Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Gjest izzabell
Skrevet

Hvordan kan du få klær til å sitte når du bruker størelse 36-40 hvis du veier 52kg og er 1,72 høy? Du er jo svært undervektig.

Hun er jo ikke SVÆÆRT undervektig da. Men LITT. Og det trenger ikke være så farlig, mange kler den vekten.

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• thinkerbell

11

• Babette

10

• ShitDiddelyDo

9

Gjest elinamaria
Skrevet

Her er tre mulige svar og ett som er riktig:

1) Jeg er 160, kraftig (63 kg) og har rødt, kort hår.

2) Jeg er 171, slank, (60 kg) er blond og veltrent.

3) Jeg er 177, sylslank (56 kg) og har langt, mørkt hår med grå spetter i.

Riktig svar sendes til Norge Rundt, 5020 Bergen.

jeg er 160cm og 63. er faen ikke kraftig...

Gjest elinamaria
Skrevet

Hehe....med litt kjennskap til det du har sagt her inne og litt resonering, så ble det ikke så galt dette her da...med andre ord en inner tier:-)

ja for punkt 1 kunne umulig passe, siden du tror en er kraftig på 160høy og ca 60kg. Både jeg og venninna mi er ca det og vi fins ikke kraftige.Så det så. ble jævlig snurt der ass.helvete faen

bruker Medium og 38 i klær.Noen ganger 36. Bruker 29/32 i bukser. ER IKKE KRAFTIG DA!

ShitDiddelyDo
Skrevet

*sukk*.. også jeg som er så nydeliig.

*knegger*:)

Men du: Hun dama som mente du var et spøkelse antydet altså at du var bleik?

Du var i England? Det var det du skrev? Du var i England og en engelskmann antydet at du var bleik? I England?

Er ikke alle i England helt hvite? Herregud, jente. Hvor hvit er du?

:)

Gjest trrrish
Skrevet

lita og slank men med hofter og pupper. 160 høy,60 kg. Langt brunsvart hår,blågrønne øyne.MÅ ha eyeliner og mascara for å se ut i dagslys..men da blir jeg til gjengjeld fin da:)

Skrevet

Men du: Hun dama som mente du var et spøkelse antydet altså at du var bleik?

Du var i England? Det var det du skrev? Du var i England og en engelskmann antydet at du var bleik? I England?

Er ikke alle i England helt hvite? Herregud, jente. Hvor hvit er du?

vel.. det var tidlig på morgenen....og jeg kavet meg frem til en kaffebar.. og altså.. atte ..det var etter etter et besøk av kong alkohol, hvem pokker er ikke blek da?

Skrevet

*hmpf*

Selv hvor ille det er med sånne småjævler som snakker rett fra levra, så er nok mange voksne myyyye verre. De bare sier det ikke direkte til en..:/

Skrevet

Selv hvor ille det er med sånne småjævler som snakker rett fra levra, så er nok mange voksne myyyye verre. De bare sier det ikke direkte til en..:/

voksne burde lære barn å holde kjeft! basta bom.

ShitDiddelyDo
Skrevet

vel.. det var tidlig på morgenen....og jeg kavet meg frem til en kaffebar.. og altså.. atte ..det var etter etter et besøk av kong alkohol, hvem pokker er ikke blek da?

Ah, det var en sånn morgen. De har jeg også deltatt på, men ikke i England. Det tror jeg kanskje er like greit nå når jeg ser hva du har opplevd. Spøkelse, vampyr, Mor Theresa. For det var du som var Mor Theresa også? Hun var vel ikke bleik? Jeg er ganske sikker på at ikke hun var bleik. Men Maria var litt småbleik i filmen til Gibson. Maria Magdalena også. Tror ikke de hadde vært på fylla? Nå ble jeg plutselig utrolig usikker her.

