Gå til innhold

Palmitosparken Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Gjest paulinasaan
Skrevet

Noen som vet hvor den ligger ? Fiinnes det noen link til den?

Skrevet

Den ligger ikke så langt fra Playa del Inglés. Du må kjøre litt lenger vest, til Maspalomas (?), og så et stykke innover i landet.

Jeg og to venninner var i Playa del Inglés for to år siden, og hun ene venninna mi var i den parken en dag. Var visst veldig fint der.

Skrevet

Den ligger ikke så langt fra Playa del Inglés. Du må kjøre litt lenger vest, til Maspalomas (?), og så et stykke innover i landet.

Jeg og to venninner var i Playa del Inglés for to år siden, og hun ene venninna mi var i den parken en dag. Var visst veldig fint der.

Jeg så en 2 meter høy, naken indinaer i den den maspalomasørkenen - han bare steg opp bak en sanddyne! :)

kakki1365380609
Skrevet

Jeg så en 2 meter høy, naken indinaer i den den maspalomasørkenen - han bare steg opp bak en sanddyne! :)

det er nudiststrand der :-) sikkert et spennende syn

kakki1365380609
Skrevet

for å komme der går det busser ofte fra Puerto Rico-siden i alle fall. Vet ikke helt fra Playa ingles-siden, men tror nok det går busser der også.

Gjest paulinassan
Skrevet

Er det langt fra Arguineguin til parken ?

kakki1365380609
Skrevet

vel, vi bodde i Arguineguin i et halvt år og var aldri i parken. Syntes det var litt dyrt med to små barn som ikke ville synes det var all verden. Men mange liker den parken. Det går som sagt buss, kan ikke tenke meg det tar mer enn toppen en halv time.

Skrevet

Vi bodde som sagt i Playa del Inglés, men flere dager tok vi bussen en halv time til Puerto Rico, fordi det blåste mindre der. Arguineguine ligger vel midt i mellom. Vil tro at det tar 15-20 minutter med buss fra A. til parken.

Det gikk i alle fall buss fra Playa del Ingés til parken. Kjempebillig med buss, - men flere sjåfører kjørte som svin!

Gjest paulinasaan
Skrevet

vel, vi bodde i Arguineguin i et halvt år og var aldri i parken. Syntes det var litt dyrt med to små barn som ikke ville synes det var all verden. Men mange liker den parken. Det går som sagt buss, kan ikke tenke meg det tar mer enn toppen en halv time.

Hva koster det å komme inn i parken, husker du det?Har med to barn....

Skrevet

det er nudiststrand der :-) sikkert et spennende syn

Ja, skjønte det etterpå - først trodde jeg at det hadde klikka for meg - var i Syden med eksen for å snakke om barnefordeling etc. - nyseparert og sikkert litt rar . . hehe

kakki1365380609
Skrevet

Hva koster det å komme inn i parken, husker du det?Har med to barn....

nei, desverre husker jeg ikke det....kan ha vært ca 20 euro pr person...

Skrevet

Den ligger langt opp forbi badeanlegget i Playa del Inglés, laaaangt oppi skauen/fjellet. Veien er smal og krunglete, jeg synes det var skummelt å kjøre dit med bussen vi tok. Jeg hadde forresten nektet å kjøre selv :o/

Ta med genser om dere skal dit!

Om dere har tenkt dere både i Palmitos park og til AquaSur (det var det parken het, ja...), så får dere kjøpt billetter billigere om dere kjøper til begge steder samtidig. Synes det var dyrt jeg...

Skrevet

nei, desverre husker jeg ikke det....kan ha vært ca 20 euro pr person...

Vi betalte over 800 kroner for alle fem i badeanlegget, det var noe billigere i Palmitos park.

Styr unna Sioux City, om dere ikke er veldig interessert i westernskuespill. Ungene mine kjedet seg der.

kakki1365380609
Skrevet

I badelandene så vær klar over at man ikke har lov til å rusje med ungene sine. de må være store nok til å klare seg selv pluss at vannet er veldig kaldt. Dette fortalte en familie med tre små gutter. De klaget seg til å få pengene igen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...