Gå til innhold

Til syden med 3 unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips?

Vi har plutselig fått "nok" penger på "feriekontoen" vår, og begynner å tenke på sydentur med våre 3 små...

Vi har tenkt å reise:

1) april eller

2) begynnelsen av juni

Ungene blir da ca. 1 år, 3,og et halvt og nesten 6 år.

Hvor ville du anbefale oss å reise!?

Jeg og ubben har bare vært i "syden" en gang sammen, og det var på Kreta (Analipsi).

Vi er ute etter et hotell med bar/restaurant, barnebasseng, og vanlig basseng. Helst ikke langt unna strand. Det MÅ være barnevennlig, iallefall!

Det kan egentlig være hvor som helst (ikke nødvendigvis Kreta, liksom...), og helst ikke Spania... (Gubben vil ikke dit, av en eller annen grunn)

Skrevet

Vent til beg. av juni da er det varmere, og heller ikke så stive priser ennå. Side og Marmaris i Tyrkia er flott!!(nå kommer vel noe drassende med tyskisk styresett og greier), Kos er flott og mye stillere og roligere enn i skoleferien. Ellers er jo Alcudia på Mallorca supert, mht. sol, bad og barn. Selvfølige en haug med turister, en sånn tenker ikke jeg nå rd et er snakk om ferie MED barn. Uten barn ville jeg aldri (vel nesten) reist til sånn steder.

Gjest krist69
Skrevet

Hei - Beg. av juni er jo fint da - var selv på Kreta for to år siden på beg. av juni - kjempefint, passe varmt, og lite av de store stygge kakerlakkene ennå - de kommer mer mot midten/slutten av juni. Dette var i nærheten av Chania, langgrunt og fint for unger :-))

fei1365380229
Skrevet

Finn et vingresort hotell. Bestill frokost, barna får gratis når voksne betaler. Vi fikk også middagen til alle fire ungene gratis når vi spiste på hotellet, vanvittig flott. Ting for ungene som skjedde hele tiden, men nå er jo dine ganske små da.

Vi var på Gran Canaria med 4 unger og det var faktisk skikkelig ferie for oss voksne også :o)

Skrevet

Til "neste gang" vi skal på sydentur, har jeg sett meg ut et par aktuelle hoteller:

Alexandra Beach i Agia Marina, Kreta. Og Caldera Bay i Platanias, Kreta. Begge er Vings' hoteller.

Tvillingmamma
Skrevet

Anbefaler et Ving Resort sted. Spørs når dere reiser. Juni må være utrolig fin på Kypros, ellers kan det være greit med kort flytid pga små barn. Da er Ving Resort på Mallorca utrolig flott. Heller ikke så lang tid med buss fra flyplassen. Kan også være greit å ta med i beregningen.

Skrevet

Det var fint at dere svarte på dette innlegget, og ogde tips hadde dere alle sammen!

Nå har jeg bestilt Ving-katalogen, og må nok innrømme at Kreta frister meg...

Men kanskje blir det Mallorca!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...