Gå til innhold

Gave til 80-åring?

Anbefalte innlegg

Gjest barnebarnet
Skrevet

Til dame. Mentalt oppegående. Grei fysisk form. Gaven skal sendes i posten, så ikke noe knuselig. Tips?

Skrevet

Jeg kjøpte gåstaver til min bestemor på 93 - hun ble glad!

Men det hun har hatt mest bruk for var en trådløs telefon - hun slipper å styrte til telefonen og ramle og sånn - har den bare med seg...

Skrevet

Har hun DVD spiller? I så fall en DVD med en koselig film.

Skrevet

En skikkelig god krem, til hender, kropp og/eller ansikt. Står øverst på min 93 år gamle bestemors ønskeliste til alle anledninger. Galme damer liker også litt luksus.

God kaffe slår også godt an, pene servietter og lys også.

Skrevet

Forbruksvarer, men gjerne litt mer eksklusivt enn det hun kjøper selv. God kaffe, god te, håndkrem, hudkrem, badeproduketer (men bare det du vet hun bruker).

En spennende bok / film / lydbok / ny musikk.

Noen bilder av deg / andre familiemedlemmer som hun synes det er hyggelig å få bilder av (gjerne i en flip-over ramme med plass til mange bilder hun kan velge blant).

Skrevet

Abonnement på Familien, Hjemmet, Norsk Ukeblad eller whatever

"Gavekort" på en teaterforestilling / konsert / middag på restaurant sammen med deg

Vannkoker, hvis hun ikke har det

Tog/flybillett til et sted hun har venner hun kan besøke

Gjest rutangis netu
Skrevet

Et deilig pledd.

Ullsokker til føttene om natta. Eller andre ullting av kvalitet som du får kjøpt i sykepleieforretninger/bandasjister.

Et pent skjerf, vanter.

Et sjal. En bluse.

Mye å velge i.

Eller få noen til å levere henne en varekurv eller blomstergruppe på døra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...