Klara Q Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Nicket mitt er en variant av "Klara Klok." Det var en venninne som døpte meg det, fordi jeg er en sånn type venninne man går til for å få kloke råd. *glis* Når det er sagt, er jeg verken en Klara eller ei ku i Den Store Virkeligheten. Ikke gir jeg nødvendigvis så kloke råd heller. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Nicket mitt er en variant av "Klara Klok." Det var en venninne som døpte meg det, fordi jeg er en sånn type venninne man går til for å få kloke råd. *glis* Når det er sagt, er jeg verken en Klara eller ei ku i Den Store Virkeligheten. Ikke gir jeg nødvendigvis så kloke råd heller. "Ikke gir jeg nødvendigvis så kloke råd heller." Hvis det er få som i det hele tatt gir råd, så blir gjerne de få som gjør det kloke :-) "............................." 0 Siter
snø Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg hadde nicket "meg", det ble litt kjedelig, kikket ut av vinduet og der var det snø... Enkelt og greit :-)) Beste hilsen fra 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Det lille "draget" av lesbisk legning, kan de ikke gjemme bort, selv om de tilsynelatende ser feminine ut ved første øyekast. hehe Du får meg iallefall å le. Joda, mange kan man fornemme det på - og en del er også "maskuline" eller i det minste ufeminine, i den daglige bruken av begrepet, men tro meg: det finnes mange som er mer feminine enn den gjennomsnittlige heterofile dame. Men, om så var at noen damer - hetero som homof. ikke er feminine - hva så? Ja til mangfold og frihet til å uttrykke seg selv og sin natur. Ha en god kveld videre. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 "Ikke gir jeg nødvendigvis så kloke råd heller." Hvis det er få som i det hele tatt gir råd, så blir gjerne de få som gjør det kloke :-) "............................." Que? 0 Siter
lurulf Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ble så masse pepper for de av oss som brukte 'uten signatur'. Vi var 'anonyme' og ble ikke godtatt som meningsytrere pga det. Så jeg valgte rutangis netu (les det bakvendt) og vips!, så var jeg visst ikke ananym mer. hehe... Festlig! Har sett nicket ditt mange gager, men aldri lagt merke til at det var forståelig baklengs 0 Siter
Hawkwind Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Tja - kjøpte en LP-plate med en gruppe som het Hawkwind da jeg var 13. Bandet er stadig en av yndlingsgruppene mine, samt at navnet har en viss poetisk klang. Så har brukt det som nick rundt-forbi på nette, blant annet på DOL. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Nicket mitt er stedet der vi bor omgjort til et "jentenavn" 0 Siter
Gjest Kjøttkake Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Beklager usakeligheten, men: fjott. Jeg orker ikke diskutere med folk som like godt kunne gått med et stempel i panna som sier "jeg er en uvitende fjott - la meg få ha mitt enkle verdenssyn". Lykke til, og god bedring. "............................" Så arrogante vi er i dag, da! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Veien til Avonlea. Jeg elsket den serien da jeg var liten jente. Åjaaaaa! Jeg vil ha den i reprise! NÅ! 0 Siter
cecily Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Åjaaaaa! Jeg vil ha den i reprise! NÅ! Jeg og. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Da vi ventet på vår elste sønn måtte jeg finne meg et nick med assosiasjoner til Thailand. Derfor ble det Men, er det ikke Chiang Mai da? Eller er Chieng noe annet? Ikke for å flisespikke altså! Jeg lurer bare jeg... :-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Veien til Avonlea. Jeg elsket den serien da jeg var liten jente. Jaaaaa....... Den elsket jeg også.... Tenk å fått reprise på den a!!? DET hadde vært noe det... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Veien til Avonlea. Jeg elsket den serien da jeg var liten jente. Da kan kanskje disse linkene være av interesse: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=94332 http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=95844 http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=125595 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 akkurat den mørke høstkvelden jeg snublet inn på DOL hørte jeg vibeke saugestad synge i bakgrunnen. stemningen i platen var blå`.. og stemmen kan få en sten til å smelte. navnet på prosjektet hennes("thinkerbell") ble dermed adoptert 0 Siter
Line Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 For min del var det ekstremt dårlig oppfinnsomhet den gangen for ni år siden... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 hehe Du får meg iallefall å le. Joda, mange kan man fornemme det på - og en del er også "maskuline" eller i det minste ufeminine, i den daglige bruken av begrepet, men tro meg: det finnes mange som er mer feminine enn den gjennomsnittlige heterofile dame. Men, om så var at noen damer - hetero som homof. ikke er feminine - hva så? Ja til mangfold og frihet til å uttrykke seg selv og sin natur. Ha en god kveld videre. hehe...at du klarer (og orker!) å holde deg alvorlig. *stum av beundring* 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 hehe...at du klarer (og orker!) å holde deg alvorlig. *stum av beundring* Er skolert i å ikke la meg provosere, men tro meg, det var ikke så mye nytt å hente i utdannelsen på det viset 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 For min del var det ekstremt dårlig oppfinnsomhet den gangen for ni år siden... Vet du - mitt nick stammer fra et hendelsesforløp i Trondheim. 0 Siter
damedame Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Vet du - mitt nick stammer fra et hendelsesforløp i Trondheim. *luttert øre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.