Gjest lille rosinen Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 I papirene vi fikk fra Thailand angående vår eldste sønn (som har biologiske aner fra Chieng Mai) står det i alle fall med e. Derav skrivemåten min. Har sett begge deler og aner ikke hva som er riktig. Nå skal jeg ikke plage deg med dette mer :-) Syns du har en god begrunnelse for valg av nick :-) 0 Siter
tonie Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er en kortversjon av navnet mitt. Ikke videre oppfinnsomt med andre ord. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Nå skal jeg ikke plage deg med dette mer :-) Syns du har en god begrunnelse for valg av nick :-) Syns jeg også. :-) 0 Siter
Zarine Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Mitt nick er ein litterær person, ein av favorittane mine frå ein serie eg liker godt. Kunne tenkt meg å vere litt meir som ho, altså eit greit nick å ta her vi kan vere den vi vil :-) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Som betyr? Tullete? Rolsete......vimsete..... 0 Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg valgte det egentlig bare fordi det var ledig. Etter å ha prøvd ut en drøss med nick som alle var opptatte sto jeg igjen med "carma" og "brokkoli" som var ledige. "carma" var liksom litt mer meg. Men at det er carma med liten "c" og ikke "Carma" - det er bevisst. "Carma" er absolutt ikke meg. "carma" og "brokkoli" ? hehe 0 Siter
Gjest Bukseseland Pruteskole Dukkekjole Timothy Stjapan Konstanse Tamb Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har valgt dette nicket fordi min søster kalte meg for det når vi var små. 0 Siter
kyrillo Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Lastet ned fonter og installerte en uleselig skrifttype, noe cyrillisk. Det ble tilfeldigvis til et slags nick. 0 Siter
carma Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 "carma" og "brokkoli" ? hehe Ja, det er jo nesten det samme? :-p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.