Gå til innhold

Idol-Sandra og Philip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig i det! Men mange andre her i landet, som STEMTE Sandra så langt fram i konkurransen, kan ikke ha skjønt det!

Så hvorfor så mange stemte på henne, samtidig som så mange klager, er jo litt rart.

Hun var jo en av de som faktisk fortalte at familien hennes stemte for flere tusen kroner hver sending.. Litt dumt å innrømme det da.. at mor ga 30 % av stemmene liksom...

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hun var jo en av de som faktisk fortalte at familien hennes stemte for flere tusen kroner hver sending.. Litt dumt å innrømme det da.. at mor ga 30 % av stemmene liksom...

Å fader! Det fikk jeg ikke med meg. Skulle jo egentlig ikke vært lov da! Skulle vært sperring på så og så mange stemmer fra hvert telefonnummer. Men da hadde de vel alliert seg med venner og bekjente og kjøpt ringetid av dem. Nei, det var en dum måte å få så mange stemmer på. Men hun skjønte vel ikke at det var flaut en gang da kanskje?

Skrevet

Å fader! Det fikk jeg ikke med meg. Skulle jo egentlig ikke vært lov da! Skulle vært sperring på så og så mange stemmer fra hvert telefonnummer. Men da hadde de vel alliert seg med venner og bekjente og kjøpt ringetid av dem. Nei, det var en dum måte å få så mange stemmer på. Men hun skjønte vel ikke at det var flaut en gang da kanskje?

Tvilsomt.. Hun bare gliste å snakket i uffulstendigesetninger slik hun pleier hun.. stakars jente, men noe annet enn puppe-dame har hun kanskje ikke mulighet til å greie å bli..?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Tvilsomt.. Hun bare gliste å snakket i uffulstendigesetninger slik hun pleier hun.. stakars jente, men noe annet enn puppe-dame har hun kanskje ikke mulighet til å greie å bli..?

Er vel ikke intelligenssjekk på mange yrker her i landet, så det går nok bra.

Har mistanke at mange med lavere intelligens enn Sandra feks jobber på treningssenteret 'mitt'. Mange jobber også på kjøpesenteret her i byen. Og så sitter mange i kassa i dagligvaren. For å være taxisjåfør, budbilsjåfør og bussjåfør behøver en vel heller ikke høy skoleintelligens?

Så det er mye Sandra kan bli! Mamma feks. DER stilles ingen som helst krav som regel. Kjenner et par som er lærere, som jeg også har sett på som mindre intelligente. Men der er i barneskolen da.

Og en ting til, politiker, DET er et fint yrke hvis en ikke er lur nok. Da skjønner en heller ikke nok til å ta seg nær av kritikken. hehe...

Hjelpepleier og assistent på sykehjem krever en helt annen intelligens enn skoleintelligens. Og DET har vel Sandra. Ville livet opp og gjort hverdagen litt rikere der hun, med sitt vinnende vesen.

På TV er det god plass til folk som ikke har høy IQ. Folk med høy IQ er vel ofte mindre villige til å stikke seg fram og stille seg lagelig til for hugg. Bl.a. er det bare å søke til et reality-program. Der er det nok en fordel med lav IQ.

mil1365380270
Skrevet

Hvorfor er dere så opptatt av puppene? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Synes ikke de er så store heller, jeg...?

Skrevet

Hvorfor er dere så opptatt av puppene? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Synes ikke de er så store heller, jeg...?

vel, det er jo det eneste positive trekket ved henne da. Ansiktet er ikke noe å skryte av, og alle vet jo at hun ikke kan synge eller tenke stort...

Skrevet

vel, det er jo det eneste positive trekket ved henne da. Ansiktet er ikke noe å skryte av, og alle vet jo at hun ikke kan synge eller tenke stort...

duverden som du kan hakke på en stakkars jente.. hun er jo bare 17..

mil1365380270
Skrevet

Åh, sånn å forstå. Trodde jeg hadde gått glipp av noe viktig, jeg nå :-)

Skrevet

Kan du ringe meg opp når du får tid,

jeg vet du ikke har glemt at jeg var din favoritt,

så jeg håper at du ringer opp og tar deg tid til,

å møte meg igjen og håper at det vil bli

no mer enn en sommerflørt.

Jeg tror det er "..så jeg venter at du ringer opp og tar deg tid.."

Skikkelig mongo-språk, på den måten at det virker direkte oversatt fra engelsk. Det er vel han Philip som har skrevet det, sikkert svæært påvirka av big boys'a over there :-)

Skrevet

Jeg ser at det er mange som mener at Sandra er helt håpløs.

Jeg er ikke enig.

Rett nok synger hun surt, men hun har noe. Hun har en uskyldig barnslighet kombinert med sexy vamp, og hun kan være ganske så smektende. I det programmet der deltakerne sang med storband viste hun et klart potensiale, synes jeg.

Så hvis hun får hjelp til å utvikle stemmen sin, kan dette bli bra.

At hun fniser og fjoller i intervjuer får så så være. Hun er tross alt bare 17, og det er ikke så lett å si noe glupt betandig. At hun virker mindre intelligent er jeg heller ikke enig i.

Margaret sa stort sett bare at "det var helt sinnssykt" hver gang hun ble intervjuet. Er det noe bedre?

Gjest kaldras
Skrevet

Jeg ser at det er mange som mener at Sandra er helt håpløs.

Jeg er ikke enig.

Rett nok synger hun surt, men hun har noe. Hun har en uskyldig barnslighet kombinert med sexy vamp, og hun kan være ganske så smektende. I det programmet der deltakerne sang med storband viste hun et klart potensiale, synes jeg.

Så hvis hun får hjelp til å utvikle stemmen sin, kan dette bli bra.

At hun fniser og fjoller i intervjuer får så så være. Hun er tross alt bare 17, og det er ikke så lett å si noe glupt betandig. At hun virker mindre intelligent er jeg heller ikke enig i.

Margaret sa stort sett bare at "det var helt sinnssykt" hver gang hun ble intervjuet. Er det noe bedre?

Ingen skjønner hva hun sier likevel.

Gjest kaldras
Skrevet

Ingen skjønner hva hun sier likevel.

Hun har en til de grader uartikulert tale. Det kan det ikke være tvil om.

Gjest kaldras
Skrevet

Å jo da.

Hun har en til de grader uartikulert tale. Det kan det ikke være tvil om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...