Gjest tottlå Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 I natt, kl halv 12, ringte mobilen min. Det stod ukjent anrop, mens det ringte. Etterpå var det ikke tlfnr eller noe annet tilgjengelig på anropslisten. Når folk ringer med skjult nummer til meg, står det "skjult nummer" på displayet når det ringer. Denne gangen stod det "Ukjent anrop"! Jeg tok telefonen den ene gangen, i halvsvima, og fikk null svar...... Hva kan dette ha vært???? Jeg såg for meg voldteksmenn, mordere og psykopatiske trillerfilmer...... Hjeeeeelp! Har noen peiling? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det var nok ganske sikkert en psykopatisk voldtektsmann. De har det med å ringe fra ukjent nummer. Lømlene! 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg så dette i "Ett ubesvart anrop". Det samme skjedde med ofrene i denne filmen. Etter at mobilen hadde ringt, hadde de en uke igjen å leve. One week. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg får iallfall opp "ukjent anrop" når jeg blir oppringt fra utlandet! mvh, 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg så dette i "Ett ubesvart anrop". Det samme skjedde med ofrene i denne filmen. Etter at mobilen hadde ringt, hadde de en uke igjen å leve. One week. HYYYYYLLLLL!!!!! Javel.....takk for alt kjære dolere!!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det var nok ganske sikkert en psykopatisk voldtektsmann. De har det med å ringe fra ukjent nummer. Lømlene! Fikk vite fra Mr. Papp, nå at jeg har en uke igjen å leve!!!!! Takk for alt kjære SDD!!!! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Fikk vite fra Mr. Papp, nå at jeg har en uke igjen å leve!!!!! Takk for alt kjære SDD!!!! Stabburet venter tottlå 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 HYYYYYLLLLL!!!!! Javel.....takk for alt kjære dolere!!! Du burde løpe til videoshappa og leie The Ring. Jeg føler at den filmen vil få deg på andre tanker i løpet av kvelden. 0 Siter
cecily Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 HYYYYYLLLLL!!!!! Javel.....takk for alt kjære dolere!!! Lån en hyggelig film i kveld og slapp av. Gjerne den filmen SDD anbefaler. Koselig hjemmehyggekveldfilm. Jeg har sett den, virkelig kjekk og søt film. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Du burde løpe til videoshappa og leie The Ring. Jeg føler at den filmen vil få deg på andre tanker i løpet av kvelden. Ha Ha Ha....liksom! Jeg har The Ring hjemme på vhs......KJEMPE koselig "familie film, altså!!! Jeg hadde flere søvnløse uker etter jeg hadde sett den!!!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Stabburet venter tottlå Ja, ser for meg selv, henge opp ned som ei tørka skinke......med en samekniv i brystet...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.