Gå til innhold

Skjult nummer ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere telefonen når det ringer fra skjult nummer?

Jeg har hatt en del oppringninger fra skjult nummer på min mobiltelefon i dag og irriterer meg selvfølgelig over at jeg ikke kan la være å gruble på hvem det var? Tror ikke at andre enn telefonselgere har behov for skjult nummer.

Gjest camilla`n
Skrevet

Endel folk har faktisk skjult nummer på hustelefonen uten å være klar over det... Mine besteforeldre hadde det-til min store irritasjon! De hadde aldri bedt om dette, og var rett og slett ikke klar over at det lå inne. Men selvsagt er det mange telefonselgere som har skjult nummer. Vi har ikke det! Vårt nummer kommer frem-og det er veldig positivt!

Skrevet

Ja, jeg tar telefonen uansett. Er det en telefonselger, er jeg snar til å si "nei takk" og legge på. Men det er sjelden at selgere ringer mobilen.

På fasttelefonen hjemme har jeg ikke nummerviser.

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp at lensmannskontoret har skjult nummer. Og den telefonen ville jeg definitivt ta.

Gjest josefine 1
Skrevet

Da tar jeg konsekvent ikke telefonen, dvs. jeg tar av røret for så å legge på igjen med en gang, slik at vi slipper "maset fra telefonen"

Skrevet

Sjeldent at noen ringer med skjult nummer på mb min, så den tar jeg. Men fasttlefonen tar jeg ikke, der tar jeg av røret og smeller det på igjen. Etter at jeg har reservert meg i Brønnøysundregisteret har det blitt betraktelig mindre av telefonselgere.

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja, tar den. Det er som oftest ikke telefonselgere uansett. Og hvis det er telefonselgere, er det utrolig hvor gøy man kan ha det med dem

Skrevet

Jeg får endel viktige telefoner fra skjult nummer, så jeg tar den alltid.

Har reservert meg mot telefonsalg, og dersom noen selgere er så dumme at de ringer allikevel, er det fritt frem for meg. *smiler ondt*

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Innvalg-nummer er ofte skjulte.

Og jeg kjenner flere som har skjult. Du burde ikke diksriminere dem, heller lære en taktikk for å få 'lagt på røret' med én gang dersom det er noe mas om kjøp el.l.

Gjest til tjohooo
Skrevet

Ja, tar den. Det er som oftest ikke telefonselgere uansett. Og hvis det er telefonselgere, er det utrolig hvor gøy man kan ha det med dem

hva gjør du da?

Skrevet

Det blir sjult når jeg ringer fra kontoret fra direktelinje - bare Er sånn det...

Skrevet

Det hender jeg ikke svarer. Stort sett selgere eller ex. til gubben.

Utlandet kan også ende som skjult nr. noen ganger.

Skrevet

Det blir sjult når jeg ringer fra kontoret fra direktelinje - bare Er sånn det...

Tror det gjelder en del firmaer, hvor man i utgangspunktet vil at kunder som ringer inn, skal ringe gjennom et mottak, og ikke direkte til en spesiell person...

Skrevet

Tror det gjelder en del firmaer, hvor man i utgangspunktet vil at kunder som ringer inn, skal ringe gjennom et mottak, og ikke direkte til en spesiell person...

Ja det er sikkert derfor - men jeg ringer jo direkte ut...:) DERFOR ingen vil snakke med meg altså? hehe

Skrevet

Ja det er sikkert derfor - men jeg ringer jo direkte ut...:) DERFOR ingen vil snakke med meg altså? hehe

:-)

Skrevet

Ja, eg gjer det fordi det KAN vere søstera mi. Dersom det IKKJE er søstera mi er det ein selgar som har fått "uvaskede" lister. (Å men dersom du nettopp har registrert deg... bla bla bla, gjorde det for 4 år sida!)

Eg liker ikkje skjulte nummer.

Gjest Rar er jeg også
Skrevet

Jeg svarer ikke. Jeg vet at mange trenger det på grunn av forskjellige årsaker, men ingen av mine venner trenger det, etter min mening. De fleste vet at jeg ikke svarer når dem ringer fra skjult.

Og ja, jeg er litt redd for telefonen. Skummelt når den ringer! Liker det ikke.

Skrevet

nei jeg tør ikke ta telefonene når et skjult nummer ringer, blir litt redd hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...