Gå til innhold

Hvor skal dere i sommer ?

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma med barn
Skrevet

Jeg skal til Madrid, Torrevieja og Samos.3 deilige uker med sol og varme.

Skrevet

Vi skal til Spania i to uker!

Et par dager i Torrevieja og resten i Albir. I fjor fikk vi baby, så nå har vi ikke vært i Spania på snart to år. Gleder oss ekstra nå i år :o)

fei1365380229
Skrevet

Vi har planer om en bobiltur til Vestlandet med fire unger.

Skrevet

Costa del Østfold!

Og kanskje en snartur til Danmark eller Kristiansand for guttungens skyld.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Etter å ha latt familien nordafor i stikken to år på rad, blir det tur til Bodø til sommeren. :-) Ser faktisk frem til det ettersom store deler av familien min enda ikke har hilst på Lillebror som vi kom hjem med fra Thailand sommeren 2003.

Skrevet

Langhelg i Paris med veninne, en uke i spania med barn uten mann, og to uker i østeriket med mann og barn.

Gjest LucySky
Skrevet

Vi skal til Spania i to uker!

Et par dager i Torrevieja og resten i Albir. I fjor fikk vi baby, så nå har vi ikke vært i Spania på snart to år. Gleder oss ekstra nå i år :o)

Nordmøre. Og Yorkshire.

Skrevet

Jeg skal først til Barcelona rett over påske, en langweekend sammen ei venninne jeg ser altfor lite til.

Sommerferien tar jeg som den kommer, men har billett til Lisboa, med retur fra Malaga. Det blir to uker med reising på kryss og tvers, alt etter hva jeg finner på. Kanskje reiser jeg alene, kanskje treffer jeg noen underveis og reiser sammen dem. Utrolig spennende å dra på den måten, i alle fall.

Reiser alene, det er min årlige "husmorferie" det der. Ungene skal være sammen faren sin i mens.

Gleder meg! :o)

Skrevet

Ingen faste planer ennå, men har lyst på en tur i den norske fjellheimen. Amsterdam frister også.

Skrevet

Jeg skal først til Barcelona rett over påske, en langweekend sammen ei venninne jeg ser altfor lite til.

Sommerferien tar jeg som den kommer, men har billett til Lisboa, med retur fra Malaga. Det blir to uker med reising på kryss og tvers, alt etter hva jeg finner på. Kanskje reiser jeg alene, kanskje treffer jeg noen underveis og reiser sammen dem. Utrolig spennende å dra på den måten, i alle fall.

Reiser alene, det er min årlige "husmorferie" det der. Ungene skal være sammen faren sin i mens.

Gleder meg! :o)

Tøft - skulle ønske jeg hadde turt det samme!!

Skrevet

Jeg og kjæresten skal på bilferie nedover i Europa sammen med hver vår håpefulle i sommerferien. Gleder meg!!

Ellers er det mulig at det blir en 3-4 dagers kjærestetur ut av landet i påsken..

Synes forresten at sommer i Norge er veldig koselig også, jeg da. Bor på Østlandet, og bare det at man kan kjøre 10 minutter og være ved sjøen og bade er ganske så deilig.

Skrevet

Costa del Østfold!

Og kanskje en snartur til Danmark eller Kristiansand for guttungens skyld.

Costa del Østfold her og....med "havutsikt" i ca. 6 uker.

Ei uke i Danmark og ei uke til fjells.

Skrevet

Costa del Østfold her og....med "havutsikt" i ca. 6 uker.

Ei uke i Danmark og ei uke til fjells.

Vi får krysse fingrene for superdupert sommervær! ;o)

Skrevet

en lang helg med 3 andre venniner til Barcelona (mest sannsynlig), og ti dager til rivieraen med kjæresten. Håper også å få med meg en tur til Dubai før sommeren, men det spørs om jeg får tid.

Skrevet

Vi får krysse fingrene for superdupert sommervær! ;o)

Det må vi, får håpe vi kan gå på stranda tidligere enn ifjor...!

Det blir dyrt med dårlig vær, er jo så mange bra kjøpesentre dernede :-)

Skrevet

En egoferie til Mexico og besøke ei venninne, Tallin med jentegjengen (på høsten) og en uke i Dubrovnik med familien. Og den beste ferien av alt to uker på hytta på fjellet uten noe som helst luksus med jentene mine. Dette er reiseplanene for hele 2005, håper jeg får sniki inn en måned til USA og så, men det spørs på lommeboka..

Skrevet

Tøft - skulle ønske jeg hadde turt det samme!!

Det er bare å kaste seg ut i det, bo på backpackerhjem eller i private hjem, og reise videre. Utrolig spennende, lærerikt og ikke minst minnerikt i ettertid :)

Jeg turte heller ikke første gangen, men gjorde det likevel. Og jeg har aldri angret et sekund. Nå blir det femte gang på fire år :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...