Gjest Tran-hateren Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Fikk litt sjokk i går da venninna mi sa "mmmmm" når jeg tvinget i meg trankapsler. Hun LIKER tran! Og tygger på kapslene. Trodde ikke det var mulig å lie smaken av tran, det er jo helt grusomt! jeg sa på fleip at hvis hun ville ha litt snakcs kunne hun bare ta trankapsler, og jammen gjorde hun ikke det og sugde på den en stund før hun tygget den i stykker og koset seg med smaken. Æsj! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Syke kvinnfolk. Selvfølgelig LIKER jeg ikke tran! 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jada, jeg tar citron -tran og den er faktisk ikke noe problem å ta.Kan fint "rulle" den i munnen før jeg svelger:-) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Nå ble jeg kvalm. Må hente kaffe. Tran er en av de veldig få smakene jeg avskyr! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ikke jeg, men moren min. Så her i huset går det i trankapsler som svelges raskt ned.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Tran smaker helt jævlig, synes jeg. Det er jo nettopp derfor jeg svelger ned trankapsler fremfor å ta den flytende varianten. Men guttungen (4), synes tran er kjempegodt. Han tar gjerne en ekstra klunk av flaska hvis han får sjans. Og mor blir småkvalm... 0 Siter
flisa Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Samme her - på skolen fikk vi de små røde - og de andre sendte sine til meg - hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.