Gjest d62 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vurderer å kjøpe meg ny bærbar PC, men er ganske "grønn" på dette området og håper derfor at noen kan hjelpe meg litt, blir helt forvirret av alle betegnelsene..... Har noen ønsker: *Centrino *Tråløst nettverk *CD brenner *Kortleser *Lav vekt *Rask *God batteri kapasitet *Pris max 15,000 (gjerne billigere) Maskinen skal brukes på hobbybasis, men har barn som er glade i spill. Kunne også tenke meg en som ikke er så stor. Har noen erfaring med f.eks.12" skjerm, eller burde den være større? Er det ene merket bedre enn det andre, hvis de er likt utstyrt? Kjempefint om noen kan gi meg noen tips. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ta en titt på DELLs sider. Vet ikke hvordan det er med dem nå, men for en tid tilbake hadde de en del gode tilbud. Ulempen er at du må bestille og få den tilsendt, da de ikke finnes i noen butikker. ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.