cecily Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article960295.ece?rfid=bm Måtte le jeg. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 ...mest av Aftenpoften, som bruker spalteplass på noe som antagelig ikke engang når opp i lokalpressen over there. Men selvsagt, Thor Viksveens NTB prioriterer jo denslags, selvsagt med den rette vinkelen, stadig i marxistisk modus, slik at alle nordmenn kan «se» at Bush er en «dust». Så lenge folk fôres med denslags lettforøyelig suppe, så kan rottene ufortrødent gnage på demokratiet vårt. Bit for bit, dag etter dag. Måtte den dagen komme da vi igjen må ha hjelp av onkel Sam. 0 Siter
cecily Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 ...mest av Aftenpoften, som bruker spalteplass på noe som antagelig ikke engang når opp i lokalpressen over there. Men selvsagt, Thor Viksveens NTB prioriterer jo denslags, selvsagt med den rette vinkelen, stadig i marxistisk modus, slik at alle nordmenn kan «se» at Bush er en «dust». Så lenge folk fôres med denslags lettforøyelig suppe, så kan rottene ufortrødent gnage på demokratiet vårt. Bit for bit, dag etter dag. Måtte den dagen komme da vi igjen må ha hjelp av onkel Sam. Jeg syns nå Bush er en dust jeg også, men pytt sann. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg syns nå Bush er en dust jeg også, men pytt sann. Ja, der sa du det: pytt. Who cares! 0 Siter
cecily Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Ja, der sa du det: pytt. Who cares! Ikke så mange. c",) 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 *he he* En ting at det generelt sett er fint at unge mennesker er avholdne, men en ting jeg ikke skjønner, er at hvis en ung person sier på Ricky Lake at hun ikke skal ha sex før hun er gidt, så KLAPPER publikum i begeistring!! Hva er det for noe tull, da??? *hoderystende fliring* 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 *he he* En ting at det generelt sett er fint at unge mennesker er avholdne, men en ting jeg ikke skjønner, er at hvis en ung person sier på Ricky Lake at hun ikke skal ha sex før hun er gidt, så KLAPPER publikum i begeistring!! Hva er det for noe tull, da??? *hoderystende fliring* skulle det selvsagt stå! ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 *he he* En ting at det generelt sett er fint at unge mennesker er avholdne, men en ting jeg ikke skjønner, er at hvis en ung person sier på Ricky Lake at hun ikke skal ha sex før hun er gidt, så KLAPPER publikum i begeistring!! Hva er det for noe tull, da??? *hoderystende fliring* USA er et snodig land. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.