Hønemoren Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det er skriving om sommerferie her, men hva med vinter og påskeferie? Noen reiseplaner da? Det blir skiferie i begge feriene på meg: "bortoverski", ordenltig husmorferie vil jeg si, komme til dekket bord og gå lange skiturer, slappe av i bassenget og kveldskos. Noe av årets høydepunkter dette her. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Slappe av i badstua skulle det være, men, men, deilig i bassenget også etter skiturene. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Har du et koselig høyfjellshotell el. turisthytte du pleier å reise til, da? Hørtes ikke ut som hytte med "komme til dekket bord" !! Har også lyst å få på meg bortoverskia i påsken! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Noe i samme gate som deg. Om det blir hotell eller hytte vet jeg ikke. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Slappe av i badstua skulle det være, men, men, deilig i bassenget også etter skiturene. jeg skal til hemsedal i påskeferien. vinterferie har vi ikke her på skolen. 0 Siter
Velouria Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Påskeferien blir vel hytta på fjellet, med unger og noen venner. Eller kanskje jeg lar pappaen ha barna og har bypåske i stedet? Har ikke helt bestemt meg. 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vinterferie??? Har vi aldri hatt - og får det nok ikke i år heller. Vi er på jobb og skole, og ungene får "klare seg sjøl"... Påsken regner jeg med at vi tilbringer hjemme. Bor på et slikt sted at verken skiturer eller grillparty'er kan planlegges. De må tas på sparket 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Har du et koselig høyfjellshotell el. turisthytte du pleier å reise til, da? Hørtes ikke ut som hytte med "komme til dekket bord" !! Har også lyst å få på meg bortoverskia i påsken! Nei, det er sant, blir jo ikke å komme til dekket bord på hytte, ikke for meg ihvertfall. Nettopp derfor jeg setter så stor pris på disse to ferier, bor jo i campingvogn hele sommeren avbrutt av ei uke eller to og litt luksus er godt i løpet av året. Det prioriteres og spares til gjennom hele året, er så deilig å ha noe å se fram til helt fra høsten av synes jeg. Spidsbergseter på Ringebufjellet kan anbefales. Likeså Rustad Hotell og Fjellstue på Sjusjøen. De to ovennevnte er hjemmekoselige steder med hyggelige oppholdsstuer i gammel stil og god mat begge steder. Spidsbergseter har et ganske nytt bad også. De har hjemmesider på nettet begge to. Vil dere til noe større er jo Storefjell bra,men veldig stort. Kjempegod mat her også. Nydelig skiterreng alle steder og flott natur. 0 Siter
serendipity Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Vinterferie??? det har vi ikke. Påskeferie blir noen dager på hytta. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Vinterferien går til Svalbard i år ) Påskeferien i hytteveggen og med både bortover og nedover ski. Deilig - gleder meg allerede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.