thinkerbell Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er 163 eller 164, jeg husker ikke i farten. Mørkerødt hår, grønne øyne. Jeg måtte kjøpe lesebriller i november men jeg nekter å gå med dem, foreløbig, fordi ser så hurpete ut med dem. Jeg var en tur i england for en tid tibake siden møtte jeg en liten snørrunge... hun kikket storøyd på meg og nappet i morens kjole: "mummy.. is that a vampire"? .."no darling..sier moren rolig.. "she`s a ghost". Riktignok hadde jeg ikke sminket meg.. men du slettealpakka! 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hvis jeg kjører bil ser jeg bare rett frem eller til en av sidene. Er jeg inne går jeg til nærmeste vindo. Sånn gjør jeg det... Dersom du mener reint utseendemessig....... det holder jeg for meg selv.... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ja, du er undervektig. Din BMI er 18,3 (http://www.greteroede.no/cgi-bin/view.cgi?id=350798&cat=187) kvinner og vekt altså.. herregud 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hvis jeg kjører bil ser jeg bare rett frem eller til en av sidene. Er jeg inne går jeg til nærmeste vindo. Sånn gjør jeg det... Dersom du mener reint utseendemessig....... det holder jeg for meg selv.... vindo....det skulle stå VINDU...og det skulle....ja - være morsomt 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 vindo....det skulle stå VINDU...og det skulle....ja - være morsomt Humret da jeg leste om din bilkjøring. Ser for meg ganske mekaniske bevegelser. 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er 163 eller 164, jeg husker ikke i farten. Mørkerødt hår, grønne øyne. Jeg måtte kjøpe lesebriller i november men jeg nekter å gå med dem, foreløbig, fordi ser så hurpete ut med dem. Jeg var en tur i england for en tid tibake siden møtte jeg en liten snørrunge... hun kikket storøyd på meg og nappet i morens kjole: "mummy.. is that a vampire"? .."no darling..sier moren rolig.. "she`s a ghost". Riktignok hadde jeg ikke sminket meg.. men du slettealpakka! *s* - akkurat det der kan jeg leve meg inn i Hadde en skrekkopplevelse sjøl her i sommer - 4-åringen var med i en klesbutikk. Borte ved kassa står ei tynn, oppstrigla dame, alder 45++, miniskjørt, langt, glatt svart hår, lange negler osv. I det hele tatt, hun var _litt_ i overkant. Da kommer det fra jentungen: "Mamma - e ho der ei heks?" 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 *s* - akkurat det der kan jeg leve meg inn i Hadde en skrekkopplevelse sjøl her i sommer - 4-åringen var med i en klesbutikk. Borte ved kassa står ei tynn, oppstrigla dame, alder 45++, miniskjørt, langt, glatt svart hår, lange negler osv. I det hele tatt, hun var _litt_ i overkant. Da kommer det fra jentungen: "Mamma - e ho der ei heks?" *LOL!* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hvorfor liker du ikke svigermoren din? Bryr hun seg. Min bryr seg ikke om noe, så da får hun jo heller ikke gjort noe galt. Jeg vet ikke hva som er verst igrunn. Hun er bl.a. kronisk hypokonder og legger seg for mye opp i ting hun ikke har noe med. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hun er bl.a. kronisk hypokonder og legger seg for mye opp i ting hun ikke har noe med. Ja :-) det er vel hakket verre det ja. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg legger heller ut et bilde av meg, lettere det enn å beskrive meg selv:-)) http://www.ac.wwu.edu/~partscc/Images/spion.gif 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 He he... Hva er "he he" med det? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg legger heller ut et bilde av meg, lettere det enn å beskrive meg selv:-)) http://www.ac.wwu.edu/~partscc/Images/spion.gif Øy døh! Det var akkurat sånn jeg trodde du så ut her om dagen! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg er 163 eller 164, jeg husker ikke i farten. Mørkerødt hår, grønne øyne. Jeg måtte kjøpe lesebriller i november men jeg nekter å gå med dem, foreløbig, fordi ser så hurpete ut med dem. Jeg var en tur i england for en tid tibake siden møtte jeg en liten snørrunge... hun kikket storøyd på meg og nappet i morens kjole: "mummy.. is that a vampire"? .."no darling..sier moren rolig.. "she`s a ghost". Riktignok hadde jeg ikke sminket meg.. men du slettealpakka! Jeg veit ikke hva som er verst, jeg: Vampyr, spøkelse eller Mor Theresa... 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hva er "he he" med det? ... Og perfekt bue på vippene ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 ... Og perfekt bue på vippene ;-) Den ser faktisk ganske så perfekt ut såvidt jeg kan se på bildet hun har på galleriet, hehe. Litt misunnelig? ;-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg veit ikke hva som er verst, jeg: Vampyr, spøkelse eller Mor Theresa... *sukk*.. også jeg som er så nydeliig. *knegger* 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Den ser faktisk ganske så perfekt ut såvidt jeg kan se på bildet hun har på galleriet, hehe. Litt misunnelig? ;-) Å ja.. Nei det var bare det at det var litt i overkant detaljert beskrivelse. Men greit det :-) 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Humret da jeg leste om din bilkjøring. Ser for meg ganske mekaniske bevegelser. ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg er 163 eller 164, jeg husker ikke i farten. Mørkerødt hår, grønne øyne. Jeg måtte kjøpe lesebriller i november men jeg nekter å gå med dem, foreløbig, fordi ser så hurpete ut med dem. Jeg var en tur i england for en tid tibake siden møtte jeg en liten snørrunge... hun kikket storøyd på meg og nappet i morens kjole: "mummy.. is that a vampire"? .."no darling..sier moren rolig.. "she`s a ghost". Riktignok hadde jeg ikke sminket meg.. men du slettealpakka! *humre* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg er 163 eller 164, jeg husker ikke i farten. Mørkerødt hår, grønne øyne. Jeg måtte kjøpe lesebriller i november men jeg nekter å gå med dem, foreløbig, fordi ser så hurpete ut med dem. Jeg var en tur i england for en tid tibake siden møtte jeg en liten snørrunge... hun kikket storøyd på meg og nappet i morens kjole: "mummy.. is that a vampire"? .."no darling..sier moren rolig.. "she`s a ghost". Riktignok hadde jeg ikke sminket meg.. men du slettealpakka! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.