Gå til innhold

TORREVIEJA

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK temp for hva?

Bade, ligge på stranda & gå i bikini?

Eller er det andre planer?

Det som er OK temp for en er for varmt for en annen, fordi man vil orke å gjøre noe annet enn å ligge på en strand og ikke orke annet pga heten.

Skrevet

Vi var der i mai for to år siden. Da var det såvidt litt over 20 grader, og etter min mening langt fra noen badetemp. i sjøen. Ikke akkurat det jeg forbinder med sydentemperaturer, men greit nok for meg,siden jeg var gravid og litt varm av meg...Det var liksom litt sånn at man blir varm på den siden av kroppen som er mot sola, men kald på baksida hvis du skjønner. Såvidt shortstemperatur.

Vi reiser nok seinere på året neste gang. Men været varierer jo der som her, og andre ganger er det jo varmere enn det der tidligere på året også.

Skrevet

Vi var der i mai for to år siden. Da var det såvidt litt over 20 grader, og etter min mening langt fra noen badetemp. i sjøen. Ikke akkurat det jeg forbinder med sydentemperaturer, men greit nok for meg,siden jeg var gravid og litt varm av meg...Det var liksom litt sånn at man blir varm på den siden av kroppen som er mot sola, men kald på baksida hvis du skjønner. Såvidt shortstemperatur.

Vi reiser nok seinere på året neste gang. Men været varierer jo der som her, og andre ganger er det jo varmere enn det der tidligere på året også.

Ok.Hva med Gran Canaria.......Er det bedre temp der i april?

Skrevet

Dette er en peiode som er nokså ustabil mht. temperatur. Da jeg var der sist (var fra ca. 5 april) var det ok å gå i skjørt og topp på dagen. Men på ettermiddagen kvelden måtte man ha jakke/genser og bukse. Badet ikke i sjøen og var på stranda en halv dag. (blåste mye) Lå lit ved bassenget, men var ikke såå behagelig det heller.

Så tidlig er ikke dette stedet for sol og bad. Da må du lenger syd.

Gjest spør du meg
Skrevet

Det er jo merkelig vær rundt omkring nå ..... snakket med ei venninne som er på Gran Canaria om søndagskvelden, da satt de ute i boblejakke ........ og det er unormalt

Skrevet

Ok.Hva med Gran Canaria.......Er det bedre temp der i april?

Det er vanligvis varmere på Gran Canaria enn i Torrevieja i april, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...