Gå til innhold

Bakgrunn for valg av nick?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

DiddelyDo er bestefars mellomnavn, mens Shit beskriver et dritesyndrom jeg ikke vil gå nærmere inn på her.

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• damedame

9

• cecily

5

• Hawkwind

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har gjort for dårlig research *ler*

Det lille "draget" av lesbisk legning, kan de ikke gjemme bort, selv om de tilsynelatende ser feminine ut ved første øyekast.

Skrevet

Det lille "draget" av lesbisk legning, kan de ikke gjemme bort, selv om de tilsynelatende ser feminine ut ved første øyekast.

Beklager usakeligheten, men: fjott. Jeg orker ikke diskutere med folk som like godt kunne gått med et stempel i panna som sier "jeg er en uvitende fjott - la meg få ha mitt enkle verdenssyn". Lykke til, og god bedring.

"............................"

Skrevet

Et godt råd: slutt å tulle. Hvis du ikke tuller, så bør du umiddelbart komme deg ut av denne "diskusjonen". Du driter deg mer ut enn du klarer å irritere folk her. Og det blir, som alle vet, bare dumt.

Det kan godt være at jeg har "finere sanser" enn mange andre for å oppfatte dette fenomenet.

Det syns jeg at jeg har full rett til å gi uttrykk for. Hva er galt med å være litt mer feminin, eller litt mer maskulin, enn mange andre?

Det er jo ikke det et menneskes kvaliteter går på.

Skrevet

Det kan godt være at jeg har "finere sanser" enn mange andre for å oppfatte dette fenomenet.

Det syns jeg at jeg har full rett til å gi uttrykk for. Hva er galt med å være litt mer feminin, eller litt mer maskulin, enn mange andre?

Det er jo ikke det et menneskes kvaliteter går på.

"Det kan godt være at jeg har "finere sanser" enn mange andre for å oppfatte dette fenomenet."

Neppe. Den enkle forklaringen er at du tar feil, og at du vet forsvinnende lite om det du uttaler deg om. Noen annen forklaring finnes ganske enkelt ikke. Men - jeg har allerede sagt hvorfor jeg ikke gidder å kaste bort tid på dette tullet med deg. I tillegg bør du la være å kopiere samme svaret til flere i samme tråd.

":.........................."

mil1365380270
Skrevet

Du kjenner alle veldig godt, skjønner jeg ;-)

Skrevet

Beklager usakeligheten, men: fjott. Jeg orker ikke diskutere med folk som like godt kunne gått med et stempel i panna som sier "jeg er en uvitende fjott - la meg få ha mitt enkle verdenssyn". Lykke til, og god bedring.

Uvitenhet kan vel ikke akkurat sidestilles med intuisjon?

Hva er det du blåser deg opp for, når din argumentasjonsteknikk har sterke innslag av skjellsord?

Skrevet

Det er bare tull! :)

Skrevet

Har hatt flere nick oppigjennom årene, byttet fordi jeg har gått lei av dem etterhvert. Vært her siden 1998-99

Har ikke lyst å si hvilke nick jeg har brukt før, men mij er hvertfall en forkortelse for det nicket jeg brukte sist.. :-)

Skrevet

Nicket er etter en Pixies låt som heter Velouria og som er en av mine favoritt låter. Pixies er selvsagt ett av favorittbandene. Jeg er veldig glad i musikk ja..

Skrevet

Stort sett så er vel ikke akkurat lesber det mest feminine vi ser rundt oss. Men du har kanskje et mindre ambisiøst "feminin-begrep" enn mange av oss andre?

Jeg kjenner flere veldig feminine lesber.

Men hvis du ikke kjenner så mange, legger du selvsagt bare merke til de som synes best.

Skrevet

Det vet du jo ikke, for du legger ikke merke til de lesbene som ikke har det lille "draget" du nevner.

Skrevet

Jeg er den mellomste av mine søsken

Jeg drev med nedtelling ifht adopsjon.

Akkurat da vi var i prosessen så var det vanskelig med nedtelling. men da dagen kom og vi fikk tildeling så var det bare å telle ned til den store dagen,,

Vurderer nå å bytte nick,. for vår nedtelling er over!

Skrevet

Veien til Avonlea.

Jeg elsket den serien da jeg var liten jente.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da vi ventet på vår elste sønn måtte jeg finne meg et nick med assosiasjoner til Thailand. Derfor ble det

Skrevet

Var passiv en stund her og da jeg skulle skrive et innlegg, fikk jeg beskjed om at nicket var opptatt. Derfor heter jeg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ble så masse pepper for de av oss som brukte 'uten signatur'. Vi var 'anonyme' og ble ikke godtatt som meningsytrere pga det.

Så jeg valgte rutangis netu (les det bakvendt) og vips!, så var jeg visst ikke ananym mer. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...