Gå til innhold

Frontpage HJELP! Haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke linket forsiden av hjemmesiden til resten av sidene. Får meldingen:

"Legg den angitte siden til i navigasjonsvisning for å vise hyperkoplinger"

Hvordan gjør jeg det? Dette har funket før, men nå er forsiden"tom", uten linker i margen.

HJELP!!!!

Skrevet

Det er kun ET tips jeg kan gi til slikt: lær deg grunnleggende HTML-kode. Ingen HTML-verktøy er gode nok til at man kommer utenom litt manuell koding, og allr minst Frontpage.

"..........................."

Skrevet

Det er kun ET tips jeg kan gi til slikt: lær deg grunnleggende HTML-kode. Ingen HTML-verktøy er gode nok til at man kommer utenom litt manuell koding, og allr minst Frontpage.

"..........................."

Ja, jeg vet det, men jeg har aldri tid (eller gidd) til å lære meg det.

Nå jobber jeg bare en dag i uka med å gjøre det minste vedlikeholdet av hjemmesida på jobb.

Kan du hjelpe meg?

Skrevet

Det eneste jeg kan hjelpe deg med er hvis du gir meg kildekoden. Jeg har ikke peiling på Frontpage som verktøy.

"............................"

Skrevet

Det eneste jeg kan hjelpe deg med er hvis du gir meg kildekoden. Jeg har ikke peiling på Frontpage som verktøy.

"............................"

Vet ikke hva kildekoden er. Det høres ut som noe en ikke skal gi bort til fremmede...?

Får knote videre, jeg da!

Skrevet

Vet ikke hva kildekoden er. Det høres ut som noe en ikke skal gi bort til fremmede...?

Får knote videre, jeg da!

Kildekoden er koden til websiden. Altså, den du kan se på enhver webside du besøker ved å klikke på "Vis kode" eller noe i den duren.

"............................."

Gjest FrontPage
Skrevet

høyreklikk

sett inn hyperkopling

velg den siden du vil ha....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...