Gjest nyttnick Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 begynte bare å tenke litt.. Har ikke hatt noe sånne skikkelig lang tids forhold.. men likevel..etter voldtekten har jeg konsekvent vært døddrukken hver eneste gang jeg har hatt sex.. gjør meg utrolig vondt at jeg oppfører meg sånn..mister bare mer og mer selvrespekt.Spessielt siden jeg nå er livredd dette kommer til å komme opp i en rettsak.. kanskje derfor jeg ikke har syens det er har vært så fælt...eller dagen derpå har vært grusom da..kjempeangst og skyldfølelse og føler meg som den horen..skammer meg litt for det at jeg har one night stands selv etter det som skjedde.. problemet mitt nå er liksom at jeg har en tendens til å drikke meg drita sånn at jeg på et eller annet nachspiel sovner av på en sofa eller seng....og da har gutter en tendens til å utnytte det... Kan ikke på noen som helst måte kalle det overgrep.. Noen av guttene det her er snakk om var sikkert like fulle selv.. skammer meg over at jeg har fått en sånn "historie". Føler litt at det undergraver historien min om voldtekten som skjedde den gangen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172668-sex_fylla_voldtekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathla Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vit at måten du reagerer på er helt normal!Det er mange som har det slik etter en rettsak. Uannsett hvor full man er og sovner av så er det voldtekt om noen utnytter dette!Det har ingen ting å si om gutten/e er fulle.Så lenge du ikke er med på det selv så er det et overgrep.Hvorfor kan du ikke kalle dette en voldtekt? Historien din undergraver på ingen måte voldtekten som skjedde den gangen.Det viser bare hva den har ført til. Får du støtte av noen du kjenner og som du kan stole på når det gjelder rettsaken? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172668-sex_fylla_voldtekt/#findComment-1139048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyttnick Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vit at måten du reagerer på er helt normal!Det er mange som har det slik etter en rettsak. Uannsett hvor full man er og sovner av så er det voldtekt om noen utnytter dette!Det har ingen ting å si om gutten/e er fulle.Så lenge du ikke er med på det selv så er det et overgrep.Hvorfor kan du ikke kalle dette en voldtekt? Historien din undergraver på ingen måte voldtekten som skjedde den gangen.Det viser bare hva den har ført til. Får du støtte av noen du kjenner og som du kan stole på når det gjelder rettsaken? vet ikke , har bistandsadvokat..og kanskje moren min.... har ikke følt de andre gangene som voldtekt..mer bare som eksempel på idotoppførsel av meg.. selv om man ikke husker noe dagen etterpå og tror man sov kan det jo hende man var "bevist" og reagerte på en måte som fikk personen til å tro man ville det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172668-sex_fylla_voldtekt/#findComment-1139097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathla Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 vet ikke , har bistandsadvokat..og kanskje moren min.... har ikke følt de andre gangene som voldtekt..mer bare som eksempel på idotoppførsel av meg.. selv om man ikke husker noe dagen etterpå og tror man sov kan det jo hende man var "bevist" og reagerte på en måte som fikk personen til å tro man ville det Det er veldig fint vist du har en mor som stiller opp for deg. Syns ikke du skal se på de tingene du har gjort som som idiotiske selv om det godt kan være at du ikke burde gjort de tingene.Har gjort mye dumt jeg oxo etter voldtekten.Mye festing ol...Men jeg tror at man lærer av de tingene man gjør etter hvert og ser at det er noe som ikke er som det burde være.Uannsett finns det ting man kan gjøre for å unngå at man havner i slike situasjoner. Kanskje burde du prøve å finne på noe annet å gjøre i stede for å feste?Har du for eks.noen hobbyer som du liker å holde på me? Selv trener jeg ganske mye å det har etter hvert gjort at jeg klarer å holde meg unna festing som vile ført til at jeg hadde gjort ting som jeg ikke burde gjøre. Håper at du har det bra.Tenker på deg:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/172668-sex_fylla_voldtekt/#findComment-1139415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.