tigertrollet Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg meldte meg visst fire dager for sent inn i fan cluben til U2 for å få tilgang til forhåndssalget på internett... Er det muuuuulig???!..*river seg i håret* Jeg VIL IKKE stå i kø ved Oslo Spektrum grytidlig lørdag morgen :-( 0 Siter
naiv Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hils Bono fra meg hvis du kommer deg inn på konserten. ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Hils Bono fra meg hvis du kommer deg inn på konserten. ;-) will do! Inn skal jeg, det er bare snakk om hvor mye jeg må betale og hvordan jeg skal betale;-P 0 Siter
Gjest huffamegaltså Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 will do! Inn skal jeg, det er bare snakk om hvor mye jeg må betale og hvordan jeg skal betale;-P uff. jeg var ikke sen, gikk inn på siden den samme dagen bill. begynte å selge,men da jeg så DEN stive prisen, 1500, for et bill, da snudde jeg i døra (altså slo av exploreren) nei takk...så stor fan er jeg ikke av noen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.