Gå til innhold

Panda antivirus

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Har noen erfaring med Panda antivirusprogram? Jeg ble så veldig anbefalt det i sommer, og skiftet fra Norton til det. Så gode anbefalinger i datablader osv.det er spansk, og så veldig bra ut.

Nå har jeg vært kjempevirusangrepet, og det er ryddet opp i, og han som ryddet, skifta meg over på Norton igjen, men var lite villig til å si om det var fordi Panda var dårlig, eller bare det at når viruset hadde "trengt gjennom" forvarsverkene mine, var det like greit å skifte til en annen type.

Noen med peiling?

Var ikke Panda så mye bedre enn Norton likevel?

Skrevet

Jeg vet ikke noe særlig om dette programmet - men hadde du husket å oppdatere programmet jevnlig?

Skrevet

Du er sikker på at det var virus, og ikke ormer som infiserte maskinen din? Sistnevnte stoppes kun av en brannmur, noe nyeste Norton Antivirus (2005) har inkludert, etter hva jeg har hørt.

"............................."

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg vet ikke noe særlig om dette programmet - men hadde du husket å oppdatere programmet jevnlig?

Jeg var bortreist i 14 dager. Det var etter det at virusangrepet skjedde. Hva gjør man med oppdatering når man ikke er til stede, da, for f. ? Skulle ikke programmet "ta igjen" det forsømte sjøl? Det var en oppdateringsfunksjon (sjekket signaturer) hver gang jeg slo på, omtrent.

jaja. Nå har jeg ny Norton med ny brannmur.

*krysse fingrene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...