Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...mest av Aftenpoften, som bruker spalteplass på noe som antagelig ikke engang når opp i lokalpressen over there.

Men selvsagt, Thor Viksveens NTB prioriterer jo denslags, selvsagt med den rette vinkelen, stadig i marxistisk modus, slik at alle nordmenn kan «se» at Bush er en «dust».

Så lenge folk fôres med denslags lettforøyelig suppe, så kan rottene ufortrødent gnage på demokratiet vårt. Bit for bit, dag etter dag.

Måtte den dagen komme da vi igjen må ha hjelp av onkel Sam.

Skrevet

...mest av Aftenpoften, som bruker spalteplass på noe som antagelig ikke engang når opp i lokalpressen over there.

Men selvsagt, Thor Viksveens NTB prioriterer jo denslags, selvsagt med den rette vinkelen, stadig i marxistisk modus, slik at alle nordmenn kan «se» at Bush er en «dust».

Så lenge folk fôres med denslags lettforøyelig suppe, så kan rottene ufortrødent gnage på demokratiet vårt. Bit for bit, dag etter dag.

Måtte den dagen komme da vi igjen må ha hjelp av onkel Sam.

Jeg syns nå Bush er en dust jeg også, men pytt sann.

Skrevet

Jeg syns nå Bush er en dust jeg også, men pytt sann.

Ja, der sa du det: pytt.

Who cares!

Skrevet

Ja, der sa du det: pytt.

Who cares!

Ikke så mange.

c",)

Skrevet

*he he*

En ting at det generelt sett er fint at unge mennesker er avholdne, men en ting jeg ikke skjønner, er at hvis en ung person sier på Ricky Lake at hun ikke skal ha sex før hun er gidt, så KLAPPER publikum i begeistring!!

Hva er det for noe tull, da???

*hoderystende fliring*

Skrevet

*he he*

En ting at det generelt sett er fint at unge mennesker er avholdne, men en ting jeg ikke skjønner, er at hvis en ung person sier på Ricky Lake at hun ikke skal ha sex før hun er gidt, så KLAPPER publikum i begeistring!!

*hoderystende fliring*

skulle det selvsagt stå! ;-)

Skrevet

*he he*

*hoderystende fliring*

USA er et snodig land.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...