Gå til innhold

Idol-Sandra og Philip

Anbefalte innlegg

Gjest spekktator
Skrevet

Låta Sommerflørt er ganske medrykkende, og Philip er bra, men herregud de partiene som Sandra-baben synger!!!???

Man skjønner jo aldri hva den jenta sier, hverken under intervju eller på plate. Og det har ingenting med dialekt å gjøre, kun et snøvlete og unøyaktig språk.

Hvorfor er toneleiet hennes lagt så lavt i låta??

Gjest ola bjørn
Skrevet

Alle vet at Sandra ikke kan synge. Eneste grunnen til at hun har kommet så langt er at de enkle mannlige dommerne mente hun var så st, også har hun store pupper...

Dum som et brød, og lite sjarm er min mening.

Skrevet

Når Sandra er på skjermen er det helt andre partier enn de hun synger som tar min oppmerksomhet :-)

Gjest ola bjørn
Skrevet

Når Sandra er på skjermen er det helt andre partier enn de hun synger som tar min oppmerksomhet :-)

Herregud er du så enkel at et par pupper på ei mindre pen tenårings_jente_ gir deg noe?

Det eneste plusset på henne må jo være puppene, og pupper i seg selv er det mer enn nok av rundt omkring...

Skrevet

Herregud er du så enkel at et par pupper på ei mindre pen tenårings_jente_ gir deg noe?

Det eneste plusset på henne må jo være puppene, og pupper i seg selv er det mer enn nok av rundt omkring...

Sliten og amper i dag?

Skrevet

Toneleiet er lagt lavt fordi hun ikke kan synge. I dette leiet er det en liten mulighet for at hun kan treffe noen av tonene.

Skrevet

Jentungen er ikke en svært dyktig sanger. men sikekrt et Idol for jenter fra 8 - 12 år. Og et sex symbol for gutter opptil 17 år.

Skrevet

jenta kan jo ikke synge. hehe jeg så et intervju med henne en dag, der hun sa:

"det er litt morsomt da, det er nok ikke mange i norge som ville trodd at jeg kunne rappe, men nå har jeg bevist at jeg kan det og"

hvor pokker rapper hun i den sangen?!? det er jo Philip som gjør det???

Skrevet

jenta kan jo ikke synge. hehe jeg så et intervju med henne en dag, der hun sa:

"det er litt morsomt da, det er nok ikke mange i norge som ville trodd at jeg kunne rappe, men nå har jeg bevist at jeg kan det og"

hvor pokker rapper hun i den sangen?!? det er jo Philip som gjør det???

Stakkars jente. Burde ikke foreldrene og plateselskapet skaffet henne noen gode rådgivere?

Gjest Helt seriøst (nesten)
Skrevet

Ho er så flink så! Ho klarer jo å si de tre setningene sine opp til flere ganger!

Du ringer meg opp når du får tid til å treffe meg igjen. Jeg vet du ikke har glemt at jeg var din favoritt. Og jeg venter på at du ringer opp når du får tid til å treffe meg igjen jeg håper at det vil bli noe mer enn en sommerflørt.

Ho er så flink så. Både blond og store pupper, og fnisejente. Hva mer kan man ønske seg.

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg synes Sandra er søt, jeg, og det er jo også noen som liker musikken hennes. Skal innrømme at jeg ikke synes musikken hennes er den beste, men forstår meg ikke på folk som gidder å bruke tid og energi på å kritisere en 16(?)år gammel jentes musikk, pupper og utseende. Hun kan jo ikke noe for at hun har "slått gjennom", og hun må jo få lov til å utnytte situasjonen til sitt eget beste? Ble så forbanna når folk kjeftet på henne fordi hun ikke gikk ut fra idol tidligere??!!? Heh..Vel, uansett, jeg kjenner ikke jenta, men synes man har lite bakgrunn for å si at hun ikke har noe i hodet bare pga enkelte intervjuer.

Skrevet

Ho er så flink så! Ho klarer jo å si de tre setningene sine opp til flere ganger!

