Gå til innhold

Til de synske

Anbefalte innlegg

Skrevet

To ting:

På jobb i går oppdaget jeg til min store fortvilelse at jeg har mistet en liten lillefinger ring (sølv). Den har fulgt meg i ett og alt de siste årene, og den betyr mye for meg (merket jeg da den først var borte...). Noen som har en idé om hvor den kan være. Er rimelig sikker på at jeg hadde den på søndag. Var hjemme søndag, vasket og gikk på café om kvelden.

Hvor i all verden kan den være?

Videre så har det i en uke ligget et ukjent skjerf i gangen. Så det plutselig ligge pent og pyntelig sammen med mine skjerf... Det er ikke mitt, ei noen i venneflokken. Det er heller ikke leietakeren eller noen av hennes/hans venner sitt.

Hvor i all verden kommer det fra? Syndes det er såå merkelig.

Skrevet

Ringen har glidd av fingeren din da du vasket på søndag, (eller du tok den av deg da). Den kan derfor ligge inni en oppvaskhanske, ha falt i bøtten (og derfra blitt skylt i do), eller ligger i en klut, i en bøtte, eller på en hylle der du la den når du vasket.

Eller den sitter fast i en vante.

Leieboeren har hatt et besøk hun / han ikke husker (eller vil vedkjenne seg), som la igjen skjerfet.

Gjest Synsk...eller kanskje ikke....
Skrevet

Ringen ligger på badet ved siden av eller oppi noe som er rødt.

Personen som eier skjerfet heter Laila.

Skrevet

Ringen ligger på badet ved siden av eller oppi noe som er rødt.

Personen som eier skjerfet heter Laila.

Intet rødt på mitt badeværelse.

Laila bor i en annen by.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...