flisa Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Dette er bare dager før jeg slutter å røyke - blir jaggu 6 år siden snart - http://home.online.no/~prognet/forumtreff/oslo/rap_1999_0828.html 0 Siter
Ade|ina Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg husker du drev med den røykeslutten ja. Jaggu klarte du det uten å bli presset av Høybråten også, men gjorde det helt av fri vilje. Har du ikke tatt EN røyk siden? Var ikke på noen store doltreff jeg altså, har bare hatt noen små. Var på nippet en gang - det var vel et ved Bogstadvannet (het det ikke det tro ) Vel vel, tiden flyr :-) 0 Siter
flisa Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Jeg husker du drev med den røykeslutten ja. Jaggu klarte du det uten å bli presset av Høybråten også, men gjorde det helt av fri vilje. Har du ikke tatt EN røyk siden? Var ikke på noen store doltreff jeg altså, har bare hatt noen små. Var på nippet en gang - det var vel et ved Bogstadvannet (het det ikke det tro ) Vel vel, tiden flyr :-) Nei - ikke en eneste røyk, for da hadde jeg begynt igjen - det er sikkert. er litt stolt av det 0 Siter
Ade|ina Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Nei - ikke en eneste røyk, for da hadde jeg begynt igjen - det er sikkert. er litt stolt av det Ja det er flott. Jeg har ikke klart å slutte, men jeg har ikke prøvd heller. Har både lyst og ikke lyst, og da vet du, da er det ikke noe vits i å prøve :-) Merker ikke noen plager ved det heller - ingen røykhoste eller tungpuste heldigvis. Så det verste er igrunn at det koster for mye. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Ja det er flott. Jeg har ikke klart å slutte, men jeg har ikke prøvd heller. Har både lyst og ikke lyst, og da vet du, da er det ikke noe vits i å prøve :-) Merker ikke noen plager ved det heller - ingen røykhoste eller tungpuste heldigvis. Så det verste er igrunn at det koster for mye. Du kan jo få KOLS og det som verre er seinere, selv om du ikke merker noen plager da... 0 Siter
Ade|ina Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Du kan jo få KOLS og det som verre er seinere, selv om du ikke merker noen plager da... Ja, vet da det. 0 Siter
flisa Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Ja det er flott. Jeg har ikke klart å slutte, men jeg har ikke prøvd heller. Har både lyst og ikke lyst, og da vet du, da er det ikke noe vits i å prøve :-) Merker ikke noen plager ved det heller - ingen røykhoste eller tungpuste heldigvis. Så det verste er igrunn at det koster for mye. Vi røyka jo for nesten 4000 i mnd DEN gangen...og det var mer enn barnehagen kostet - dessuten hostet jeg så jeg spydde hver morgen. Har ikke angret en dag på at jeg orket å gå igjennom de 3 mnd det tok å bli kvitt faenskapet. Men det lukter noe så aldeles grønnjævlig av de som røyker.... 0 Siter
Ade|ina Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vi røyka jo for nesten 4000 i mnd DEN gangen...og det var mer enn barnehagen kostet - dessuten hostet jeg så jeg spydde hver morgen. Har ikke angret en dag på at jeg orket å gå igjennom de 3 mnd det tok å bli kvitt faenskapet. Men det lukter noe så aldeles grønnjævlig av de som røyker.... "Men det lukter noe så aldeles grønnjævlig av de som røyker...." Ja det gjør det, men ikke av meg ;-) Nei, helt ærlig, jeg syntes selv det lukter pyton - og da selvsagt av andres røyk, men jeg kjenner jo også at det lukter av mine klær, når jeg har røyka. Lufte og vaske klær foreløbig, men jeg har litt lyst til å slutte også, men det må passe litt bedre enn det gjør akkurat nå. 0 Siter
flisa Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Artig å se disse nickene igjen. Ikke sant? og om søndagen traff jeg Female for første gang, koselig 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ikke sant? og om søndagen traff jeg Female for første gang, koselig Hun har kona og jeg kjørt mc sammen med, vi har til og med vært i helvete sammen, hehe 0 Siter
flisa Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Hun har kona og jeg kjørt mc sammen med, vi har til og med vært i helvete sammen, hehe hehe, hun visket meg det....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.