Gå til innhold

Min drøm inatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en så merkelig drøm inatt og må nesten fortelle dere om den i og med den handlet om en del av dere!!

Ok, først vil jeg si at jeg var innom ”vil bli gravid” forumet og leste en hel haug med innlegg så jeg tror det er grunnen til begynnelsen av drømmen. Så må jeg si at jeg svarer på mange innlegg i seksualitets forumet så det er vel kanskje grunnen til den andre delen av drømmen.

Ok, det begynte med at jeg var gravid, fødet og kom hjem med, ikke 1, ikke 2 men 20 babyer. Dorthe var hjemme hos meg for å låne pc’en min da jeg kom hjem, og hun hjalp meg med alle babyene. Men dette ble svært slitsomt for meg så jeg dro på ferie til Thailand. Der møtte jeg Amber Sun tilfeldigvis på en resturant. Vi skravlet i vei, og dro til hotellrommet mitt og lagde pizza på sånn pizzastein (leste også om detpå dol igår). Så var jeg plutselig tilbake til babyene mine, og det var like slitsomt. Så jeg ringte Cecily, og spurte henne om hun kunne hjelpe meg og gi meg noen råd. (Cecily, du var forresten høygravid!! Ta det som et tegn ;) ). Du tok med deg Åsemor som hadde fått barnet sitt, og hjalp til med diverse babyting. (skikkelig engler var dere)

Change of setting, jeg har ikke lenger barn, men istedet er jeg på byen. Der møter jeg carina82 og tottlå (sikkert fordi dere er rundt min alder). I tillegg treffer jeg en av de mannlige dolerne her. Han blir med meg hjem og……… (dere kan jo gjette hvem det er... ;) )

Dagen etter er jeg på skolen, der treffer jeg på Malun (hun har nemlig gått på samme skole som meg), og forteller henne hva som skjedde mellom meg og han som ble med meg hjem, hun lover å ikke si det til noen, men da jeg kommer hjem vet alle på dol det (ikke Malun sin skyld men han som ble med meg hjem).. jeg kan til og med huske i drømmen at vedkommende skriver et innlegg i sexforumet hvor han forteller om mine ferdigheter innenfor tema. Ikke bare det, men han sier bare negative ting, og jeg blir såå sint og sååå flau..men så PANG!!!!

Jeg våkner. Ingen babies, Ingen Thaliland tur, Ingen negative innlegg om mine ferdigheter i sengen.. heldigvis!!!

Jeg tror det er trygt å si at jeg er for mye på dol, rett og slett.

Skrevet

Ler meg ihel!

Gleder meg til å høre i morgen hva du drømmer i natt, jeg! Dette må bare bli fast spalte på DOL!

:)

PS! Er også kjempeimponert over at du husker drømmene dine så godt!

Skrevet

*LOL*

Morsom lesning, Mary Poppins.

...tror nok kanskje at du har vært bittebittelitt for mye her inne.?

- -

Skulle gjerne skravlet med deg på en av restaurantene vi var på jeg, forresten.

Skrevet

Hehe... Det var jammen en god blanding. :)

Kanskje du skal lese en bok i kveld istedet? ;)

Skrevet

Får vi analysere? :D

hehe analyser i vei du ;)

Skrevet

*LOL*

Morsom lesning, Mary Poppins.

...tror nok kanskje at du har vært bittebittelitt for mye her inne.?

- -

Skulle gjerne skravlet med deg på en av restaurantene vi var på jeg, forresten.

hehe koselig og i like måte:) Ja jeg er nok her litt for mye, men men har ikke tenkt å gjøre noe med det ;)

Hadde du forresten en fin ferie i Thaliand?

Skrevet

Ler meg ihel!

Gleder meg til å høre i morgen hva du drømmer i natt, jeg! Dette må bare bli fast spalte på DOL!

:)

PS! Er også kjempeimponert over at du husker drømmene dine så godt!

Ja kanskje det blir en ny spalte:

Poppins drømmer ;)

Jeg er faktisk imponert over at jeg klarte å huske så mye selv, men den gjorde så innmari inntrykk og var så realistisk.. scary hehe:)

Skrevet

Hehe... Det var jammen en god blanding. :)

Kanskje du skal lese en bok i kveld istedet? ;)

Det er nok kanskje ikke så dumt. Ihvertfal gjøre noe annet enn å sitte på dol rett før jeg køyer. :)

Skrevet

hehe koselig og i like måte:) Ja jeg er nok her litt for mye, men men har ikke tenkt å gjøre noe med det ;)

Hadde du forresten en fin ferie i Thaliand?

Jepp - Thailandferien var topp! :)

En uke utenom det vanlige, fullstappet med opplevelser. Masse spennende å se, og noen deilige dager på stranda på en paradisøy...thaimassasje på stranda, bade i _varmt_ sjøvann med bølger mens en knallrosa sol går ned.

Gå og gå i Bangkoks gater, markeder og boder, snuse inn inntrykk og stemninger, handle og knipse massevis av bilder.

Skrevet

*LOL*

Så hyggelig at du ville betro deg til meg. Jeg sladra ikke! ;o)

Skrevet

Jepp - Thailandferien var topp! :)

En uke utenom det vanlige, fullstappet med opplevelser. Masse spennende å se, og noen deilige dager på stranda på en paradisøy...thaimassasje på stranda, bade i _varmt_ sjøvann med bølger mens en knallrosa sol går ned.

Gå og gå i Bangkoks gater, markeder og boder, snuse inn inntrykk og stemninger, handle og knipse massevis av bilder.

Ååå thaimassasje på stranden hørtes deilig ut.

Har vært i Bangkok ganske mange ganger selv, herlig by! så mye spennende å se.

Godt å høre at du har kost deg da :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Han blir med meg hjem og……… (dere kan jo gjette hvem det er... ;) )

"

Var jeg så god som du trodde?

Skrevet

"Han blir med meg hjem og……… (dere kan jo gjette hvem det er... ;) )

"

Var jeg så god som du trodde?

"Var jeg så god som du trodde?"

Du er ihvertfal selvgod. ;)

Skrevet

*LOL*

Så hyggelig at du ville betro deg til meg. Jeg sladra ikke! ;o)

hehe nei du var snill du, ulike someone else i know ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Var jeg så god som du trodde?"

Du er ihvertfal selvgod. ;)

Neida. :)

Skrevet

Neida. :)

Joda! Men for å svare på spørsmålet dit, det var ikke så verst gitt;) og jeg var jo som alltid bra, derfor ble jeg svært så sinna når du skrev om det på sexforumet og attpåtil sa jeg ikke var flink...makan!!! Heldigvis våknet jeg da, ellers skulle du nok fått høre!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joda! Men for å svare på spørsmålet dit, det var ikke så verst gitt;) og jeg var jo som alltid bra, derfor ble jeg svært så sinna når du skrev om det på sexforumet og attpåtil sa jeg ikke var flink...makan!!! Heldigvis våknet jeg da, ellers skulle du nok fått høre!

Det var godt du ikke våknet og i alt vannviddet rablet i vei her på dol og fortalte meg nøyaktig hva du mente om den saken :)

Skrevet

Det var godt du ikke våknet og i alt vannviddet rablet i vei her på dol og fortalte meg nøyaktig hva du mente om den saken :)

ja ikkesant.. hadde ikke vært mye pene ord da nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...