Gå til innhold

Er det noen dataeksperter he rsom kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig sluttet alle tastaturene mine aa virke skikkelig, de norske bokstavene virker ikke pluss at det kommer andre symboler paa noen av tastene, det kan vaere det skjedde etter at jeg ominnstalelrte windows paa grunn av mange problemer med min maskin, men naa altsa er det tastaturene som jeg ikke far til a virke som de skal. Jeg har vaert inne i kontrollpanel og sett at jeg har bokmaal som language. Hvor er det jeg skal gaa inn a se og endre noe? Det har helle ri kke fungert med aa innstallernoe programvare for tastatur og jeg har ogsaa forsokt et gammelt tastatur og det gikk heller ikke. For virket alle tastaturene mine som de skal, det skjedde etter at jeg ominnstallerte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...