Gjest prust Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg får ikke linket forsiden av hjemmesiden til resten av sidene. Får meldingen: "Legg den angitte siden til i navigasjonsvisning for å vise hyperkoplinger" Hvordan gjør jeg det? Dette har funket før, men nå er forsiden"tom", uten linker i margen. HJELP!!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det er kun ET tips jeg kan gi til slikt: lær deg grunnleggende HTML-kode. Ingen HTML-verktøy er gode nok til at man kommer utenom litt manuell koding, og allr minst Frontpage. "..........................." 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det er kun ET tips jeg kan gi til slikt: lær deg grunnleggende HTML-kode. Ingen HTML-verktøy er gode nok til at man kommer utenom litt manuell koding, og allr minst Frontpage. "..........................." Ja, jeg vet det, men jeg har aldri tid (eller gidd) til å lære meg det. Nå jobber jeg bare en dag i uka med å gjøre det minste vedlikeholdet av hjemmesida på jobb. Kan du hjelpe meg? 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det eneste jeg kan hjelpe deg med er hvis du gir meg kildekoden. Jeg har ikke peiling på Frontpage som verktøy. "............................" 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det eneste jeg kan hjelpe deg med er hvis du gir meg kildekoden. Jeg har ikke peiling på Frontpage som verktøy. "............................" Vet ikke hva kildekoden er. Det høres ut som noe en ikke skal gi bort til fremmede...? Får knote videre, jeg da! 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vet ikke hva kildekoden er. Det høres ut som noe en ikke skal gi bort til fremmede...? Får knote videre, jeg da! Kildekoden er koden til websiden. Altså, den du kan se på enhver webside du besøker ved å klikke på "Vis kode" eller noe i den duren. "............................." 0 Siter
Gjest FrontPage Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 høyreklikk sett inn hyperkopling velg den siden du vil ha.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.