Gå til innhold

Morsom historie - stafett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lunchtid, men når jeg kommer tilbake (om jeg når det) håper jeg på å inspirere dere til å fortelle en morsom/pinlig historie.

Selv kom jeg sannsynligvis til å rødme litt i går ettermiddag. Hadde vært på "butikken på hjørnet" og skulle sette meg på sykkelen. Steg opp på trøen og på ett eller annet vis gikk ikke sykkelen fremover. Jeg ble stående på trøen og balansere, mens tiden stod stille og jeg forstod at "nå bærer det nedover". Og det gjorde det.

...rett ned... Kabom.

I det jeg landet over sykkelen, med overkroppen over styret, takket jeg attributtene, tykk kåpe og enda tykkere skjerf, for å ta av for litt av støtet. Hendene lå strak ut foran meg, og det kunne se ut som om jeg vinket - med de store, lodne vottene - til de to bussene som tilfeldigvis passert.

Vel, når man ligger flat ut er det bare til å flire av det, komme seg opp og sykle videre. Det er ikke første gang jeg faller over ende og det største problemet for er faktisk å ikke bryte ut i latter, så det ender med at jeg humrer for meg selv i lang tid etterpå...

Er bare et par måneder siden jeg også hadde en pinlig episode på sykkelen. Falt ikke, men det var like før og jeg hylte så det ljomet mellom husene i gågaten (yes, I admit, jeg sykler nok der også). Merker at slike ting alltid er pinligere når jeg er pyntet, fremfor kledd i mer jordnært tøy.

Nå, mens jeg er i gang kan jeg fortelle om min famøse tur på byen for en uke siden.

Var pent pynta, med stilletthæler og det hele. Oppsatt, blondt hår. En ekte blondine. Vi tok turen innom et meget jordnært sted hvor blondinene er mildt sagt i undertall, men jeg trives veldig godt der. Denne natten hadde jeg behov for å bli på druen og det ble jeg. Sprudlet og fniste og syntes alt var kjempestas. Etter litt dansing blir jeg tørst og går mot baren for å få meg et glass vin. Med ett ligger jeg strak ut - på rygg - på gulvet. Har sikkert et litt forbauset uttrykk, men jeg ser iallefall to kvinner sitte på to krakker i baren. Jeg strekker ut hendene og det er vel helt tydelig at jeg uten å reflektere videre forventer at de vil dra meg opp. Det gjør de, mildt og blidt. Jeg glemmer at jeg er tørst og prater heller med damene en god stund.

Kvelden var over da jeg _visste_ hvor vesken var, men måtte ha hjelp av venninnene til å finne den.

...man kan vel ha slike heisaturer selv om man er ikke lenger er i sin første ungdom?

*gir pinnen til deg*

Skrevet

Hvor var den morsomme historien du skulle skrive? Glemte du å ta den med??

Skrevet

Hvor var den morsomme historien du skulle skrive? Glemte du å ta den med??

haha :)

Dét er også pinlig. Å fortelle noe som man selv synes er hysterisk morsomt og så er man den eneste som ler :)

Skrevet

haha :)

Dét er også pinlig. Å fortelle noe som man selv synes er hysterisk morsomt og så er man den eneste som ler :)

*lol*

Skrevet

Tja - med snakk om å miste fotfeste - så kom jeg ut av en butikk med juelgaver i MANGE poser i begge armer - og utenfor der er det en issvull - og jeg tenker i det jeg mister fottfestet - at nå må jeg ikke ramle - da knuser jeg noen av gavene¨, så jeg står der og spoler og trør og veiver med poser og armene---det varer SÅ LENGE - og hoftene blir nesten ødelagt - men jeg datt ikke! :)

Skrevet

Jeg datt på dansegulvet på lørdag, med ett brak i gulvet og raknet strømpebuksen... Også pinlig for en voksen dame!

mvh

Skrevet

Tja - med snakk om å miste fotfeste - så kom jeg ut av en butikk med juelgaver i MANGE poser i begge armer - og utenfor der er det en issvull - og jeg tenker i det jeg mister fottfestet - at nå må jeg ikke ramle - da knuser jeg noen av gavene¨, så jeg står der og spoler og trør og veiver med poser og armene---det varer SÅ LENGE - og hoftene blir nesten ødelagt - men jeg datt ikke! :)

Utrolig :) hvor gammel var du, sa du?

