Gå til innhold

Vinter og påskeferie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er skriving om sommerferie her, men hva med vinter og påskeferie?

Noen reiseplaner da?

Det blir skiferie i begge feriene på meg: "bortoverski", ordenltig husmorferie vil jeg si, komme til dekket bord og gå lange skiturer, slappe av i bassenget og kveldskos. Noe av årets høydepunkter dette her.

Skrevet

Slappe av i badstua skulle det være, men, men, deilig i bassenget også etter skiturene.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Har du et koselig høyfjellshotell el. turisthytte du pleier å reise til, da? Hørtes ikke ut som hytte med "komme til dekket bord" !! :)

Har også lyst å få på meg bortoverskia i påsken!

mil1365380270
Skrevet

Noe i samme gate som deg. Om det blir hotell eller hytte vet jeg ikke.

Skrevet

Slappe av i badstua skulle det være, men, men, deilig i bassenget også etter skiturene.

jeg skal til hemsedal i påskeferien. vinterferie har vi ikke her på skolen.

Skrevet

Påskeferien blir vel hytta på fjellet, med unger og noen venner. Eller kanskje jeg lar pappaen ha barna og har bypåske i stedet?

Har ikke helt bestemt meg.

Skrevet

Vinterferie???

Har vi aldri hatt - og får det nok ikke i år heller.

Vi er på jobb og skole, og ungene får "klare seg sjøl"... :P

Påsken regner jeg med at vi tilbringer hjemme. Bor på et slikt sted at verken skiturer eller grillparty'er kan planlegges. De må tas på sparket :)

Skrevet

Har du et koselig høyfjellshotell el. turisthytte du pleier å reise til, da? Hørtes ikke ut som hytte med "komme til dekket bord" !! :)

Har også lyst å få på meg bortoverskia i påsken!

Nei, det er sant, blir jo ikke å komme til dekket bord på hytte, ikke for meg ihvertfall.

Nettopp derfor jeg setter så stor pris på disse to ferier, bor jo i campingvogn hele sommeren avbrutt av ei uke eller to og litt luksus er godt i løpet av året. Det prioriteres og spares til gjennom hele året, er så deilig å ha noe å se fram til helt fra høsten av synes jeg.

Spidsbergseter på Ringebufjellet kan anbefales.

Likeså Rustad Hotell og Fjellstue på Sjusjøen.

De to ovennevnte er hjemmekoselige steder med hyggelige oppholdsstuer i gammel stil og god mat begge steder. Spidsbergseter har et ganske nytt bad også. De har hjemmesider på nettet begge to.

Vil dere til noe større er jo Storefjell bra,men veldig stort. Kjempegod mat her også.

Nydelig skiterreng alle steder og flott natur.

Skrevet

Vinterferie??? det har vi ikke. Påskeferie blir noen dager på hytta.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Vinterferien går til Svalbard i år :o)

Påskeferien i hytteveggen og med både bortover og nedover ski.

Deilig - gleder meg allerede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...