Du ringer meg opp når du får tid til å treffe meg igjen. Jeg vet du ikke har glemt at jeg var din favoritt. Og jeg venter på at du ringer opp når du får tid til å treffe meg igjen jeg håper at det vil bli noe mer enn en sommerflørt.

Ho er så flink så. Både blond og store pupper, og fnisejente. Hva mer kan man ønske seg.

Følg med i sangen da vel! Det er jo ikke det hun synger...

Skrevet

Følg med i sangen da vel! Det er jo ikke det hun synger...

Så hva synger hun da?

Skrevet

Så hva synger hun da?

Kan du ringe meg opp når du får tid,

jeg vet du ikke har glemt at jeg var din favoritt,

så jeg håper at du ringer opp og tar deg tid til,

å møte meg igjen og håper at det vil bli

no mer enn en sommerflørt.

Skrevet

Kan du ringe meg opp når du får tid,

jeg vet du ikke har glemt at jeg var din favoritt,

så jeg håper at du ringer opp og tar deg tid til,

å møte meg igjen og håper at det vil bli

no mer enn en sommerflørt.

Takker.

Tror jeg har fått med meg halvparten, selv om jeg virkelig har prøvd å høre hva hun synger.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg synes Sandra er søt, jeg, og det er jo også noen som liker musikken hennes. Skal innrømme at jeg ikke synes musikken hennes er den beste, men forstår meg ikke på folk som gidder å bruke tid og energi på å kritisere en 16(?)år gammel jentes musikk, pupper og utseende. Hun kan jo ikke noe for at hun har "slått gjennom", og hun må jo få lov til å utnytte situasjonen til sitt eget beste? Ble så forbanna når folk kjeftet på henne fordi hun ikke gikk ut fra idol tidligere??!!? Heh..Vel, uansett, jeg kjenner ikke jenta, men synes man har lite bakgrunn for å si at hun ikke har noe i hodet bare pga enkelte intervjuer.

Kunne ikke vært mer enig.

Gjest rutangis netu
Skrevet

SÅ enkelt er nok menneskene ja! Selv om jeg selv kikker på hankjønn, så ser jeg da godt at Sandra er en nydelig, sjarmerende jentunge. Puppene har jeg ikke lagt merke til. Men regner med at mine gutter her hjemme synes at Sandre er topp utseendemessig. Et IDOL er noe mer enn en sangstemme. Visste du ikke det? Det er IKKE en sangkonkurranse, men en IDOL-konkurranse. Mange har ikke fått med seg det tydeligvis. I og for seg et under at Kurt og Kjartan vant. For jeg synes ikke noe om dem, utseendemessig. Selv om ( eller kanskje pga av) at jeg er hunkjønn.

Skrevet

SÅ enkelt er nok menneskene ja! Selv om jeg selv kikker på hankjønn, så ser jeg da godt at Sandra er en nydelig, sjarmerende jentunge. Puppene har jeg ikke lagt merke til. Men regner med at mine gutter her hjemme synes at Sandre er topp utseendemessig. Et IDOL er noe mer enn en sangstemme. Visste du ikke det? Det er IKKE en sangkonkurranse, men en IDOL-konkurranse. Mange har ikke fått med seg det tydeligvis. I og for seg et under at Kurt og Kjartan vant. For jeg synes ikke noe om dem, utseendemessig. Selv om ( eller kanskje pga av) at jeg er hunkjønn.

Men et pop-idol bør da kunne synge?? Ikke bare ha store pupper og et søtt ansikt og null IQ??

Gjest rutangis netu
Skrevet

Men et pop-idol bør da kunne synge?? Ikke bare ha store pupper og et søtt ansikt og null IQ??

Enig i det! Men mange andre her i landet, som STEMTE Sandra så langt fram i konkurransen, kan ikke ha skjønt det!

Så hvorfor så mange stemte på henne, samtidig som så mange klager, er jo litt rart.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...