Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg: er så pen og søt at det halve kunne vært nok...hehe...

ja, jeg er ikke tjukk, da - ikke sånn å forstå.. *lol*

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• thinkerbell

11

• Babette

10

• ShitDiddelyDo

9

Gjest *ikkjesåsint*
Skrevet

Slapp heeelt av, den var til flisa ;-)

hmm,1.57 høg, for tung..grå øyner,brunt hår med litt lyse striper i..

Skrevet

Er 173 høy, veltrent og slank.

Langt, lyst hår med naturlig fall.

Grønne øyne og gylden hud.

Litt bred over skuldrene, smal midje og hofter, lange ben.

He he...

Skrevet

Hehe. Hvis du ser sånn ut, bør svigerforeldrene dine skjelve i buksene.

Jeg liker ikke svigermora mi.

;)

Skrevet

;)

Nei, hvem gjør vel det.

Jeg liker min kjempegodt. Hun ligger nemlig på kirkegården.

Skrevet

Mellomblndt hår, ganske langt (et stykke nedenfor skuldrene) med noen striper. Blå øyne. 160 eller 161 cm. Og sånn ca. 60 kg nå. Ikke veldig veltrent, og ikke spesielt slapp. Sånn ganske "vanlig".

mil1365380270
Skrevet

Mellomblondt, langt hår, 1.62, 55 kg, blå øye. Forholdsvis nyervervet sideflesk, som jeg håper skal forsvinne nesten uten at jeg merker det ;-) Ser feminim ut, men er hyppig bruker av neglebørste, fordi jeg ikke alltid oppfører meg sånn :-) Sminke er mest til festbruk.

Skrevet

Nei, hvem gjør vel det.

Jeg liker min kjempegodt. Hun ligger nemlig på kirkegården.

*drømmer*

Skrevet

;)

Hvorfor liker du ikke svigermoren din? Bryr hun seg. Min bryr seg ikke om noe, så da får hun jo heller ikke gjort noe galt.

Jeg vet ikke hva som er verst igrunn.

Gjest svært undervektig??
Skrevet

Ja, du er undervektig. Din BMI er 18,3 (http://www.greteroede.no/cgi-bin/view.cgi?id=350798&cat=187)

Fagpersoner har gått ut og sagt at man ikke kan gå utfra BMI fordi det blir for generelt. Folk har forskjellig benbygning, noen har tyngre benbyging andre lett, noen er spinkle andre mer kraftig, noen har mer muskler andre mer fett. Variasjonene er TUSENVIS!

INGEN som kjenner meg ville kalt meg undervektig og hvertfall ikke SVÆRT undervektig. Jeg har spinkel benbygning og ser ganske så normal ut.

Som KariKruskakli sier, hva hadde du tenkt om noen hadde sagt at noen var SVÆRT OVERvektig? Syns du det er like greit å si til noen? Uansett om man begrunner det med BMI eller ikke?

Blir bare sinna og oppgitt over hva folk kan tillate seg å skrive!

Skrevet

I likhet med mange andre her, har jeg (lyse)blondt, halvlangt hår og (mørke)blå øyne.

I likhet med mil bruker jeg også ofte neglebørsten, for jeg ikler meg gjerne arbeidstøy og er ikke redd for å bli skitten og svett. I det daglige går jeg med jordnært og/eller feminint tøy. Sminke i mer eller mindre grad hver dag - avhengig av hva jeg skal eller hva jeg er i mood til.

Selv om jeg er litt høyere enn gjennomsnittet av norske kvinner (hvilket er 165), skulle jeg gjerne vært noen cm høyere. Er tyngre enn jeg ser ut som, på grunn av kroppsbygning og muskulatur ervervet i de mest aktive treningsår. Kvinnelige former, men hoftene er litt smale, synes jeg.

Gjest baremei
Skrevet

hmm...som en krysning mellom Pamela Anderson og Pippi Langstrømpe:)

Skrevet

Jeg er ikke så god venn, egentlig....

Jo, det er du - for jeg er ikke så blond og har ikke fullt så lange bein....:)

Skrevet

På en god dag i dårlig belysning kan jeg kanskje ligne noen.

Neida - jeg er vel ca 165 cm. I forhold til vekta mangler jeg ti cm på idealhøyden. Synes jeg. Ja det synes jeg virkelig.

Har blå øyne, halvlangt nokså mørkt rødbrunt hår. Idag har jeg glatta ut håret, har vanligvis en del krøller.

Skrevet

Se'kke ut i motvind.

"........................."

Men i medvind dreimot...?

;-)

Skrevet

Men i medvind dreimot...?

;-)

Ja, se dèt er noe ganske annet :-)

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...