Gå til innhold

Link til forlovelsesringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen :)

Nå er det jaggu sin tid siden jeg var her sisst.

Godt nytt år til alle kjente og ukjente.

Har jo blitt samboer jeg da :) og kjærligheten stråler like mye om ikke mye mer nå enn før.

Den stråler faktisk såpass mye at jeg etter nesten 8 år som single skal forlove meg.

Vi vil gjerne ha ringer i hvit gull, og etter å ha prøvd utallige og brukt utallige timer har vi funnet ut at vi nok er et sært par...

Leter etter kolleksjonene til Topline og Lykkeringene...men finner dem ikke på nett...

Under navn, under gullsmedforretninger, gjennom google...nix og nei.

Er det noen der ute...ehhh...her inne som leter bedre enn meg? Linker...

Evnt. linker til andre kolleksjoner med hvit gull og/eller to eller tre fargede i gull. (Hvit, rødt, gult)

Har vært inne på tanken å få lagd egne etter eget design, men dagen er satt til 14 februar så tiden er noe knapp.

Takker selvsakt meget for evnt.svar.

:)

Hilsen...

Gjest kunne ikke dy meg
Skrevet

Jeg klarer ikke å dy meg. Forlove seg på valentines? Noe mindre romantisk kan jeg ikke tenke meg...

Skrevet

Jeg klarer ikke å dy meg. Forlove seg på valentines? Noe mindre romantisk kan jeg ikke tenke meg...

Kunne tenkes at 14 var datoen vår sånn generellt også kanskje?

Uansett så bekymrer jeg meg ikke om hva du synes er romantisk eller ei.

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Mye fint og spesiellt under denne linken.

http://www.smykkesenteret.no/forlovelsesringer.htm

Tusen takk for link og gratulasjoner.

Denne har jeg vært inne på og du har helt rett...der er meget for en kresen :)

Han skulle egentlig ha laget ringer etter eget design men desverre passer det seg slik at han går ut i ferie neste uke.

Uansett, tenkte jeg skulle titte innom butikken hans for han har jo egne samt bestillingsringer der, så noe fint er det nok å se.

Takk igjen :)

Skrevet

Tusen takk for link og gratulasjoner.

Denne har jeg vært inne på og du har helt rett...der er meget for en kresen :)

Han skulle egentlig ha laget ringer etter eget design men desverre passer det seg slik at han går ut i ferie neste uke.

Uansett, tenkte jeg skulle titte innom butikken hans for han har jo egne samt bestillingsringer der, så noe fint er det nok å se.

Takk igjen :)

Lykke til :-)

Tenkte det var noe der som falt i smak ja. Det er gøy med noe som er litt spesiellt og eksklusivt.

Man skal liksom bære disse ringene for evig - det er nå det som er meningen i alle fall.

Skrevet

Lykke til :-)

Tenkte det var noe der som falt i smak ja. Det er gøy med noe som er litt spesiellt og eksklusivt.

Man skal liksom bære disse ringene for evig - det er nå det som er meningen i alle fall.

Sant nok.

Det er jo mange skikker ute og går har jeg funnet ut på vegen.

Noen kjøper et sett til forlovelse og et nytt til bryllup. Det kunne jo være en mulighet om man ikke fant noe i tide og ville ha noe eget designet foreksempel :)

Men vi venter inn et sett fra katalogen "Desiree" i dag - dette er også flotte ringer i hvit, gult og rødt gull, med diamanter.

Og så sitter vi igjen med tre sorter i hvit/gult gull som er noe robuste. Vi må ha noen litt tykkere saker pga. sambos jobb med tanke på slitasje.

Når vi endelig tenkte på det mistet vi endel av de vi hadde tygget litt på :)

Vi nærmer oss iallefall og dæggern veit at det nok er få som har brukt så mye tid og energi på å finne ringer så vi blir nok fornøyde ;)

Om vi ikke faller pladask for en av ringene som er ventet inn etterpå så gir jeg sambo frie tøyler til å velge. Litt okey at den er fin på hans hånd først og fremst for han vil at jeg skal ha en diamant eller tre så da blir min jo aldeles nydelig uansett.(blir jo spennende å se)

Gleder oss veldig iallefall.

Takk for koselig svar.

Ha en fin dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...