Gå til innhold

Bakgrunn for valg av nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nicket mitt er en variant av "Klara Klok." Det var en venninne som døpte meg det, fordi jeg er en sånn type venninne man går til for å få kloke råd.

*glis*

Når det er sagt, er jeg verken en Klara eller ei ku i Den Store Virkeligheten. Ikke gir jeg nødvendigvis så kloke råd heller.

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• damedame

9

• cecily

5

• Hawkwind

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nicket mitt er en variant av "Klara Klok." Det var en venninne som døpte meg det, fordi jeg er en sånn type venninne man går til for å få kloke råd.

*glis*

Når det er sagt, er jeg verken en Klara eller ei ku i Den Store Virkeligheten. Ikke gir jeg nødvendigvis så kloke råd heller.

"Ikke gir jeg nødvendigvis så kloke råd heller."

Hvis det er få som i det hele tatt gir råd, så blir gjerne de få som gjør det kloke :-)

"............................."

Skrevet

Jeg hadde nicket "meg", det ble litt kjedelig, kikket ut av vinduet og der var det snø...

Enkelt og greit :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Det lille "draget" av lesbisk legning, kan de ikke gjemme bort, selv om de tilsynelatende ser feminine ut ved første øyekast.

hehe :) Du får meg iallefall å le. Joda, mange kan man fornemme det på - og en del er også "maskuline" eller i det minste ufeminine, i den daglige bruken av begrepet, men tro meg: det finnes mange som er mer feminine enn den gjennomsnittlige heterofile dame.

Men, om så var at noen damer - hetero som homof. ikke er feminine - hva så? Ja til mangfold og frihet til å uttrykke seg selv og sin natur.

Ha en god kveld videre.

Skrevet

"Ikke gir jeg nødvendigvis så kloke råd heller."

Hvis det er få som i det hele tatt gir råd, så blir gjerne de få som gjør det kloke :-)

"............................."

Que?

:)

Skrevet

Ble så masse pepper for de av oss som brukte 'uten signatur'. Vi var 'anonyme' og ble ikke godtatt som meningsytrere pga det.

Så jeg valgte rutangis netu (les det bakvendt) og vips!, så var jeg visst ikke ananym mer. hehe...

Festlig!

Har sett nicket ditt mange gager, men aldri lagt merke til at det var forståelig baklengs :)

Skrevet

Tja - kjøpte en LP-plate med en gruppe som het Hawkwind da jeg var 13.

Bandet er stadig en av yndlingsgruppene mine, samt at navnet har en viss poetisk klang. Så har brukt det som nick rundt-forbi på nette, blant annet på DOL.

Gjest Kjøttkake
Skrevet

Beklager usakeligheten, men: fjott. Jeg orker ikke diskutere med folk som like godt kunne gått med et stempel i panna som sier "jeg er en uvitende fjott - la meg få ha mitt enkle verdenssyn". Lykke til, og god bedring.

"............................"

Så arrogante vi er i dag, da!

Gjest baremei
Skrevet

Veien til Avonlea.

Jeg elsket den serien da jeg var liten jente.

Åjaaaaa! Jeg vil ha den i reprise! NÅ!:)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Da vi ventet på vår elste sønn måtte jeg finne meg et nick med assosiasjoner til Thailand. Derfor ble det

Men, er det ikke Chiang Mai da? Eller er Chieng noe annet? Ikke for å flisespikke altså! Jeg lurer bare jeg... :-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Veien til Avonlea.

Jeg elsket den serien da jeg var liten jente.

Jaaaaa....... Den elsket jeg også.... Tenk å fått reprise på den a!!? DET hadde vært noe det...

Skrevet

akkurat den mørke høstkvelden jeg snublet inn på DOL hørte jeg vibeke saugestad synge i bakgrunnen. stemningen i platen var blå`.. og stemmen kan få en sten til å smelte. navnet på prosjektet hennes("thinkerbell") ble dermed adoptert

Skrevet

For min del var det ekstremt dårlig oppfinnsomhet den gangen for ni år siden...

Skrevet

hehe :) Du får meg iallefall å le. Joda, mange kan man fornemme det på - og en del er også "maskuline" eller i det minste ufeminine, i den daglige bruken av begrepet, men tro meg: det finnes mange som er mer feminine enn den gjennomsnittlige heterofile dame.

Men, om så var at noen damer - hetero som homof. ikke er feminine - hva så? Ja til mangfold og frihet til å uttrykke seg selv og sin natur.

Ha en god kveld videre.

hehe...at du klarer (og orker!) å holde deg alvorlig.

*stum av beundring*

Skrevet

hehe...at du klarer (og orker!) å holde deg alvorlig.

*stum av beundring*

Er skolert i å ikke la meg provosere, men tro meg, det var ikke så mye nytt å hente i utdannelsen på det viset :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

For min del var det ekstremt dårlig oppfinnsomhet den gangen for ni år siden...

Vet du - mitt nick stammer fra et hendelsesforløp i Trondheim.

Skrevet

Vet du - mitt nick stammer fra et hendelsesforløp i Trondheim.

*luttert øre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...