Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg: er så pen og søt at det halve kunne vært nok...hehe... ja, jeg er ikke tjukk, da - ikke sånn å forstå.. *lol* 0 Siter
Gjest *ikkjesåsint* Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Slapp heeelt av, den var til flisa ;-) hmm,1.57 høg, for tung..grå øyner,brunt hår med litt lyse striper i.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1065717217.jpg 0 Siter
Gjest *ikkjesåsint* Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1065717217.jpg du såg kjent ut.. 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1065717217.jpg Hehe. Hvis du ser sånn ut, bør svigerforeldrene dine skjelve i buksene. 0 Siter
serendipity Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Er 173 høy, veltrent og slank. Langt, lyst hår med naturlig fall. Grønne øyne og gylden hud. Litt bred over skuldrene, smal midje og hofter, lange ben. He he... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hehe. Hvis du ser sånn ut, bør svigerforeldrene dine skjelve i buksene. Jeg liker ikke svigermora mi. 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg liker ikke svigermora mi. Nei, hvem gjør vel det. Jeg liker min kjempegodt. Hun ligger nemlig på kirkegården. 0 Siter
serendipity Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Mellomblndt hår, ganske langt (et stykke nedenfor skuldrene) med noen striper. Blå øyne. 160 eller 161 cm. Og sånn ca. 60 kg nå. Ikke veldig veltrent, og ikke spesielt slapp. Sånn ganske "vanlig". 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Mellomblondt, langt hår, 1.62, 55 kg, blå øye. Forholdsvis nyervervet sideflesk, som jeg håper skal forsvinne nesten uten at jeg merker det ;-) Ser feminim ut, men er hyppig bruker av neglebørste, fordi jeg ikke alltid oppfører meg sånn :-) Sminke er mest til festbruk. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Nei, hvem gjør vel det. Jeg liker min kjempegodt. Hun ligger nemlig på kirkegården. *drømmer* 0 Siter
Ade|ina Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg liker ikke svigermora mi. Hvorfor liker du ikke svigermoren din? Bryr hun seg. Min bryr seg ikke om noe, så da får hun jo heller ikke gjort noe galt. Jeg vet ikke hva som er verst igrunn. 0 Siter
Gjest svært undervektig?? Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ja, du er undervektig. Din BMI er 18,3 (http://www.greteroede.no/cgi-bin/view.cgi?id=350798&cat=187) Fagpersoner har gått ut og sagt at man ikke kan gå utfra BMI fordi det blir for generelt. Folk har forskjellig benbygning, noen har tyngre benbyging andre lett, noen er spinkle andre mer kraftig, noen har mer muskler andre mer fett. Variasjonene er TUSENVIS! INGEN som kjenner meg ville kalt meg undervektig og hvertfall ikke SVÆRT undervektig. Jeg har spinkel benbygning og ser ganske så normal ut. Som KariKruskakli sier, hva hadde du tenkt om noen hadde sagt at noen var SVÆRT OVERvektig? Syns du det er like greit å si til noen? Uansett om man begrunner det med BMI eller ikke? Blir bare sinna og oppgitt over hva folk kan tillate seg å skrive! 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 I likhet med mange andre her, har jeg (lyse)blondt, halvlangt hår og (mørke)blå øyne. I likhet med mil bruker jeg også ofte neglebørsten, for jeg ikler meg gjerne arbeidstøy og er ikke redd for å bli skitten og svett. I det daglige går jeg med jordnært og/eller feminint tøy. Sminke i mer eller mindre grad hver dag - avhengig av hva jeg skal eller hva jeg er i mood til. Selv om jeg er litt høyere enn gjennomsnittet av norske kvinner (hvilket er 165), skulle jeg gjerne vært noen cm høyere. Er tyngre enn jeg ser ut som, på grunn av kroppsbygning og muskulatur ervervet i de mest aktive treningsår. Kvinnelige former, men hoftene er litt smale, synes jeg. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 hmm...som en krysning mellom Pamela Anderson og Pippi Langstrømpe:) 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er ikke så god venn, egentlig.... Jo, det er du - for jeg er ikke så blond og har ikke fullt så lange bein.... 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 På en god dag i dårlig belysning kan jeg kanskje ligne noen. Neida - jeg er vel ca 165 cm. I forhold til vekta mangler jeg ti cm på idealhøyden. Synes jeg. Ja det synes jeg virkelig. Har blå øyne, halvlangt nokså mørkt rødbrunt hår. Idag har jeg glatta ut håret, har vanligvis en del krøller. 0 Siter
huufsa Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Se'kke ut i motvind. "........................." Men i medvind dreimot...? ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Men i medvind dreimot...? ;-) Ja, se dèt er noe ganske annet :-) "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.