mrxx Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 jeg er 160cm og 63. er faen ikke kraftig... hehe..du tok deg nær av dette?? 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Å ja.. Nei det var bare det at det var litt i overkant detaljert beskrivelse. Men greit det :-) Vel, det var da flere som hadde omtrent lik beskrivelse som jeg hadde. Men for all del. 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Den ser faktisk ganske så perfekt ut såvidt jeg kan se på bildet hun har på galleriet, hehe. Litt misunnelig? ;-) Takk, Tonie 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 jeg er 160cm og 63. er faen ikke kraftig... Du vet vel at sånt kan variere? Noen kan se slanke ut med samme høyde og vekt som andre som ser kraftige eller lubne ut. 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Humret da jeg leste om din bilkjøring. Ser for meg ganske mekaniske bevegelser. Jeg også. Så for meg en Ivo Caprino-dukke som kjører bil. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Men du: Hun dama som mente du var et spøkelse antydet altså at du var bleik? Du var i England? Det var det du skrev? Du var i England og en engelskmann antydet at du var bleik? I England? Er ikke alle i England helt hvite? Herregud, jente. Hvor hvit er du? Etter dine idéer å dømme, omtrent samma fargen som skumma melk. Lekkert! 0 Siter
morsan Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ah, det var en sånn morgen. De har jeg også deltatt på, men ikke i England. Det tror jeg kanskje er like greit nå når jeg ser hva du har opplevd. Spøkelse, vampyr, Mor Theresa. For det var du som var Mor Theresa også? Hun var vel ikke bleik? Jeg er ganske sikker på at ikke hun var bleik. Men Maria var litt småbleik i filmen til Gibson. Maria Magdalena også. Tror ikke de hadde vært på fylla? Nå ble jeg plutselig utrolig usikker her. Vel, poenget mitt, for jeg hadde et poeng, var at jeg ikke har vært i England, og jeg er ganske redd for spøkelser. Men det er ikke grunnen til at jeg ikke har vært i England. Jeg er nemlig litt redd for å fly også. Fly og spøkelser. Men jeg er ikke redd for deg. Mor Teresa var albansk nonne, men ble nok litt brunere av Calcuttas solstråler! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Mor Teresa var albansk nonne, men ble nok litt brunere av Calcuttas solstråler! ;-) Disse solstrålene fra Calcutta! Der nede snakker vi solstråler. Det skal de faen meg ha! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Etter dine idéer å dømme, omtrent samma fargen som skumma melk. Lekkert! Det stemmer. Når man f.eks. ser en engelsk fotballkamp er det nesten så man kjenner melkesuget. Gratisreklame for Tine Meierier det der! 0 Siter
morsan Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Disse solstrålene fra Calcutta! Der nede snakker vi solstråler. Det skal de faen meg ha! Ja, for en genetivs s kan jo bare tolkes som "fra", det er opplagt!;-) Ittnå anna moligheit, nei! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det stemmer. Når man f.eks. ser en engelsk fotballkamp er det nesten så man kjenner melkesuget. Gratisreklame for Tine Meierier det der! Jeg tror du hadde hatt stor sans for kusina mi. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg tror du hadde hatt stor sans for kusina mi. Søstra di er ikke så verst hun heller. Hun er vel ute nå om... Hvor lenge er det til? God oppførsel og greier tatt i betraktning? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Søstra di er ikke så verst hun heller. Hun er vel ute nå om... Hvor lenge er det til? God oppførsel og greier tatt i betraktning? Det veit jeg ikke. Du veit vel at vi ikke er på talefot? Dessuten har hun sikkert lagt på seg. Mye. 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Søstra di er ikke så verst hun heller. Hun er vel ute nå om... Hvor lenge er det til? God oppførsel og greier tatt i betraktning? Og nyseparert. 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det veit jeg ikke. Du veit vel at vi ikke er på talefot? Dessuten har hun sikkert lagt på seg. Mye. Jeg synes egentlig du er penere. Veldig mange blir tatt for å være pene bare fordi de har langt, lyst hår. Tar man vekk håret, blir det ikke rare greiene. *smisk* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg synes egentlig du er penere. Veldig mange blir tatt for å være pene bare fordi de har langt, lyst hår. Tar man vekk håret, blir det ikke rare greiene. *smisk* *Smigret* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det veit jeg ikke. Du veit vel at vi ikke er på talefot? Dessuten har hun sikkert lagt på seg. Mye. Dessuten sover man sannsynligvis ikke spesielt godt sammen med henne. Den bitchen! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Dessuten sover man sannsynligvis ikke spesielt godt sammen med henne. Den bitchen! Du har skjønt det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Du har skjønt det. Jupp, dessuten har babette rett. Du er penere! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jupp, dessuten har babette rett. Du er penere! *rødme* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.