Gå til innhold

FU: Hva har du på skrivebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lampe, et treskrin med steiner, et skrin med kinesiske kuler, noen lapper, et bilde av datteren min, en magnetkloss med magnetfigurer fra teknisk museum, en cd med feriebilder, kabelen til mobilladeren, en penneboks fullstappet med penner og en saks, en elefant av tre, en stiftemaskin, en sikkerhetsnål, en telefon.

Og på tastaturet sitter en liten skilpadde og vugger med hodet.

:)

(ps, det ser ikke så fullt ut som det høres)

Skrevet

Dette var en FU jeg ikke har sett før! Hehe, mye man får vite om andre dolere:-)

Vel..:

pc++

linjal

tre små fine plastposer som jeg har spart på siden julehandelen for ha når jeg en gang skal et sted og ikke har lyst til å reklamere for Rimi.

tre penner slengt litt her og der

hodetelefoner til iPoden

to batterier

en termos

en bunke med julekort som hang på døra i en ståltråd i jula

to disketter med ukjent innhold

mobillader

kjøpekontrakt for hund

digitalkamera

psshh, det var jo jaggu ikke så ille:-)

Skrevet

-5 høyttalere.

-Dockingstasjon m. kamera.

-4 Oppladbare batterier.

-Blekkpatron.

-Printerscannerkopimaskin.

-Telefonbok.

-Ubetalte regninger.

-8 Plastglass.

-Telys.

-Bordlampe.

-1 pose Haribo Happy-Cola.

-Joystick.

-16 AA batterier.

-En plastdings jeg ikke har anelse hva er for noe.

20 cm fra skrivebordskanten står kjøleskapet og det er fullt av øl. Mannen går ikke ut etter øl!

Skrevet

Tipota einai nea... Ligo kourasmeni, alla kala eimai.

Og ellers så har jeg vel sagt før at jeg overhodet ikke kan gresk grammatikk...! hehe

Har bare et visst enkelt ordforråd av substantiver, verb, samt noen adjektiver/adverb

- men uten kunnskaper til å sette dem sammen riktig.

*angre littegranne på at jeg aldri har fått somlet meg på kurs*

Syns du er flink jeg :-) Skjønte alt du sa.

Skrevet

En legomann med sverd?

Ja, en sånn liten en som hører til Kaptein Rødskjegg-skuta til Lego. Guttungen leker med dem overalt.

Skrevet

Ja, en sånn liten en som hører til Kaptein Rødskjegg-skuta til Lego. Guttungen leker med dem overalt.

*titter rundt skjermen og diverse høytalere og joystick'er*

Nei, ikke noe lego her.

På jobben har jeg et par-tre klosser på toppen av skjermen, teller det?

Skrevet

Minst mulig.

To brevholdere med diverse papirer. Viktige øverst. Mindre viktige nederst.

En gammel og godt brukt blomsterpotte i aluminium? med diverse penner, en maglite, en liten hengelås med to nøkler, den beste saksen og diverse småting.

Lommebok. Almanakk. Notispapirer i en slags blokk uten permer, husker ikke hva man kaller det.

Rotet legger jeg i skuffene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...