Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Gjest maltesa
Skrevet

Siden jeg ikke har tenkt å legge ut noe bilde av megselv her, tenkte jeg å spørre hvordan dere ser ut, sånn beskrevet i ord? Jeg er ca. 1.76, litt fyldig, lyst hår til skuldrene, littegranne solariumsbrun hud, litt røde kinn kanskje.Har grøblå øyne som kanskje er litt små i forhold til resten av ansiktet. bruker ikke så mye sminke. kler meg som regel i blå eller grønnlige klær.

hvordan ser DU ut?

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• thinkerbell

11

• Babette

10

• ShitDiddelyDo

9

Skrevet

Jeg er pen, halvung og ellers lett å holde ren! :-)

Døh, ække låv med kontaktannonser her!

Gjest maltesa
Skrevet

Døh, ække låv med kontaktannonser her!

ok sorry det var ikke meningen at det skulle være som en kontaktannsonse. jeg bare synes det er litt spennende siden man gjør seg vel opp en mening hvordan dolerne ser ut, og gøy å se om de stemmer. igjen, beklager, var ikke meningen å være for frempå.

Skrevet

ok sorry det var ikke meningen at det skulle være som en kontaktannsonse. jeg bare synes det er litt spennende siden man gjør seg vel opp en mening hvordan dolerne ser ut, og gøy å se om de stemmer. igjen, beklager, var ikke meningen å være for frempå.

Slapp heeelt av, den var til flisa ;-)

Skrevet

Er snaaaart 34 år ung, 170 cm høy, middels tung (i alle fall når de siste kiloene etter siste svangerskap er helt borte). Har blå øyne, lyst, kort hår, lange pianofingre, brede føtter og er snill og grei og som regel positivt innstilt til det meste :-)

Er ellers en uforbederlig (heter det det?) rotekopp og litt lat. Men som sagt; snill mamma og snill kone - tror jeg da :-)

Skrevet

Langt lys blondt hår. Aquablå øyne, ikke særlig høy (160cm), slank. Ekstremt små hender og føtter :0)

Skrevet

Jeg er som appelsinreklamen: stor, søt og saftig - lett å skrelle.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Tja, skal jeg tørre å svare på dette da?

Vel jeg er altså 38 år.

1.72 høy, normalt 52 kilo, men alltid et par-3 kilo ekstra om vinteren, når jeg ligger litt på latsiden mht trening. Tar dem av om våren igjen. Dette har vel pågått i ca 10 år nå.

Har langt eller halvlangt hår. Det varierer litt, men akkurat nå er det langt. Ganske tjukt hår med naturlig fall. Håret er blondt (eller kommunefarget er vel mer riktig), men med litt fjuskestriper blir det enda litt blondere.

Jeg har lys brune øyne med litt gulgrønt i.

Kledelige smilerynker rundt øynene.Tykke lepper, men alt for blodfattige.

Størrelse 36 i klær for det meste når jeg skal kle meg pent. Men nå om vinteren liker jeg å drukne meg i store tykke klær i store størrelser (38-40),når jeg er hjemme ihvertfall.

Bruker størrelse 37 i sko.38 i vintersko.

Har gått med litt dårlig syn lenge nå (er nærsynt) og har nettopp skaffet briller med tynn sort innfatning.

Så nå ser jeg veldig klara klok ut altså. (ihvertfall kan jeg innbille meg det)

Jeg er alt fra pen dame til litt sånn halvsjuskete med tøfler og lusekofte.

Er egentlig ganske fornøyd stort sett, bortsett fra noen dager i måneden hvor jeg ser sånn passe jævlig ut.

Dette blir vel detaljert nok. Jeg skal aldri inn i det galleriet.

Gjest du må være veldig tynn
Skrevet

Tja, skal jeg tørre å svare på dette da?

Vel jeg er altså 38 år.

