Gjest Erna T. Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 SIM kortet er blitt ødelagt, og jeg sitter her uten tlf. Har bestilt et nytt via mail, men ingen har svart enda!! Noen som vet hvor lang tid det tar å få et nytt sim kort, og eventuelt hvor mye det koster? Mvh. 0 Siter
clyde Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 dra til nærmaste tlf butikk der de selger din operatør sine kort så får du der ...koster vel rundt en 100 lapp tenker eg 0 Siter
Gjest Erna T Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 dra til nærmaste tlf butikk der de selger din operatør sine kort så får du der ...koster vel rundt en 100 lapp tenker eg Tror ikke det er så enkelt når jeg har Chess. Noen som vet? 0 Siter
Gjest mobilguri Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Tror ikke det er så enkelt når jeg har Chess. Noen som vet? Ring kundestøtte på tlf 06060 og be om nytt simkort (eller dersom du bor i Trondheim, så har de avdeling på Heimdal, der kan du stikke innom og hente nytt kort) - tror nytt simkort koster 200.- Hilsen annen Chess-kunde 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.