Gå til innhold

Bakgrunn for valg av nick?

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

I papirene vi fikk fra Thailand angående vår eldste sønn (som har biologiske aner fra Chieng Mai) står det i alle fall med e. Derav skrivemåten min. Har sett begge deler og aner ikke hva som er riktig.

Nå skal jeg ikke plage deg med dette mer :-) Syns du har en god begrunnelse for valg av nick :-)

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• damedame

9

• cecily

5

• Hawkwind

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er en kortversjon av navnet mitt. Ikke videre oppfinnsomt med andre ord.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå skal jeg ikke plage deg med dette mer :-) Syns du har en god begrunnelse for valg av nick :-)

Syns jeg også. :-)

Skrevet

Mitt nick er ein litterær person, ein av favorittane mine frå ein serie eg liker godt. Kunne tenkt meg å vere litt meir som ho, altså eit greit nick å ta her vi kan vere den vi vil :-)

Skrevet

Jeg valgte det egentlig bare fordi det var ledig. Etter å ha prøvd ut en drøss med nick som alle var opptatte sto jeg igjen med "carma" og "brokkoli" som var ledige.

"carma" var liksom litt mer meg.

Men at det er carma med liten "c" og ikke "Carma" - det er bevisst.

"Carma" er absolutt ikke meg.

"carma" og "brokkoli" ?

hehe :)

Gjest Bukseseland Pruteskole Dukkekjole Timothy Stjapan Konstanse Tamb
Skrevet

Jeg har valgt dette nicket fordi min søster kalte meg for det når vi var små.

Skrevet

Lastet ned fonter og installerte en uleselig skrifttype, noe cyrillisk. Det ble tilfeldigvis til et slags nick.

Skrevet

"carma" og "brokkoli" ?

hehe :)

Ja, det er jo nesten det samme? :-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...