tonie Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vet du - mitt nick stammer fra et hendelsesforløp i Trondheim. Pørvde de sleipe trøndertøsene å lure deg med på toillbaill? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Pørvde de sleipe trøndertøsene å lure deg med på toillbaill? Det hendte nok lenge før min tid;) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jaaaaa....... Den elsket jeg også.... Tenk å fått reprise på den a!!? DET hadde vært noe det... La inn svar til Cecily - med linker til tre stk. DVD-plater som kan kjøpes fra play.com I fall det er av interesse *s* 0 Siter
Line Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vet du - mitt nick stammer fra et hendelsesforløp i Trondheim. Fortell, fortell?! Det er i Trondheim det skjer, vettu. Tror jeg. ;o) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Men, er det ikke Chiang Mai da? Eller er Chieng noe annet? Ikke for å flisespikke altså! Jeg lurer bare jeg... :-) Nei, det er Chieng Mai. Er en liten by der nord som heter Chieng Rai også, hvis det er den du mener. Chieng Mai er både en by og provinsen. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Var i eksepsjonelt godt humør en dag, og gadd ikke ha et seriøst nick. 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Aner ikke hvorfor jeg valgte et så tåpelig nick som "dudass"... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Nicket mitt er stedet der vi bor omgjort til et "jentenavn" Lolland? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er tottlete!!! Som betyr? Tullete? 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Nicket mitt er stedet der vi bor omgjort til et "jentenavn" Faktisk så fikk jeg assosiasjoner til et sted i S-Trøndelag. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Mitt er sammensatt av initialene mine 0 Siter
Gregga Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 I min pure ungdomstid ble jeg kalt for Uselill Gregers Granavollen (!)av min bestis. Dette ble noget tungvint i lengde, så det ble kortet ned til Gregga. Hun kaller meg det den dag i dag. Hvor Uselill osv. kom fra, aner jeg ikke , var bare tullball... 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det var ihvertfall ikke resultatet av et bevisst, overveid valg!! :-) Jeg skulle skrive mitt første innlegg på forledreforum, og så kunne jeg ikke bruke "mor" etc fordi slike var opptatt. Så skrev jeg morsan, og så ble det bare slik. Men det komiske er at på samme tid som jeg "valgte" morsan, så irriterte jeg meg litt over en voksen norsk mann som konsekvent omtaler sin gamle mor som "morsan"! Ja ja.... 0 Siter
cecily Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Da kan kanskje disse linkene være av interesse: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=94332 http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=95844 http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=125595 Tusen takk! c",) Men det så ut som de to første ikke var tilgjengelige. Lagrer linkene og prøver igjen senere. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Tusen takk! c",) Men det så ut som de to første ikke var tilgjengelige. Lagrer linkene og prøver igjen senere. Hmf - de var in stock når jeg la ut linkene. Nå ser jeg Amazon.co.uk også har en del Avonlea DVD-filmer. Om du tar et søk der, vil du finne 5 titler tilgjengelige på DVD. 0 Siter
cecily Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hmf - de var in stock når jeg la ut linkene. Nå ser jeg Amazon.co.uk også har en del Avonlea DVD-filmer. Om du tar et søk der, vil du finne 5 titler tilgjengelige på DVD. Takk, snella. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Mitt er sammensatt av initialene mine Har du fem navn du da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Har du fem navn du da? Hehe, venta bare på den etter at jeg hadde trykket på send-knappen ;o) Nicket mitt er satt sammen av mine tre initialer og to bokstaver til (som også inngår i navnet mitt). 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hehe, venta bare på den etter at jeg hadde trykket på send-knappen ;o) Nicket mitt er satt sammen av mine tre initialer og to bokstaver til (som også inngår i navnet mitt). Tor Ole Glittertind? ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Tor Ole Glittertind? ;-) Nei, Tutta Ophelia Glidekrem ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.