Gjest litt fortvilet nå... Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Sitter her og river meg i håret, har fått i oppdrag for sjefen til i morgen tidlig og lage noen søylediagram utfra en pivottabell. Aner ikke hvor jeg skal starte for å inn de riktige dataene og linke dette opp mot tabellen. Har liksom gått på excel-kurs for en tid siden og nå tror han jeg her ekspert, men dette har jeg aldri gjort før!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Er det Office / Excel XP du har (også kalt Excel 2002)? I såfall kan det hende du finner det her: http://office.microsoft.com/en-us/assistance/CH010390431033.aspx 0 Siter
Gjest EvyM Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er ganske lett å lage diagram ved bruk av veiviser. Har ikke lagd selv ut fra en privottabell, men hvis du har for mye uønsket informasjon der så kan du vel bare kopiere og lime inn det du trenger som grunnlag for tabellen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.