Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 163 eller 164, jeg husker ikke i farten. Mørkerødt hår, grønne øyne. Jeg måtte kjøpe lesebriller i november men jeg nekter å gå med dem, foreløbig, fordi ser så hurpete ut med dem.

Jeg var en tur i england for en tid tibake siden møtte jeg en liten snørrunge... hun kikket storøyd på meg og nappet i morens kjole: "mummy.. is that a vampire"? .."no darling..sier moren rolig.. "she`s a ghost".

Riktignok hadde jeg ikke sminket meg.. men du slettealpakka!

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• thinkerbell

11

• Babette

10

• ShitDiddelyDo

9

Gjest linniett
Skrevet

Hvis jeg kjører bil ser jeg bare rett frem eller til en av sidene.

Er jeg inne går jeg til nærmeste vindo.

Sånn gjør jeg det...

Dersom du mener reint utseendemessig....... det holder jeg for meg selv....

Gjest linniett
Skrevet

Hvis jeg kjører bil ser jeg bare rett frem eller til en av sidene.

Er jeg inne går jeg til nærmeste vindo.

Sånn gjør jeg det...

Dersom du mener reint utseendemessig....... det holder jeg for meg selv....

vindo....det skulle stå VINDU...og det skulle....ja - være morsomt

Skrevet

vindo....det skulle stå VINDU...og det skulle....ja - være morsomt

Humret da jeg leste om din bilkjøring. Ser for meg ganske mekaniske bevegelser.

Skrevet

Jeg er 163 eller 164, jeg husker ikke i farten. Mørkerødt hår, grønne øyne. Jeg måtte kjøpe lesebriller i november men jeg nekter å gå med dem, foreløbig, fordi ser så hurpete ut med dem.

Jeg var en tur i england for en tid tibake siden møtte jeg en liten snørrunge... hun kikket storøyd på meg og nappet i morens kjole: "mummy.. is that a vampire"? .."no darling..sier moren rolig.. "she`s a ghost".

*s* - akkurat det der kan jeg leve meg inn i :)

Hadde en skrekkopplevelse sjøl her i sommer - 4-åringen var med i en klesbutikk. Borte ved kassa står ei tynn, oppstrigla dame, alder 45++, miniskjørt, langt, glatt svart hår, lange negler osv. I det hele tatt, hun var _litt_ i overkant.

Da kommer det fra jentungen:

"Mamma - e ho der ei heks?"

Skrevet

*s* - akkurat det der kan jeg leve meg inn i :)

Hadde en skrekkopplevelse sjøl her i sommer - 4-åringen var med i en klesbutikk. Borte ved kassa står ei tynn, oppstrigla dame, alder 45++, miniskjørt, langt, glatt svart hår, lange negler osv. I det hele tatt, hun var _litt_ i overkant.

Da kommer det fra jentungen:

"Mamma - e ho der ei heks?"

*LOL!*

Skrevet

Hvorfor liker du ikke svigermoren din? Bryr hun seg. Min bryr seg ikke om noe, så da får hun jo heller ikke gjort noe galt.

Jeg vet ikke hva som er verst igrunn.

Hun er bl.a. kronisk hypokonder og legger seg for mye opp i ting hun ikke har noe med.

Skrevet

Hun er bl.a. kronisk hypokonder og legger seg for mye opp i ting hun ikke har noe med.

Ja :-) det er vel hakket verre det ja.

Skrevet

Jeg veit ikke hva som er verst, jeg: Vampyr, spøkelse eller Mor Theresa... ;)

Skrevet

Hva er "he he" med det?

... Og perfekt bue på vippene ;-)

Skrevet

... Og perfekt bue på vippene ;-)

Den ser faktisk ganske så perfekt ut såvidt jeg kan se på bildet hun har på galleriet, hehe. Litt misunnelig? ;-)

Skrevet

Jeg veit ikke hva som er verst, jeg: Vampyr, spøkelse eller Mor Theresa... ;)

*sukk*.. også jeg som er så nydeliig.

*knegger*:)

Skrevet

Den ser faktisk ganske så perfekt ut såvidt jeg kan se på bildet hun har på galleriet, hehe. Litt misunnelig? ;-)

Å ja.. Nei det var bare det at det var litt i overkant detaljert beskrivelse. Men greit det :-)

Gjest linniett
Skrevet

Humret da jeg leste om din bilkjøring. Ser for meg ganske mekaniske bevegelser.

;-)

Skrevet

*humre*

ShitDiddelyDo
Skrevet

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...