Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Gjest elinamaria
Skrevet

Du vet vel at sånt kan variere?

Noen kan se slanke ut med samme høyde og vekt som andre som ser kraftige eller lubne ut.

men det går ikke an å se KRAFTIG ut med den vekten, og sånn er det. men om vi hadde gått opp til 160 cm og 70 kg, DA kan vi ta den diskusjonen.

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• thinkerbell

11

• Babette

10

• ShitDiddelyDo

9

Skrevet

men det går ikke an å se KRAFTIG ut med den vekten, og sånn er det. men om vi hadde gått opp til 160 cm og 70 kg, DA kan vi ta den diskusjonen.

Man kan godt være kraftig bygd, men likevel ikke se det minste tykk ut.

Gjest elinamaria
Skrevet

Man kan godt være kraftig bygd, men likevel ikke se det minste tykk ut.

er ikke kraftig bygd, og ser heller ikke tykk ut. venninna mi har ca samme vekt og høyde og er ikke kraftig. Men det er jo en mellomting mellom slank og kraftig da! tror vi har forskjellig definosjon av kraftig. På min dialekt er det å være rimelig svær og tykk.

bruker str 29 i bukser. er det kraftig liksom..trukke det.

Skrevet

er ikke kraftig bygd, og ser heller ikke tykk ut. venninna mi har ca samme vekt og høyde og er ikke kraftig. Men det er jo en mellomting mellom slank og kraftig da! tror vi har forskjellig definosjon av kraftig. På min dialekt er det å være rimelig svær og tykk.

På min dialekt er det å være kraftig noe annet enn å være tykk.

Er man tykk så er man overvektig. Er man kraftig, så behøver man ikke nødvendigvis være overvektig.

Men som sagt - det er på min dialekt.

Skrevet

1,70 høy, 58 kg og blond med krøller og tror alle synes jeg ser ut som jeg er 35 ;o)

Skrevet

Ja, vi snakker nok forbi hverandre. Du kan altså godt være kraftig bygd og likevel slank. Innenfor styrkeidretter er det f. eks. mange som er det.

Prinsesse ML er litt kraftig bygd, for å ta et eksempel. Og hun er da både flott og slank.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...