jeg trodde også, men det står at det skal være på ca 30 ord, så det kan jo ikke være så kort og fengende da...? Også skal det være om hvorfor akkurat jeg skal vinne denne tingen.. Skjønte ikke helt hva de mente med det.

Hvis du absolutt skal vinge den senga, synes du ikke det er litt juks å spørre etter hjelp her...??

Gjest slogana
Skrevet

Hvis du absolutt skal vinge den senga, synes du ikke det er litt juks å spørre etter hjelp her...??

Nope! Jeg trenger all den hjelp jeg kan få.....

Sååå,,,du prøver du også ja..? Måtte den beste vinne!

Altså.......MEG, muahahahaha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...