Gå til innhold

Nei, og nei! :-) kan dere huske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker du drev med den røykeslutten ja. Jaggu klarte du det uten å bli presset av Høybråten også, men gjorde det helt av fri vilje.

Har du ikke tatt EN røyk siden?

Var ikke på noen store doltreff jeg altså, har bare hatt noen små.

Var på nippet en gang - det var vel et ved Bogstadvannet (het det ikke det tro )

Vel vel, tiden flyr :-)

Skrevet

Jeg husker du drev med den røykeslutten ja. Jaggu klarte du det uten å bli presset av Høybråten også, men gjorde det helt av fri vilje.

Har du ikke tatt EN røyk siden?

Var ikke på noen store doltreff jeg altså, har bare hatt noen små.

Var på nippet en gang - det var vel et ved Bogstadvannet (het det ikke det tro )

Vel vel, tiden flyr :-)

Nei - ikke en eneste røyk, for da hadde jeg begynt igjen - det er sikkert. er litt stolt av det :)

Skrevet

Nei - ikke en eneste røyk, for da hadde jeg begynt igjen - det er sikkert. er litt stolt av det :)

Ja det er flott. Jeg har ikke klart å slutte, men jeg har ikke prøvd heller.

Har både lyst og ikke lyst, og da vet du, da er det ikke noe vits i å prøve :-)

Merker ikke noen plager ved det heller - ingen røykhoste eller tungpuste heldigvis. Så det verste er igrunn at det koster for mye.

Skrevet

Merker ikke noen plager ved det heller - ingen røykhoste eller tungpuste heldigvis. Så det verste er igrunn at det koster for mye.

Du kan jo få KOLS og det som verre er seinere, selv om du ikke merker noen plager da...

Skrevet

Du kan jo få KOLS og det som verre er seinere, selv om du ikke merker noen plager da...

Ja, vet da det.

Skrevet

Vi røyka jo for nesten 4000 i mnd DEN gangen...og det var mer enn barnehagen kostet - dessuten hostet jeg så jeg spydde hver morgen. Har ikke angret en dag på at jeg orket å gå igjennom de 3 mnd det tok å bli kvitt faenskapet.

Men det lukter noe så aldeles grønnjævlig av de som røyker....

Skrevet

Vi røyka jo for nesten 4000 i mnd DEN gangen...og det var mer enn barnehagen kostet - dessuten hostet jeg så jeg spydde hver morgen. Har ikke angret en dag på at jeg orket å gå igjennom de 3 mnd det tok å bli kvitt faenskapet.

Men det lukter noe så aldeles grønnjævlig av de som røyker....

"Men det lukter noe så aldeles grønnjævlig av de som røyker...."

Ja det gjør det, men ikke av meg ;-)

Nei, helt ærlig, jeg syntes selv det lukter pyton - og da selvsagt av andres røyk, men jeg kjenner jo også at det lukter av mine klær, når jeg har røyka.

Lufte og vaske klær foreløbig, men jeg har litt lyst til å slutte også, men det må passe litt bedre enn det gjør akkurat nå.

Skrevet

Artig å se disse nickene igjen.

Ikke sant? :) og om søndagen traff jeg Female for første gang, koselig :)

Skrevet

Ikke sant? :) og om søndagen traff jeg Female for første gang, koselig :)

Hun har kona og jeg kjørt mc sammen med, vi har til og med vært i helvete sammen, hehe

Skrevet

Hun har kona og jeg kjørt mc sammen med, vi har til og med vært i helvete sammen, hehe

hehe, hun visket meg det....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...