Gå til innhold

Det er bare vi som hyper Sverige-kampen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svenske nettaviser skriver ingenting om den. Der er det bandy-VM, hockey, og Fredrik Ljungberg som herjer på sportsidene.

Kanskje vi skulle dempe oss litt?

Skrevet

Dempe oss fordi svenskene ikke skriver om den? Må vel få lov å velge selv hva man skal hype :-)

"............................."

Skrevet

Dempe oss fordi svenskene ikke skriver om den? Må vel få lov å velge selv hva man skal hype :-)

"............................."

Nedturen kan bli ekstra stor, hvis Sverige knuser oss...noe jeg faktisk tror de gjør. Så høyt oppe som det norske laget er nå etter gårsdagen, så viser statistikken i de fleste idretter at dagen derpå ikke blir like suksessfull.

Men det er vel avisene som hyper verst for å selge, ikke så mye den alminnelige borger.

Skrevet

Ikke rart svenske media har mistet interessen. Både fordi de så og si er ute av VM og fordi de faktisk kan tape for Norge.

Selv er jeg ikke så sikker på norsk seier, tror det bare 40% sjanse for det selv om de har imponert meg så langt. Svenskene har mye å gå på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...