Henriette1365380130 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har i det siste blitt helt merkelig etter å ha drukket bare litt alkohol, og enda verre med mer. Har ikke hatt det problemet før, og drikker heller ikke ofte. Drikker kanskje to-tre ganger i måneden på fest med venninner. Forstår ikke hva som skjer med meg, for har det fint når jeg går ut, er glad etter et par øl, og plutselig - pang, klikker det helt for meg. Og fra det panget husker jeg absolutt ingenting, og oppfører meg visstnok som en helt annen person. Jeg trenger ikke en gang å ha drukket veldig mye, og oppfører meg ikke "dritings" heller. Kjæresten min har kommet og hentet meg noen ganger , og hver gang har jeg sagt helt forferdelige ting til han og oppført meg helt ondskapsfullt. Har visst vekslet mellom å være manipulerende og forbanna til suicidal og trist. Har grått og truet med å ta livet mitt osv. Når jeg våkner neste morgen vet jeg at noe har skjedd, men husker bare alt det koselige som har skjedd den kvelden..Dette har skjedd flere ganger nå, og hver gang har jeg tenkt at det er helt sykt, og at jeg kan jo kontrollere min egen personlighet. Har kanskje tatt pause fra drikkingen en stund og dratt på fest en stund etterpå og tenkt at nå går det fint. Også har det skjedd igjen. Skal slutte å drikke nå, vet det egentlig er enkel løsning på problemet, men lurer bare på om andre også har det sånn? og hva det egentlig kommer av? Har jo lyst til å drikke og ha det gøy med venner en gang i blant uten å risikere å bli "klin gærn" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172624-psykisk-syk-i-fylla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drikker_mindre_nå Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heisann... Jeg vet ikke hva det kommer av, men om det er en trøst, så har jeg hatt det HELT likt, lenge..... Var innom forumsidene her inne, og da var det alkoholisme jeg kom fram til jeg led av, men ser ikke på meg selv som en fyllik da..... Det jeg har begynt med, er at jeg KUN drikker øl, og ikke mange. Kjenner godt etter når jeg drikker, og stopper før jeg blir betydelig brisen... Jeg holdt på å¨ødelegge forholdet mitt til typen pga dette. Jeg var skikkelig BITCH når jeg var full, og det gikk alltid over han. Må nevne at jeg ikke hele livet har reagert slik på alkohol. Det var etter en abort som jeg ble tvungen til å ta at jeg ikke tålte alkoholen mer. Du har ikke noe traumer eller noe du da? Lykke til uansett, og drikk med måte!!! (før det er forseint) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172624-psykisk-syk-i-fylla/#findComment-1138953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huii Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 HEI! Kjenner meg godt igjen i det dere skriver. Har også en tendens til å bli helt fullstendig gal i fylla. Spesielt hvis jeg drikker sprit,har sluttet med det. Men jeg tror jeg vet hva det kommer av at jeg blir så hinsides vill.. Jeg har mange,mange innstengte følelser som nok trenger seg litt på etter litt alkohol. Alle inntrykk forandrer seg jo i beruset tilstand. En bagatell blir plutslig kanskje en voldsomt stor sak,som vi ikke takler. Kanskje har det skjedd noe med deg i det siste som du ikke har bearbeidet.. Kanskje har du fortrengt noe som "dukker" opp igjen når du blir full.. Uansett, blackout er farlig,man har høy promille da. Så er nok riktig å ta det med ro. Selv lærer jeg aldri. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172624-psykisk-syk-i-fylla/#findComment-1139826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bizza Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har en kamerat som klikker helt når han drikker sprit. Sist endte det med at han raserte leiligheten min. Håper han holder seg unna alkohol framover. Poenget er at han har problemer inni seg, som kommer fram i fylla. Veldig sterke følelser som velter ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172624-psykisk-syk-i-fylla/#findComment-1140109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.