Gå til innhold

ÅÅÅ- Jeg er så glad :-)))))

Anbefalte innlegg

Gjest JMR1980
Skrevet

Mange kjenner meg sikkert igjen. Det var jeg som skulle ha en date med en jente jeg liker. Det holdt på å gå galt også. Saken var den at jeg hadde spurt henne før jul om hun ville komme til meg på en romantisk middag. Da sa hun ja. På nyttårsaften ringte jeg henne og ønsket henne et godt nytt år. Nevnte også at jeg gledet meg til middagen og lurte på å om hun kom. Kanksje sa hun og jeg ble lei meg fordi jeg trodde at hun ikke ville det. Jeg snakket med en kompis om dette og han sa at jenta lekte med meg og at jeg burde glemme henne.Dumme meg tenkte ikke selv og gav faen i henne. Etter nytt år begynte vi på skolen igjen og hun sa ofte hei men jeg var kald. Jeg snakket ikke med henne. For en uke siden skulle jeg flytte inn på en ny hybel og hadde i den anledning en innflyttingsfest. Der kom hun og venninna hennes også,denne venninna er også en veldig god venn av meg, nesten som en søster. På festen snakket jeg med alle unntatt denne jenta. Så ble jeg dritings og skulle ut på byen. Men jeg ble så dårlig så jeg tok taxi hjem igjen. Av en eller grunn ringte jeg venninna mi og lurte på hvor hun var. Jo, de satt hjemme hos denne jenta og jeg kunne bare komme. Jeg dro dit og venninna dro hjem etter 20 minutter. Jeg og den jenta snakket mye og fikk luftet ut alt. Hun fikk vite at jeg likte henne og det der. Så inviterte jeg henne på middag igjen og hun sa ja.

På fredag hadde vi en kjempekoselig kveld. Levende lys og god mat, og vi pratet og lo sammen. Så skulle vi se på film. Men før det viste jeg henne en tarantella som en jeg bor sammen med eier. Hun tok den opp på ark og skulle skremme meg. Jeg løp inn på do og låste meg. Plutselig sa hun at jeg bare kunne komme ut for hun hadde lagt edderkoppen bort. Hun hadde lagt den på senga mi!!! Vi hadde det veldig gøy. Vi lå på senga og så på filmen. jeg holdt rundt henne og hun likte det. Ble vel værende sammen med meg i 12 timer. Kom kl.20:00 og dro 08:30 på morgenen dagen. På lørdag spurte hun meg om jeg kunne komme ned hos henne og jeg gjorde det. Der lå vi i senga hennes og bare slappet av. Jeg strøk henne på ryggen og håret og hun likte det. Sa mye fint til henne.

Dette må da gå bra?

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja så lenge hun ikke går inn hit og ser alt du driver og skriver her inne så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...