Gå til innhold

FU: LIKER du tran?

Anbefalte innlegg

Gjest Tran-hateren
Skrevet

Fikk litt sjokk i går da venninna mi sa "mmmmm" når jeg tvinget i meg trankapsler. Hun LIKER tran! Og tygger på kapslene. Trodde ikke det var mulig å lie smaken av tran, det er jo helt grusomt!

jeg sa på fleip at hvis hun ville ha litt snakcs kunne hun bare ta trankapsler, og jammen gjorde hun ikke det og sugde på den en stund før hun tygget den i stykker og koset seg med smaken. Æsj!

Skrevet

Syke kvinnfolk.

Selvfølgelig LIKER jeg ikke tran!

Skrevet

Jada, jeg tar citron -tran og den er faktisk ikke noe problem å ta.Kan fint "rulle" den i munnen før jeg svelger:-)

Skrevet

Nå ble jeg kvalm. Må hente kaffe. Tran er en av de veldig få smakene jeg avskyr!

Skrevet

Ikke jeg, men moren min. Så her i huset går det i trankapsler som svelges raskt ned..

Skrevet

Tran smaker helt jævlig, synes jeg. Det er jo nettopp derfor jeg svelger ned trankapsler fremfor å ta den flytende varianten.

Men guttungen (4), synes tran er kjempegodt. Han tar gjerne en ekstra klunk av flaska hvis han får sjans. Og mor blir småkvalm...

Skrevet

Samme her - på skolen fikk vi de små røde - og de andre sendte sine til meg - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...