Gå til innhold

Graviditet med personlighetsforstyrrelse..


Gjest Gweniie

Anbefalte innlegg

Gjest Gweniie

Hei igjen

Jeg og barnefaren er hverken samboerer eller kjærester, men vi er gode venner og har regelmessig kontakt. Han gleder seg til å bli pappa, og vil bruke mye tid på pappa rollen. Men i utgangspunktet blir jeg altså enslig forelder. Var det sånn at barnefaren hos deg skulle utenlands? ...

Har du noen å prate med om graviditeten, noen som kan hjelpe deg og sortere tankene og kartlegge mulighetene?

Ja, han er faktisk dratt nå, så det var utrolig dårlig timing.

Jeg har en utrolig flott familie, og mye venner som hele tiden sier de skal støtte meg uansett hva jeg velger..

Men så er det jo sånn, ingen kan ta plassen til "han"..

Å når jeg i tillegg er hodestupsforelsket i han så blir det ikke lettere ;) men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, han er faktisk dratt nå, så det var utrolig dårlig timing.

Jeg har en utrolig flott familie, og mye venner som hele tiden sier de skal støtte meg uansett hva jeg velger..

Men så er det jo sånn, ingen kan ta plassen til "han"..

Å når jeg i tillegg er hodestupsforelsket i han så blir det ikke lettere ;) men...

Hei hei

Ikke noe kjekt når en er forelsket nei... jeg har heldigvis ikke det problemet, jeg og han er bare venner og det er det vi begge ønsker. ... ikke for å være kritisk mot deg eller noe, men jeg håper du ikke ser på et barn som en mulighet til at forholdet mellom du og barnefaren blir bedre. Et barn bør komme til verden for at det er ønsket for den barnet er og kommer til å bli, ikke for å hjelpe foreldrene. Barnet trenger støtte spillere som er hundre prosent til stede. Siden jeg vet jeg ikke alltid er like bra, er jeg nødt til å la mennesker rundt meg hjelpe meg. Være åpen på at jeg ikke alltid selv ser når jeg trenger avlastning. Rett og slett ta i mot hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gweniie

Hei hei

Ikke noe kjekt når en er forelsket nei... jeg har heldigvis ikke det problemet, jeg og han er bare venner og det er det vi begge ønsker. ... ikke for å være kritisk mot deg eller noe, men jeg håper du ikke ser på et barn som en mulighet til at forholdet mellom du og barnefaren blir bedre. Et barn bør komme til verden for at det er ønsket for den barnet er og kommer til å bli, ikke for å hjelpe foreldrene. Barnet trenger støtte spillere som er hundre prosent til stede. Siden jeg vet jeg ikke alltid er like bra, er jeg nødt til å la mennesker rundt meg hjelpe meg. Være åpen på at jeg ikke alltid selv ser når jeg trenger avlastning. Rett og slett ta i mot hjelp.

Dumt hvis innlegget mitt ble misforstått, fordi jeg ser absolutt ikke på et barn som en løsning for at meg og han skal holde sammen.. snarere det motsatte!

Men var hos legen idag, å ho fikk meg til å se at det er min kropp, mitt valg. Å at jeg ikke kunne la hovedgrunnen for abort være at jeg ikke vil ødelegge for han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt hvis innlegget mitt ble misforstått, fordi jeg ser absolutt ikke på et barn som en løsning for at meg og han skal holde sammen.. snarere det motsatte!

Men var hos legen idag, å ho fikk meg til å se at det er min kropp, mitt valg. Å at jeg ikke kunne la hovedgrunnen for abort være at jeg ikke vil ødelegge for han..

Neida, jeg mente ikke at det var det du ville..jeg ville bare påpeke noen jeg synes er viktig. Så flott at legen din virker som en hyggelig dame! Et barn, tror jeg, kan være det fineste i verden, og jeg gleder meg enormt. ..selv om ungen min ikke ser ut til å ville ut,hehe. Fire dager over termin nå.

Ønsker deg lykke til i avgjørelsen, vet jo aldri når jeg havner på klinikken. Vet du hvor langt på vei du er forresten? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gweniie

Neida, jeg mente ikke at det var det du ville..jeg ville bare påpeke noen jeg synes er viktig. Så flott at legen din virker som en hyggelig dame! Et barn, tror jeg, kan være det fineste i verden, og jeg gleder meg enormt. ..selv om ungen min ikke ser ut til å ville ut,hehe. Fire dager over termin nå.

Ønsker deg lykke til i avgjørelsen, vet jo aldri når jeg havner på klinikken. Vet du hvor langt på vei du er forresten? ...

Ønsker deg virkelig lykke til med fødselen ;) Kan tenke det skal bli helt fantastisk å holde det lille nurket første gang!

Vet du om det blir gutt eller jente? ;)

Jeg var på UL idag, å jeg er så tidlig som 5 og en halv uke.. Så det kan jo gå begge veier fortsatt..

Men om naturen lar det bli sånn, så har jeg bestemt meg for å beholde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg virkelig lykke til med fødselen ;) Kan tenke det skal bli helt fantastisk å holde det lille nurket første gang!

Vet du om det blir gutt eller jente? ;)

Jeg var på UL idag, å jeg er så tidlig som 5 og en halv uke.. Så det kan jo gå begge veier fortsatt..

Men om naturen lar det bli sånn, så har jeg bestemt meg for å beholde :)

Heihei

Da ønsker jeg deg hvertfall lykke til med valget ditt :) skjønne bebier.

Har fått vite at jeg får en gutt, så blir litt stress hvis det kommer en jente, hehe, har jo bare kjøpt gutte-farger. Men men, det pleier å være ganske sikkert når en får beskjed om at det er en gutt. Verre hvis de sier det er en jente, da kan det jo være noe de ikke har sett :)

Er kjempe glad på dine vegne. Får håpe du får et fint svangerskap, med ikke de verste plagene. Noe er jo det alltid, store fysiske forandringer og hormoner som springer rundt :) ... jeg begynte for eksempel å grine i natt når det var tomt for appelsin juice... hehe.

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...