Gjest Mamma med barn Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg skal til Madrid, Torrevieja og Samos.3 deilige uker med sol og varme. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vi skal til Spania i to uker! Et par dager i Torrevieja og resten i Albir. I fjor fikk vi baby, så nå har vi ikke vært i Spania på snart to år. Gleder oss ekstra nå i år ) 0 Siter
flisa Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg håper vi får til en tur til Frankrike 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vi har planer om en bobiltur til Vestlandet med fire unger. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Costa del Østfold! Og kanskje en snartur til Danmark eller Kristiansand for guttungens skyld. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Etter å ha latt familien nordafor i stikken to år på rad, blir det tur til Bodø til sommeren. :-) Ser faktisk frem til det ettersom store deler av familien min enda ikke har hilst på Lillebror som vi kom hjem med fra Thailand sommeren 2003. 0 Siter
Fane Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Langhelg i Paris med veninne, en uke i spania med barn uten mann, og to uker i østeriket med mann og barn. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vi skal til Spania i to uker! Et par dager i Torrevieja og resten i Albir. I fjor fikk vi baby, så nå har vi ikke vært i Spania på snart to år. Gleder oss ekstra nå i år ) Nordmøre. Og Yorkshire. 0 Siter
Line Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg skal først til Barcelona rett over påske, en langweekend sammen ei venninne jeg ser altfor lite til. Sommerferien tar jeg som den kommer, men har billett til Lisboa, med retur fra Malaga. Det blir to uker med reising på kryss og tvers, alt etter hva jeg finner på. Kanskje reiser jeg alene, kanskje treffer jeg noen underveis og reiser sammen dem. Utrolig spennende å dra på den måten, i alle fall. Reiser alene, det er min årlige "husmorferie" det der. Ungene skal være sammen faren sin i mens. Gleder meg! ) 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ingen faste planer ennå, men har lyst på en tur i den norske fjellheimen. Amsterdam frister også. 0 Siter
tusseline Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg skal først til Barcelona rett over påske, en langweekend sammen ei venninne jeg ser altfor lite til. Sommerferien tar jeg som den kommer, men har billett til Lisboa, med retur fra Malaga. Det blir to uker med reising på kryss og tvers, alt etter hva jeg finner på. Kanskje reiser jeg alene, kanskje treffer jeg noen underveis og reiser sammen dem. Utrolig spennende å dra på den måten, i alle fall. Reiser alene, det er min årlige "husmorferie" det der. Ungene skal være sammen faren sin i mens. Gleder meg! ) Tøft - skulle ønske jeg hadde turt det samme!! 0 Siter
tusseline Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg og kjæresten skal på bilferie nedover i Europa sammen med hver vår håpefulle i sommerferien. Gleder meg!! Ellers er det mulig at det blir en 3-4 dagers kjærestetur ut av landet i påsken.. Synes forresten at sommer i Norge er veldig koselig også, jeg da. Bor på Østlandet, og bare det at man kan kjøre 10 minutter og være ved sjøen og bade er ganske så deilig. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Costa del Østfold! Og kanskje en snartur til Danmark eller Kristiansand for guttungens skyld. Costa del Østfold her og....med "havutsikt" i ca. 6 uker. Ei uke i Danmark og ei uke til fjells. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Costa del Østfold her og....med "havutsikt" i ca. 6 uker. Ei uke i Danmark og ei uke til fjells. Vi får krysse fingrene for superdupert sommervær! ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 en lang helg med 3 andre venniner til Barcelona (mest sannsynlig), og ti dager til rivieraen med kjæresten. Håper også å få med meg en tur til Dubai før sommeren, men det spørs om jeg får tid. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vi får krysse fingrene for superdupert sommervær! ;o) Det må vi, får håpe vi kan gå på stranda tidligere enn ifjor...! Det blir dyrt med dårlig vær, er jo så mange bra kjøpesentre dernede :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 En egoferie til Mexico og besøke ei venninne, Tallin med jentegjengen (på høsten) og en uke i Dubrovnik med familien. Og den beste ferien av alt to uker på hytta på fjellet uten noe som helst luksus med jentene mine. Dette er reiseplanene for hele 2005, håper jeg får sniki inn en måned til USA og så, men det spørs på lommeboka.. 0 Siter
Line Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Tøft - skulle ønske jeg hadde turt det samme!! Det er bare å kaste seg ut i det, bo på backpackerhjem eller i private hjem, og reise videre. Utrolig spennende, lærerikt og ikke minst minnerikt i ettertid Jeg turte heller ikke første gangen, men gjorde det likevel. Og jeg har aldri angret et sekund. Nå blir det femte gang på fire år ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.