Skrevet

Jeg datt på dansegulvet på lørdag, med ett brak i gulvet og raknet strømpebuksen... Også pinlig for en voksen dame!

mvh

hehe. Du får skulde på skoene eller glatt gulv, du også ;)

Skrevet

hehe. Du får skulde på skoene eller glatt gulv, du også ;)

Prøvde å skylde på glatte sko, men tror ikke noen trodde på meg!

Fylla har skylda!

mvh

Skrevet

Og nå kom jeg på min forrige sjef som fortalte om mora si...hehe, han hadde tatt med sine gamle foreldre ut på middag - og under måltidet måtte damen på toalettet - og det var over hele gulvet og ned en trapp,,,,, - Da hun kom opp igjen så han at folk ble røde og rare og holdt seg for ikke å le, - og der kom damen på 75 år svinsende, med sins store strømpebukserumpe - med ruta-foldesjørtet godt nedi bak i linningen.....uuuuuuuuuu

skorpionfisken
Skrevet

Da jeg var ung og pen og tynn og lekker satt jeg i kassa på et supermarked.

For å holde meg i form gikk jeg to ganger i uka i byens basseng på morgenbad kl 07.00. Der var det mange pensjonister som svømte, og etter noen uker ble jeg godt kjent med disse. Vi pratet ofte og satt ofte ved bassengkanten, hvor de spanderte kaffe.

En dag jeg var på jobb kom en av disse eldre herrene i 70-årene til kassen min sammen med sin kone. Jeg hilste pent på ham siden jeg kjente ham igjen. Jeg så at han ikke kjente meg igjen, men sa ikke noe. Han stirret på meg mens varene for forbi. Da han hadde betalt gikk det plutselig opp et lys for ham.

Du skulle sett hans kone da han kommenterte:

Neimen er det deg, jeg kjente deg faktisk ikke igjen med klær på, sa han :-).

Og du skulle sett gamlingen da han skjønte hva han hadde sagt. Han gikk sprutrød ut av butikken i hælene på en illsint kone.

Skrevet

har hatt en heftig helg med bytur både torsdag fredag og lørdag. En av dagene (det gikk litt i ett men tror det var på fredag), så ble det rimelig høyt alkohol inntak på undertegnede. Og på veien hjem, traff jeg på en katt...

Full som jeg var, synes jeg det var en glimrende idé å ta med meg katten hjem, jeg hadde tross alt alltid ønsket meg en kjeledyr. Katten kalte jeg for Mille, og av alle ting synes jeg det bare var riktig at min mor skulle være den første til å hilse på Mille. Så midt på svarte natten, full som en dupp, ringte jeg mamma, og fortalte henne den gode nyheten; jeg har fått meg katt, hils på Mille sa jeg. Og puttet katten min Mille på telefonen til mamma. Stakkars katt hylte og mamma skjønte jo ingenting.

Dagen etter våkner jeg rimelig fyllesyk med en katt som freser i ansiktet mitt. Jeg skvetter noe så inni helvete og lurer på hvem pokker er det som har sluppet inn en katt hos meg!!!

Skrevet

har hatt en heftig helg med bytur både torsdag fredag og lørdag. En av dagene (det gikk litt i ett men tror det var på fredag), så ble det rimelig høyt alkohol inntak på undertegnede. Og på veien hjem, traff jeg på en katt...

Full som jeg var, synes jeg det var en glimrende idé å ta med meg katten hjem, jeg hadde tross alt alltid ønsket meg en kjeledyr. Katten kalte jeg for Mille, og av alle ting synes jeg det bare var riktig at min mor skulle være den første til å hilse på Mille. Så midt på svarte natten, full som en dupp, ringte jeg mamma, og fortalte henne den gode nyheten; jeg har fått meg katt, hils på Mille sa jeg. Og puttet katten min Mille på telefonen til mamma. Stakkars katt hylte og mamma skjønte jo ingenting.

Dagen etter våkner jeg rimelig fyllesyk med en katt som freser i ansiktet mitt. Jeg skvetter noe så inni helvete og lurer på hvem pokker er det som har sluppet inn en katt hos meg!!!

hahaha, er det mulig? :)

skorpionfisken
Skrevet

*Hyler av latter*

Godt man har mødre som kan oppdatere seg på hva man har gjort i helgenatta....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...