Gå til innhold

Labil mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en grå, flat nokia uten nummer på (kan det være 3310?) fra 2003. Ved to anledninger har jeg opplevd at når jeg har tastet hurtig og langt. at den da sletter deler av lagrede meldinger (både inn- og utboks) hvorpå de kan dukke opp igjen etter en ukes tid eller deromkring.

Videre har jeg opplevd at den halve av en av meldingene i utboks hektet seg på en melding jeg hadde mottat (samme dag som jeg sms'et langt og hurtig).

Det er egentlig ikke noe problem, men jeg er litt bekymret for at mine utboksmeldinger kan hekte seg på meldinger jeg sender ut?

Noen som kan bekrefte eller avkrefte at det kan skje?

PS: Har falt i bakken noen ganger, så den er vel ikke helt god i hodet.

Skrevet

Sende den på service kanskje?

Men jeg aner ikke om det er fare for at det går mer i ball enn du allerede har oversikt over... Jeg ville garantert hatt telefonen inne til en liten overhaling, evt. kjøpt meg ny.

Skrevet

Flat nokia, da tenker jeg at det må være en Nokia 3210 - uten at det har noen egentlig betydning. Spørs om ikke telefonen din er klar for de evige jaktmarker.

Synes det er imponerende at du har fått den til å var såpass, jeg!

Gjest levelenge
Skrevet

Sende den på service kanskje?

Men jeg aner ikke om det er fare for at det går mer i ball enn du allerede har oversikt over... Jeg ville garantert hatt telefonen inne til en liten overhaling, evt. kjøpt meg ny.

Min gamle nokia tålte ikke whitesprit (jeg pusset opp i kjeller,n), da ble DEN også litt snodig på meldingene... mobil er nok blitt "bruk og kast"- greie enten vi vil eller ikke..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...