1.72 høy, normalt 52 kilo, men alltid et par-3 kilo ekstra om vinteren, når jeg ligger litt på latsiden mht trening. Tar dem av om våren igjen. Dette har vel pågått i ca 10 år nå.

Har langt eller halvlangt hår. Det varierer litt, men akkurat nå er det langt. Ganske tjukt hår med naturlig fall. Håret er blondt (eller kommunefarget er vel mer riktig), men med litt fjuskestriper blir det enda litt blondere.

Jeg har lys brune øyne med litt gulgrønt i.

Kledelige smilerynker rundt øynene.Tykke lepper, men alt for blodfattige.

Størrelse 36 i klær for det meste når jeg skal kle meg pent. Men nå om vinteren liker jeg å drukne meg i store tykke klær i store størrelser (38-40),når jeg er hjemme ihvertfall.

Bruker størrelse 37 i sko.38 i vintersko.

Har gått med litt dårlig syn lenge nå (er nærsynt) og har nettopp skaffet briller med tynn sort innfatning.

Så nå ser jeg veldig klara klok ut altså. (ihvertfall kan jeg innbille meg det)

Jeg er alt fra pen dame til litt sånn halvsjuskete med tøfler og lusekofte.

Er egentlig ganske fornøyd stort sett, bortsett fra noen dager i måneden hvor jeg ser sånn passe jævlig ut.

Dette blir vel detaljert nok. Jeg skal aldri inn i det galleriet.

Hvordan kan du få klær til å sitte når du bruker størelse 36-40 hvis du veier 52kg og er 1,72 høy? Du er jo svært undervektig.

Skrevet

Jeg har langt blondt hår, store blå øyne, 179 cm høy, slank - med laaaange ben..!

Gode venner kaller meg Barbie.

Gjest svært undervektig??
Skrevet

Hvordan kan du få klær til å sitte når du bruker størelse 36-40 hvis du veier 52kg og er 1,72 høy? Du er jo svært undervektig.

Jeg er 175 cm og 56 kg, er jeg også SVÆRT undervektig??

Skrevet

Vel, jeg er 164 cm., ca 62 kg, langt brunt hår, gråblå øyne, gylden hud. Er stort sett fornøyd med det om dagen!

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Nei, jeg er ikke svært undervektig.

Jeg kan gå i størrelse 34 også,men da blir det litt for pølseskinn, og det passer ikke i min alder.

Når jeg bruker 38-40 er det helst store tykke gensere. Jeg liker de litt store. Skal jeg ha tettsittende klær blir det helst small eller 36.

Jeg er spinkelt bygd ja. Det kan jeg ikke få gjort så mye med.Derfor veier jeg også lite.

Og det synes ganske lett når jeg går opp noen få kilo om vinteren.

Altså jeg ser det når jeg er naken. Jeg føler meg "kvapsete" da.Men det synes jo ikke med klær på.

Jeg skjønner at det kan høres rart ut med den vekten.

Men benbygningen har jo mye å si for vekten da.

Skrevet

Tja - enkelt sagt ser jeg ikke ut *s*

Mer seriøst: Er 190 cm høy, en kroppsbygning som krever klær i XL selv når jeg ikke drasser rundt på mine mer eller mindre permanente ekstrakilo rundt magen, lite hår på toppen, som oftest skjegg i ansiktet, briller.

Har mørkebrunt hår, gråblå øyne med innslag av grønt og brunt - og vekten er ganske stabil på 115.

Er 33 år gammel, og mann.

Skrevet

Brunt hår med noen striper i som rekker til midt på ryggen, grønne øyne og 169 høy. Vekta er et ikke-tema.

:o)

Skrevet

Er 178 cm høy, veier ca 78 kilo, mørkebrunt hår, grå-blå øyne med brune spetterog er langlemmet.

Skrevet

172 høy, passe tykk/tynn (?). Langt lyst hår og grønne øyne - OG jeg er utrolig vakker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...