Vel, poenget mitt, for jeg hadde et poeng, var at jeg ikke har vært i England, og jeg er ganske redd for spøkelser. Men det er ikke grunnen til at jeg ikke har vært i England. Jeg er nemlig litt redd for å fly også. Fly og spøkelser. Men jeg er ikke redd for deg. :)

Gjest tick in the head
Skrevet

jeg kommer min kjære lille søster på fem år i forkjøpet. ser meg om etter rare mennesker i butikken, og når jeg finner en, ser jeg om hun ser på han, noe hun gjør. hun sier "han har ikke noe hååår..." "Nei, men han er veldig snill:) Men ikke si noe høyt, for det er ikke pent." Og hun holder kjeft hun. Grei unge.

Skrevet

*sukk*.. også jeg som er så nydeliig.

*knegger*:)

Jeg håper du fikk summa deg såpass at du rakk å hoppe frem og hyle BØH før de hadde gått forbi...? :-)

Skrevet

Ah, det var en sånn morgen. De har jeg også deltatt på, men ikke i England. Det tror jeg kanskje er like greit nå når jeg ser hva du har opplevd. Spøkelse, vampyr, Mor Theresa. For det var du som var Mor Theresa også? Hun var vel ikke bleik? Jeg er ganske sikker på at ikke hun var bleik. Men Maria var litt småbleik i filmen til Gibson. Maria Magdalena også. Tror ikke de hadde vært på fylla? Nå ble jeg plutselig utrolig usikker her.

Vel, poenget mitt, for jeg hadde et poeng, var at jeg ikke har vært i England, og jeg er ganske redd for spøkelser. Men det er ikke grunnen til at jeg ikke har vært i England. Jeg er nemlig litt redd for å fly også. Fly og spøkelser. Men jeg er ikke redd for deg. :)

*smask*

Skrevet

jeg kommer min kjære lille søster på fem år i forkjøpet. ser meg om etter rare mennesker i butikken, og når jeg finner en, ser jeg om hun ser på han, noe hun gjør. hun sier "han har ikke noe hååår..." "Nei, men han er veldig snill:) Men ikke si noe høyt, for det er ikke pent." Og hun holder kjeft hun. Grei unge.

du har skjønt det! du har virkelig skjønt det!

man skal være skånsom for mennesker som har hangover!

*utdeler diplom*

Skrevet

"voksne burde lære barn å holde kjeft! basta bom."

Enig, enten du kødder eller ei.

Nå har det seg slik, at hvis barn får en oppdragelse som tilsier høflig oppførsel, så sier de ikke/kommenterer andres utseende høyt - så den det gjelder hører det i all fall :-)

Det har noe med vettet på både foreldrene og ungene å gjøre.

En litt, tja hva skal man si - treg(men lykkelig i sin dumskap) unge, kan plumpe ut med det meste.

Se på foreldrene og du skjønner hvorfor.

Skrevet

Jeg håper du fikk summa deg såpass at du rakk å hoppe frem og hyle BØH før de hadde gått forbi...? :-)

nei, desverre. Men jeg kjøpte de siste 8 muffinsene i cafèen slik at hun ikke skulle få noe *stolt*

muhahahahah

Skrevet

nei, desverre. Men jeg kjøpte de siste 8 muffinsene i cafèen slik at hun ikke skulle få noe *stolt*

muhahahahah

hehehe, så satt du der litt småfurten, med vondt i magen og et fandenivoldsk blikk:D

Skrevet

hehehe, så satt du der litt småfurten, med vondt i magen og et fandenivoldsk blikk:D

ja. jeg har tatt på meg oppdraget med å sette disse småjævlene på plass!

Gjest sussilei
Skrevet

Jeg er vakker............

i min manns og min datters øyne !

I egne øyne har jeg for store pupper og for stor nese. Resten er hel ok. Mørkt, kort rufsehår, brune øyne, passe slank og passe høy.

Skrevet

Øy døh! Det var akkurat sånn jeg trodde du så ut her om dagen! ;)

Hehe, ja ikke sant? Du tok meg helt på kornet, skjønner ikke hvor du har fått tak i bilde av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...