damedame Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Har visst litt lite å gjøre i dag, så nå sitter jeg her og funderer på hvorfor du valgte det nicket du har? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 He! Flere som kjeder seg og synes det er stille her? Nicket mitt kommer fra mummidalen ;-) 0 Siter
Gjest parkanlegg Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Du kunne kanskje starte med å angi hvilken bakgrunn du selv har for ditt nick? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er.........Hønemor, blir tatt for å være det, ja. 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg heter ikke Henriette, bare føler meg som en. Heh 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Du kunne kanskje starte med å angi hvilken bakgrunn du selv har for ditt nick? Smart. Nicket gjenspeiler flere aspekter ved min identitet. Er dame. Dame x 2 gjenspeiler min hang til det feminine. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Oppdaget dol når vi skulle adoptere fra Kina. Nicket mitt er et kinesisk jentenavn. 0 Siter
Gjest steike Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Smart. Nicket gjenspeiler flere aspekter ved min identitet. Er dame. Dame x 2 gjenspeiler min hang til det feminine. Stort sett så er vel ikke akkurat lesber det mest feminine vi ser rundt oss. Men du har kanskje et mindre ambisiøst "feminin-begrep" enn mange av oss andre? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Stort sett så er vel ikke akkurat lesber det mest feminine vi ser rundt oss. Men du har kanskje et mindre ambisiøst "feminin-begrep" enn mange av oss andre? Du har gjort for dårlig research *ler* 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Stort sett så er vel ikke akkurat lesber det mest feminine vi ser rundt oss. Men du har kanskje et mindre ambisiøst "feminin-begrep" enn mange av oss andre? Bah. Misoppfattelsen om at lesber flest er traktorlesper (eller butch-lesper, om du vil) er i beste fall feil. Ta deg en tur på lesbebar i en større by, så vil du se alle slags damer (inkl. pene, søte, sexy o.s.v) "............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Du har gjort for dårlig research *ler* Ikke så uvanlig, det der. Akkurat som at mange tror at alle homser er jentete :-) "............................" 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ikke noe spesiellt, egentlig. Velger ofte nick enten fordi jeg liker klangen, eller fordi det henspeiler til noe jeg står for eller på annen måte har sansen for. Ut i fra det så kunne jeg jo ha kalt meg "damemann", men det blir liksom ikke så spennende :-) "............................." 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ikke så uvanlig, det der. Akkurat som at mange tror at alle homser er jentete :-) "............................" Ja, trodde ikke det var mange igjen med sånne stereotype forestillinger igjen, men, men... 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Stort sett så er vel ikke akkurat lesber det mest feminine vi ser rundt oss. Men du har kanskje et mindre ambisiøst "feminin-begrep" enn mange av oss andre? Jeg kunne godt diskutert dette med deg og aller helst skulle jeg møtt deg in real life og vist deg alle de lesbiske du ikke ser (inkl meg og de kvinnene jeg har hatt litt tett innpå livet) - men helt ærlig: jeg er lei av å bedrive opplysningskampanje for noe som etterhvert burde være innlysende for de fleste. Kanskje en annen gang, mate. Fikk lyst til å komme med noen kuriositeter, men det får jeg spare til en dag jeg gidder 0 Siter
Gjest steike Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Bah. Misoppfattelsen om at lesber flest er traktorlesper (eller butch-lesper, om du vil) er i beste fall feil. Ta deg en tur på lesbebar i en større by, så vil du se alle slags damer (inkl. pene, søte, sexy o.s.v) "............................." Det lille "draget" av lesbisk legning, kan de ikke gjemme bort, selv om de tilsynelatende ser feminine ut ved første øyekast. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ja, trodde ikke det var mange igjen med sånne stereotype forestillinger igjen, men, men... Åh - enkelte kunskapshull og motvilje til å lære og å forså enkelte ting kommer aldri til å forsvinne. "............................" 0 Siter
Gjest steike Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg kunne godt diskutert dette med deg og aller helst skulle jeg møtt deg in real life og vist deg alle de lesbiske du ikke ser (inkl meg og de kvinnene jeg har hatt litt tett innpå livet) - men helt ærlig: jeg er lei av å bedrive opplysningskampanje for noe som etterhvert burde være innlysende for de fleste. Kanskje en annen gang, mate. Fikk lyst til å komme med noen kuriositeter, men det får jeg spare til en dag jeg gidder Det lille "draget" av lesbisk legning, kan de ikke gjemme bort, selv om de tilsynelatende ser feminine ut ved første øyekast. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg kunne godt diskutert dette med deg og aller helst skulle jeg møtt deg in real life og vist deg alle de lesbiske du ikke ser (inkl meg og de kvinnene jeg har hatt litt tett innpå livet) - men helt ærlig: jeg er lei av å bedrive opplysningskampanje for noe som etterhvert burde være innlysende for de fleste. Kanskje en annen gang, mate. Fikk lyst til å komme med noen kuriositeter, men det får jeg spare til en dag jeg gidder La nå de uopplyste få ha sine enkle syn på verden :-) "............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det lille "draget" av lesbisk legning, kan de ikke gjemme bort, selv om de tilsynelatende ser feminine ut ved første øyekast. Et godt råd: slutt å tulle. Hvis du ikke tuller, så bør du umiddelbart komme deg ut av denne "diskusjonen". Du driter deg mer ut enn du klarer å irritere folk her. Og det blir, som alle vet, bare dumt. "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.