Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 160cm og 63. er faen ikke kraftig...

hehe..du tok deg nær av dette??

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• thinkerbell

11

• Babette

10

• ShitDiddelyDo

9

Clue1365380406
Skrevet

Å ja.. Nei det var bare det at det var litt i overkant detaljert beskrivelse. Men greit det :-)

Vel, det var da flere som hadde omtrent lik beskrivelse som jeg hadde.

Men for all del.

Clue1365380406
Skrevet

Den ser faktisk ganske så perfekt ut såvidt jeg kan se på bildet hun har på galleriet, hehe. Litt misunnelig? ;-)

Takk, Tonie ;)

Skrevet

jeg er 160cm og 63. er faen ikke kraftig...

Du vet vel at sånt kan variere?

Noen kan se slanke ut med samme høyde og vekt som andre som ser kraftige eller lubne ut.

Skrevet

Humret da jeg leste om din bilkjøring. Ser for meg ganske mekaniske bevegelser.

Jeg også. Så for meg en Ivo Caprino-dukke som kjører bil.

Skrevet

Men du: Hun dama som mente du var et spøkelse antydet altså at du var bleik?

Du var i England? Det var det du skrev? Du var i England og en engelskmann antydet at du var bleik? I England?

Er ikke alle i England helt hvite? Herregud, jente. Hvor hvit er du?

:)

Etter dine idéer å dømme, omtrent samma fargen som skumma melk.

Lekkert! :)

Skrevet

Ah, det var en sånn morgen. De har jeg også deltatt på, men ikke i England. Det tror jeg kanskje er like greit nå når jeg ser hva du har opplevd. Spøkelse, vampyr, Mor Theresa. For det var du som var Mor Theresa også? Hun var vel ikke bleik? Jeg er ganske sikker på at ikke hun var bleik. Men Maria var litt småbleik i filmen til Gibson. Maria Magdalena også. Tror ikke de hadde vært på fylla? Nå ble jeg plutselig utrolig usikker her.

Vel, poenget mitt, for jeg hadde et poeng, var at jeg ikke har vært i England, og jeg er ganske redd for spøkelser. Men det er ikke grunnen til at jeg ikke har vært i England. Jeg er nemlig litt redd for å fly også. Fly og spøkelser. Men jeg er ikke redd for deg. :)

Mor Teresa var albansk nonne, men ble nok litt brunere av Calcuttas solstråler! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mor Teresa var albansk nonne, men ble nok litt brunere av Calcuttas solstråler! ;-)

Disse solstrålene fra Calcutta! Der nede snakker vi solstråler. Det skal de faen meg ha!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Etter dine idéer å dømme, omtrent samma fargen som skumma melk.

Lekkert! :)

Det stemmer. Når man f.eks. ser en engelsk fotballkamp er det nesten så man kjenner melkesuget. Gratisreklame for Tine Meierier det der!

Skrevet

Disse solstrålene fra Calcutta! Der nede snakker vi solstråler. Det skal de faen meg ha!

Ja, for en genetivs s kan jo bare tolkes som "fra", det er opplagt!;-)

Ittnå anna moligheit, nei!

Skrevet

Det stemmer. Når man f.eks. ser en engelsk fotballkamp er det nesten så man kjenner melkesuget. Gratisreklame for Tine Meierier det der!

Jeg tror du hadde hatt stor sans for kusina mi. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror du hadde hatt stor sans for kusina mi. ;)

Søstra di er ikke så verst hun heller. Hun er vel ute nå om... Hvor lenge er det til? God oppførsel og greier tatt i betraktning? :)

Skrevet

Søstra di er ikke så verst hun heller. Hun er vel ute nå om... Hvor lenge er det til? God oppførsel og greier tatt i betraktning? :)

Det veit jeg ikke. Du veit vel at vi ikke er på talefot? Dessuten har hun sikkert lagt på seg. Mye.

Skrevet

Og nyseparert.

Skrevet

Det veit jeg ikke. Du veit vel at vi ikke er på talefot? Dessuten har hun sikkert lagt på seg. Mye.

Jeg synes egentlig du er penere. Veldig mange blir tatt for å være pene bare fordi de har langt, lyst hår. Tar man vekk håret, blir det ikke rare greiene.

*smisk*

Skrevet

Jeg synes egentlig du er penere. Veldig mange blir tatt for å være pene bare fordi de har langt, lyst hår. Tar man vekk håret, blir det ikke rare greiene.

*smisk*

*Smigret*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dessuten sover man sannsynligvis ikke spesielt godt sammen med henne. Den bitchen!

Skrevet

Dessuten sover man sannsynligvis ikke spesielt godt sammen med henne. Den bitchen!

Du har skjønt det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har skjønt det.

Jupp, dessuten har babette rett. Du er penere! :)

Skrevet

Jupp, dessuten har babette rett. Du er penere! :)

*rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...